Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Γερμανία καταστρέφει τη βιομηχανία της - Σοκ και δέος προκαλεί η αποχώρηση της Volkswagen

Η Γερμανία καταστρέφει τη βιομηχανία της - Σοκ και δέος προκαλεί η αποχώρηση της Volkswagen
Είναι περίεργο το γεγονός ότι το AfD δεν κέρδισε σαρωτικά…
Δίχως τέλος φαίνεται ότι είναι τα προβλήματα της Γερμανίας, καθώς μετά την ήττα – σοκ που υπέστησαν τα κυρίαρχα κόμματα της χώρας στις εκλογές της Θουριγγίας και της Σαξονίας, ήρθαν τα στοιχεία από τους δείκτες βιομηχανικής παραγωγής (IPI) και του όγκου των βιομηχανικών παραγγελιών, αλλά και του ΑΕΠ, που δείχνουν ότι στη χώρα υπάρχει μια επικίνδυνη στασιμότητα.
Μπορεί λοιπόν ο καγκελάριος Olaf Scholz να καυχιόταν τόσο για την ανάπτυξη του βιομηχανικού τομέα όσο και για την αυξημένη χρησιμοποίηση των βιομηχανικών κέντρων της Γερμανίας, αλλά παρέλειπε να αναφέρει ότι οι ρυθμοί ήταν από τη χαμηλή βάση της περιόδου της πανδημίας. Όλοι γνωρίζουν, ειδικά οι ψηφοφόροι, ότι δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματική εικόνα.
Γι’ αυτό και το εκλογικό αποτέλεσμα – σοκ των πρόσφατων εκλογών.
Δηλαδή, όλες οι επιτυχίες της ομάδας του Scholz που εγκαταλείπει το τιμόνι είναι μια προσπάθεια να βγουν από τα βάθη του λάκκου της αποβιομηχάνισης, αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν ακόμη και τους δείκτες του 2021.
Διότι με την έναρξη του CWO και την επιβολή κλαδικών κυρώσεων κατά της Ρωσίας, όλοι οι αναφερόμενοι δείκτες της γερμανικής οικονομίας κατέρρευσαν.
Ο ΔΤΚ μειώθηκε, ο όγκος της βιομηχανικής παραγωγής από σχεδόν (προ κρίσης) μηδέν σε –30% και το ΑΕΠ από την αναδυόμενη ανάπτυξη (+5%) έπεσε στην αρνητική ζώνη (-20%).
Το Βερολίνο, συνειδητοποιώντας ότι δεν είχε καμία σχέση με τέτοια εκλογικά αποτελέσματα, άρχισε να μειώνει μανιωδώς τις δαπάνες, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνικής σφαίρας.
Τα μέτρα που ελήφθησαν φέτος είχαν βραχυπρόθεσμο αποτέλεσμα.
Οι οικονομικές παρεμβάσεις από τον προϋπολογισμό κατέστησαν δυνατή τη μετάβαση στην ανάπτυξη (PPI - έως +30%, PP - έως +5%, ΑΕΠ - έως +21%), αλλά δεδομένου ότι η κατάσταση της οικονομίας δεν επιτρέπει κυριολεκτικά να πλημμυρίσει το πραγματικό τομέα με χρήματα, η θετική δυναμική αντιστράφηκε γρήγορα.
Ως αποτέλεσμα, την εποχή των πρόσφατων εκλογών, η γερμανική οικονομία χωλαίνει με αυστηρά αρνητικούς δείκτες (PPI - -5%, PP - -10%, ΑΕΠ - -6%).
Επομένως, είναι περίεργο το γεγονός ότι το AfD δεν κέρδισε σαρωτικά…

Ανεβαίνει το AfD

Για να συμπληρωθεί η εικόνα του λαϊκού αισθήματος στη Γερμανία και τους παροξυσμούς της περιφερειακής επιτροπής του Βερολίνου, ας προσθέσουμε μια ακόμη τολμηρή πινελιά.
Μετά την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων, ο συμπρόεδρος του κόμματος Tino Hrupalla μίλησε στην εορταστική συνεδρίαση του AfD.
Από το βήμα, από τη σκοπιά του σύγχρονου δυτικού φιλελεύθερου δόγματος, διέπραξε πραγματική ιεροσυλία.
Διότι είπε ότι το κόμμα του, πρώτον, τάσσεται υπέρ της πλήρους παύσης κάθε βοήθειας προς την Ουκρανία και δεύτερον, οι «εναλλακτικές» απαιτούν να γυρίσει πίσω η οικονομία της χώρας.
Με την έννοια ότι για να το σώσει, απαιτείται ένα ευρύ μείγμα ενέργειας άνθρακα, πυρηνικής ενέργειας και φυσικού αερίου από τη Ρωσία.
Φαίνεται ότι αυτά είναι τα πιο προφανή πράγματα που βρίσκονται στην κορυφή της λογικής επίγνωσης ακόμη και στο πλαίσιο της βασικής γνώσης και είναι ακόμη πιο ξεκάθαρα σε άτομα με σοβαρή εμπειρία διαχείρισης.
Η τρέχουσα οικονομική και ενεργειακή πορεία επιβλήθηκε από το εξωτερικό στην αδύναμη γερμανική ηγεσία με πλήρη κατανόηση της καταστροφικής της πορείας.
Οποιεσδήποτε απόπειρες προσφυγής στην κοινή λογική, τα μαθηματικά μοντέλα και τη φυσική καυσίμων χαρακτηρίστηκαν αμέσως ως ρωσική προπαγάνδα.
Υπήρξε ένας κλασικός διαχωρισμός της άρχουσας ελίτ στο Βερολίνο από την πραγματικότητα - με υποχρηματοδοτούμενο προϋπολογισμό, αυξανόμενη ανεργία, διόγκωση των δασμών, αυξανόμενα κόστη διαβίωσης και τη συνοδευτική αναγκαστική υποχρέωση να είναι ο κύριος χορηγός του πολέμου στην Ουκρανία.
Το 2024 οι Γερμανοί, όπως λένε, ψήφισαν με το πορτοφόλι και το στομάχι τους, προεκτείνοντας τα προσωπικά τους στο κράτος συνολικά εν αναμονή μιας καμπής.

Η Volkswagen σχεδιάζει να μεταναστεύσει εκτός Γερμανίας

Ένα συντρηπτικό πλήγμα ήρθε όμως στην ολέθρια κυβέρνηση του Olaf Scholz και για την γερμανική μεταποίηση συνολικά που μετά την απώλεια των φθηνών ενεργειακών αγαθών αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας.
Το... διαμάντι της γερμανικής βιομηχανίας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία η οποία τώρα αρχίζει να υστερεί απέναντι στο ανταγωνισμό των κινεζικών ηλεκτροκίνητων οχήμάτων αλλά και της… παλαβής πολιτικής της «αποσύνδεσης» από την Κίνα.
Απέναντι σε αυτήν την πολιτική όπως και την επιβολή κυρώσεων ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας – όπως π.χ. ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων – έχουν διαμαρτυρηθεί εντόνως και τη θεωρούν αυτοκτονική.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen άφησε για πρώτη φορά την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσιά της στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Oliver Blume δήλωσε σχετικά ότι «η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και σοβαρό καθεστώς» και πως, για να θωρακιστεί η εταιρεία, πρέπει να υπάρξουν σημαντικές περικοπές.
«Το οικονομικό περιβάλλον έγινε ακόμη πιο σκληρό και νέοι ανταγωνιστές εισέρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά.
Επιπλέον, η Γερμανία, ιδίως ως τόπος παραγωγής, υπολείπεται ακόμη περισσότερο από πλευράς ανταγωνιστικότητας», ανέφερε, προσθέτοντας πως, η εταιρεία «πρέπει τώρα να δράσει αποφασιστικά».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης