Παλαιότερα γνωστή ως EQG κατά τη φάση εξέλιξής της, η έκδοση παραγωγής ονομάζεται τελικά G 580 με EQ τεχνολογία
Η Mercedes-Benz εξηλεκτρίζει ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της, την G-Class ή πιο γερμανικά την Geländewagen, ξεκινώντας από την πλήρως ηλεκτρική G 580. Όπως λένε οι Γερμανοί το πρώτο τους μεγάλο, καθαρόαιμο 4×4 υπόσχεται μια οδηγική εμπειρία δίχως κανένα συμβιβασμό απέναντι στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μάλιστα προσφέροντας ακόμη καλύτερο off-road χάρη στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσης (στεγανότητα στα υδάτινα περάσματα, ανεξάρτητο «μπλοκέ» σε κάθε τροχό κ.α.).
Παλαιότερα γνωστή ως EQG κατά τη φάση εξέλιξής της, η έκδοση παραγωγής ονομάζεται τελικά G 580 με EQ τεχνολογία. Αυτή η σύμβαση ονομασίας σηματοδοτεί μια απόκλιση από την προηγούμενη προσέγγιση της Mercedes στην ονοματολογία των ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας ότι η G580 είναι σταθερά ριζωμένη στην γενιά της G-Class.
Παρά το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η G580 διατηρεί τα στιβαρά και διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία του κιβωτιόσχημου (boxy) βενζινοκίνητου μοντέλου, της G 450 d. Οι διακριτικές επεμβάσεις, όπως η επανασχεδιασμένη μάσκα με το φωτεινό περίγραμμα και η διακριτική σήμανση EQ, διακρίνουν την G 580, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική γοητεία της G-Class με στοιχεία όπως η πίσω ρεζέρβα. Σημαντική προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση, με βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μια επανασχεδιασμένη κολόνας Α και ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο καπό, με αποτέλεσμα μειωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας σε σύγκριση με τους προκατόχους της.
Συγκεκριμένα, ο cd συντελεστής 0,48 της G 580 είναι χαμηλότερoς από τον 0,53 της G 450 d. Πάντως, η ρεζέρβα μπορεί να αντικατασταθεί ως θήκη για καλώδιο φόρτισης, τονίζοντας τον ηλεκτρικό προσανατολισμό του G 580 (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Παλαιότερα γνωστή ως EQG κατά τη φάση εξέλιξής της, η έκδοση παραγωγής ονομάζεται τελικά G 580 με EQ τεχνολογία. Αυτή η σύμβαση ονομασίας σηματοδοτεί μια απόκλιση από την προηγούμενη προσέγγιση της Mercedes στην ονοματολογία των ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας ότι η G580 είναι σταθερά ριζωμένη στην γενιά της G-Class.
Παρά το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, η G580 διατηρεί τα στιβαρά και διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία του κιβωτιόσχημου (boxy) βενζινοκίνητου μοντέλου, της G 450 d. Οι διακριτικές επεμβάσεις, όπως η επανασχεδιασμένη μάσκα με το φωτεινό περίγραμμα και η διακριτική σήμανση EQ, διακρίνουν την G 580, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική γοητεία της G-Class με στοιχεία όπως η πίσω ρεζέρβα. Σημαντική προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική απόδοση, με βελτιώσεις που περιλαμβάνουν μια επανασχεδιασμένη κολόνας Α και ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο καπό, με αποτέλεσμα μειωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας σε σύγκριση με τους προκατόχους της.
Συγκεκριμένα, ο cd συντελεστής 0,48 της G 580 είναι χαμηλότερoς από τον 0,53 της G 450 d. Πάντως, η ρεζέρβα μπορεί να αντικατασταθεί ως θήκη για καλώδιο φόρτισης, τονίζοντας τον ηλεκτρικό προσανατολισμό του G 580 (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών