Μόνο το 3% των καταναλωτών επιλέγει να μην εξετάσει και συγκρίνει τις επιλογές από πολλές αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία πριν από την κράτηση
Η σύγκριση τιμών και η ευελιξία φαίνεται πως κυριαρχούν στα ταξίδια των καταναλωτών σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από παγκόσμια έρευνα της eDreams ODIGEO.
Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει η σύγκριση τόσο στα αεροπορικά εισιτήρια όσο και στην επιλογή ξενοδοχείων αποτελούν τους βασικούς παράγοντες για τους ταξιδιώτες πριν την κράτηση σε ποσοστό 84%.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει η σύγκριση τόσο στα αεροπορικά εισιτήρια όσο και στην επιλογή ξενοδοχείων αποτελούν τους βασικούς παράγοντες για τους ταξιδιώτες πριν την κράτηση σε ποσοστό 84%.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών