Για περίεργα παιχνίδια με δαπάνες στην επικοινωνία της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι, δίνοντας δυο μέρες πριν τις κάλπες στη δημοσιότητα νέα λίστα με διαφημιστική δαπάνη για το 2023 με ποσά λίγο πάνω από 1 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συλλόγου Υπαλλήλων (ΟΑΕΔ), τ. ΟΕΚ και τ. ΟΕΕ, εντόπισαν «κατόπιν ενδελεχούς έρευνας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος e-Πασιθέα της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας τον αναλυτικό κατάλογο ανά εταιρεία με τα ποσά που η Δ.ΥΠ.Α. έχει δαπανήσει για επικοινωνία και διαφημίσεις το 2023».
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα έχουν δηλωθεί, η Δ.ΥΠ.Α εκταμίευσε για διαφημίσεις σε έντυπα μέσα 11.476,61€, για διαφημίσεις σε 97 ραδιόφωνα 94.695,73 € πανελλαδικώς (από το ράδιο σοκολάτα μέχρι και τον Τύρναβο fm), για διαφημίσεις σε 28 τηλεοπτικά κανάλια 153.895,38 € (π.χ ΣΚΑΙ- 23.434,62€, στον ΑΝΤ1-21.640,78€ κ.α), ενώ για έξοδα σε διαφημιστικές εταιρείες 746.838,69 €.
Συνολικά εκταμίευσε το 2023 σε διαφημίσεις και επικοινωνία το θηριώδες ποσό των 1.006.906,41 εκ. €.
Σχετικά με το Bankingnews.gr
Πάντως στη λίστα εμφανίζεται και η εταιρία μας - λανθασμένα γραμμένη Banking Μονοπρόσωπη Α.Ε - το σωστό είναι bankingnews.gr Μονοπρόσωπη ΑΕ να έχει λάβει 18.600 ευρώ.
Όμως σύμφωνα με τον εκδότη Πέτρο Λεωτσάκο, η εταιρία δεν έχει πάρει ούτε ευρώ από τη ΔΥΠΑ προφανώς κάποιοι κατασκεύασαν δύο λίστες, μια πραγματική και μια fake news...
Ωστόσο στην πραγματική λίστα για το ΔΥΠΑ οι εργαζόμενοι αποκαθιστούν την αλήθεια και δεν συμπεριλαμβάνουν το bankingnews το οποίο εμφανίζει κύκλο εργασιών 2 εκατ. και τα έσοδα προέρχονται αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα.
Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν ως απαράδεκτη την εκταμίευση ποσών στα Κρατικά κανάλια ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2, συνολικού ποσού 5.684,56 € .
Επισημαίνουν όμως ότι κατά «συντριπτικό ποσοστό όλα τα ποσά έχουν εκταμιευτεί με απευθείας αναθέσεις.
Δηλαδή χωρίς να ζητήσουν κάποιες προσφορές ούτε με ανοικτούς διαγωνισμούς αλλά κάποιοι αποφάσιζαν ότι για το χ έργο θα αναλάβει ο επιχειρηματίας ενώ για το άλλο έργο ο άλλος επιχειρηματίας».
Πριν λίγες εβδομάδες ο ίδιος Σύλλογος κατήγγειλε αναθέσεις που έγιναν σε εταιρείες που δεν είχαν προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία για τα έργα που αναλάμβαναν.
Όπως για παράδειγμα έγινε στην μονοπρόσωπη ΙΚΕ ROSE GARDEN (o κήπος με τα τριαντάφυλλα) έτος ίδρυσης το 2021, στην οποία δόθηκε το έργο καμπάνιας ενημέρωσης για τις ημέρες καριέρας στην Θεσσαλονίκη στην έκθεση Beyond ποσού 24.800,00 €.
Η εταιρία που εδρεύει στην Αθήνα ανέλαβε ένα έργο στην Θεσσαλονίκη με μοναδική επαγγελματική προϋπηρεσία στον Δήμο Καλλιθέας (social media κ.α).
Η εταιρία δεν έχει ηλεκτρονικό site αφού στην διεύθυνση που έχει καταχωρίσει προκύπτει η εμφάνιση της επαγγελματικής κάρτας της εταιρείας ενώ το σταθερό τηλέφωνο της δεν λειτουργεί.
Μάλιστα διερωτώνται «πώς η Περιφερειακή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας αντί να ψάξει για μια εταιρεία από την Θεσσαλονίκη έψαξε και βρήκε μια εταιρεία με έδρα την Καλλιθέα, ας μας απαντήσουν μπας και καταλάβουμε και εμείς!!».
Επίσης ανάμεσα στις εταιρείες που έχει προτίμηση η Δ.ΥΠ.Α. είναι και η εταιρεία Duck Talks (Η πάπια που μιλάει ή η φλύαρη πάπια).
Από ότι διαπίστωσαν, η εν λόγω εταιρεία, από όλο το Δημόσιο, συνεργάζεται μόνο με τη Δ.ΥΠ.Α. αφού στην Διαύγεια αποτυπώνονται οι πέντε απευθείας αναθέσεις για την επικοινωνιακή προβολή της Δ.ΥΠ.Α. το 2022 και 2023 (4 συμβάσεις) και μια για τις υπηρεσίες επικοινωνίας σε εκδήλωση συμβουλευτικής.
Η εταιρεία διαθέτει Site και στοιχεία επικοινωνίας και εδρεύει στην Θεσσαλονίκη.
Με αφορμή τις παραπάνω αναθέσεις, καλούν τη διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α. να σταματήσει τις απευθείας αναθέσεις και επίσης να απαντήσει πόσους δημοσιογράφους πληρώνει με μισθό (αντιμισθία), πόσο κοστίζουν στον φορολογούμενο και άνεργο πολίτη και ποιες ακριβώς υπηρεσίες παρέχουν!!
www.bankingnews.gr
Τα κόλπα με τις διαφημιστικές δαπάνες της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, οι απευθείας αναθέσεις και τα fake news
Περίεργα παιχνίδια με δαπάνες
Σχόλια αναγνωστών