Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Όργια χωρίς τιμωρία από την Intrum - Ασύλληπτα «καπέλα» σε δάνειο και δήθεν επικοινωνία με δανειολήπτες

Όργια χωρίς τιμωρία από την Intrum - Ασύλληπτα «καπέλα» σε δάνειο και δήθεν επικοινωνία με δανειολήπτες
Οι servicers βλέπουν όποτε θέλουν τον υπουργό Οικονομικών και εσύ δανειολήπτη περιμένεις να βρεις το δίκιο σου!
Σχετικά Άρθρα
Τον «καλύτερό της εαυτό» δείχνει η Intrum Hellas στην Τράπεζα της Ελλάδος η οποία πρόσφατα εξασφάλισε άδεια λειτουργία, όπως και στη Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, με την εταιρεία να συμπεριλαμβάνεται στις «καλές» που προχωρούν σε ρυθμίσεις δανείων.
Ωστόσο, απουσιάζει ο κρατικός φορέας που θα αναλάβει την αξιολόγηση των παραπόνων των δανειοληπτών της Intrum Hellas και των άλλων servicers, αφού οι διοικήσεις τους αποφασίζουν χωρίς να δίνουν λόγο σε κανέναν με συνέπεια η ενημερωτική οικονομική ιστοσελίδα BankingNews να συνεχίζει να γίνεται αποδέκτης θεμάτων που με την πρώτη ανάγνωση πρόκειται για  ...καραμπινάτες αυθαιρεσίες.
Οι δανειολήπτες δεν έχουν κανένα όπλο αντίδρασης πέραν της δημοσιότητας ή της προσφυγής τους στη Δικαιοσύνη η οποία είναι δαπανηρή και σε χρόνο και σε χρήμα.  

Η επικοινωνία της Intrum για το …Θεαθήναι

Η Intrum μέσα από την ιστοσελίδα της υπόσχεται άμεση ενημέρωση και απαντά άμεσα στα γραπτά μηνύματα που λαμβάνει αλλά οι δανειολήπτες λένε ότι δεν ανταποκρίνεται στο ελάχιστο ενώ όσοι προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν αξιοποιώντας την τηλεφωνική γραμμή θα καταλήξουν σε μία υπάλληλο η οποία έχει αρμοδιότητα τις ρυθμίσεις δανείων και κυρίως την απασχολεί πότε θα γίνει η κατάθεση της μηνιαίας δόσης στον τραπεζικό λογαριασμό.

Τα αφεντικά των servicers βλέπουν όταν θέλουν τον υπουργό

Οι διοικήσεις των servicers έχουν υπερόπλο έναντι των δανειοληπτών, αφού συναντούν την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΟ όταν κρίνεται σκόπιμο με τη Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους γενική γραμματεία να αφήνει στην άκρη τα προβλήματα των δανειοληπτών και αν εστιάζουν στον «καημό»  των servicers.   
Ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης, όπως και ο προκάτοχος του Χρήστος Σταϊκούρας, δίνουν χρόνο μόνο στους servicers ενώ οι εκπρόσωποι των δικηγορικών συλλόγων περνούν μόνο από το πεζοδρόμιο της οδού Νίκης.

Το πρόβλημα του δανειολήπτη ποιος θα το λύσει;

Το ΒΝ σεβόμενο την αγωνία των αναγνωστών θα περιγράψει την ιστορία δανειολήπτη με τα αρχικά Δ.ΜΠ., ο οποίος διαπιστώνει ότι το δάνειο που φεύγει από την Τράπεζα Πειραιώς τον Απρίλιο του 2020 με το ύψος της οφειλής να διαμορφώνεται στις 195.941,48 ευρώ για να εκτοξευθεί στα κιτάπια της INTRUM HELLAS με γεωμετρική πρόοδο.
Στις 19/7/2023 ήταν στις 577.200 ευρώ, στις 1/5/2023 ανέβηκε στις 637.052,85 ευρώ και στις 23/5/2024 το ύψος της οφειλής να πέφτει στις 374.963,51 ευρώ.
Σύμφωνα με τον οφειλέτη το αρχικό δάνειο εκταμιεύτηκε το 2004 και το συνολικό ύψος ήταν οι 170.000 ευρώ. Ο ίδιος αναγνωρίζει ότι την περίοδο των Μνημονίων έχασε τον χρόνο αποπληρωμής και επανήλθε για την εξόφλησή του.
Να σημειωθεί ότι το BN έχει στην κατοχή του έγγραφα που επιβεβαιώνουν το υπόλοιπο του δανείου και τις ημερομηνίες.
Ο δανειολήπτης τον Απρίλιο του 2020 ήρθε σε συμφωνία με την Πειραιώς να πουλήσει την πρώτη του κατοικία του για να εξοφλήσει το ποσό των 195.941,48 ευρώ. Ο αγοραστής του έδινε τις 165.000 ευρώ αλλά στη συνέχεια η Τράπεζα Πειραιώς μετέφερε το δάνειο στην INTRUM Hellas.

Οι ημερομηνίες με τα ανεξήγητα ποσά  του δανείου

Πειραιώς 9/4/2014 απαίτηση 216.310,32 € (βεβαίωση οφειλών)
Πειραιώς 25/1/2019 απαίτηση 356.095,10€
Πειραιώς 29/4/2020 απαίτηση 195.941,48€ (πλατφόρμα Ν.4605/2019)
(Τον 7/2020 παραχωρηθήκαν οι απαιτήσεις της Πειραιώς σε Intrum)
Intrum 19/7/2023 απαίτηση 577.200,00€ 
Intrum 1/5/2024 απαίτηση 637.052,85 €
Intrum 23/5/2024 απαίτηση 374.963,51€ (Απάντηση σε αίτημα μου για αγοραστή της κατοικίας μου με πρόσφορα 165.000,00€)

Ο δανειολήπτης νιώθει αδύναμος στην συγκεκριμένη περίπτωση έναντι της INTRUM Hellas ενώ το κράτος ως ρυθμιστής δεν θέλει να ξέρει την ουσία των θεμάτων και τι αντιμετωπίζουν οι πολίτες και δανειολήπτες.
Το εντυπωσιακό είναι ότι δανειολήπτες που επικοινωνούν με το BN αναγνωρίζουν την οφειλή της και αναζητούν μία λύση που να ανταποκρίνεται σε πραγματικά δεδομένα.

Νίκος Θεοδωρόπουλος 
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης