Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Eurobank: Με την εταιρεία πληρωμών Merchant Acquiring στοχεύει σε ψηφιακή διάθεση τραπεζικών προϊόντων στην Ευρώπη

Eurobank: Με την εταιρεία πληρωμών Merchant Acquiring στοχεύει σε ψηφιακή διάθεση τραπεζικών προϊόντων στην Ευρώπη
Η Eurobank βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρείες του κλάδου και ενδεχομένως μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις για την ανακοίνωση της συνεργασίας
Σχετικά Άρθρα
Μετά την εξαγορά της Ελληνικής Τράπεζας στην Κύπρο και της Βουλγαρικής ΒNP Paribas Finance, η Εurobank συζητά την συνεργασία με εταιρεία πληρωμών Merchant Acquiring & Finance στην Δυτική Ευρώπη, προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στην πελατεία της για την παροχή τραπεζικών προϊόντων, αρχικά για μια χώρα.
Η πρώτη αναφορά της διοίκησης της Eurobank για την επικείμενη συνεργασία, πραγματοποιήθηκε σε πρόσφατο συνέδριο της Goldman Sachs στο Λονδίνο ως μια ευκαιρία ανόργανης ανάπτυξης ενώ ταυτόχρονα λόγω της επέκτασης στην Κύπρο εξετάζει την διεύρυνση εργασιών με μια εταιρεία διαχείρισης περιουσίας στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η νέα επέκταση σε ένα ικανό αριθμό επιχειρήσεων και ιδιωτών εμφανίζει πολλαπλά πλεονεκτήματα καθώς με χαμηλό κόστος, δηλαδή δίχως καταστήματα και υποδομές η ελληνική Τράπεζα θα προσφέρει ψηφιακά και πλήρως αυτοματοποιημένα δάνεια και χρηματοδοτήσεις στους εμπόρους της εταιρείας πληρωμών.
Επίσης, σύμφωνα με πηγές, το νέο ψηφιακό μοντέλο τραπεζικών εργασιών δεν περιορίζει γεωγραφικά την τράπεζα και εφόσον αποδώσει αποτελέσματα δύναται να μεταφερθεί και σε υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές. Η είσοδος, όμως, της Eurobank σε μια ευρωπαϊκή αγορά πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσω συνεργασίας με εταιρεία πληρωμών, σ' ένα πεδίο (πελατεία) όπου δεν θα υφίσταται ανταγωνισμός και κυρίως, θα υπάρχουν αξιολογήσεις από το ιστορικό των συναλλαγών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του BankingNews, η Eurobank βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρείες του κλάδου και ενδεχομένως μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις για την ανακοίνωση της συνεργασίας.
Η πρώτη, όμως, έμμεση είσοδος της Εurobank σε ευρωπαϊκή αγορά υποδεικνύει και μια στρατηγική σε ότι αφορά την παρουσία της για τις αγορές εκτός Ελλάδος.
Η νέα συνεργασία στον τομέα της ψηφιακής προσφοράς τραπεζικών προϊόντων προέκυψε και από τις συνθήκες που αρχίζουν να επικρατούν στις εταιρείες πληρωμών.
Η πτώση της κατανάλωσης στην Ευρώπη άρχισε να τις επηρεάζει σ ότι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, συνεπώς και οι ίδιες αναζητούν διέξοδο εξωστρέφειας προκειμένου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και κατ' επέκταση συνέχεια τις αποτιμήσεις τους.
Στην ελληνική αγορά, η Eurobank στον τομέα αποδοχής καρτών και συναλλαγών διατηρεί στρατηγική συνεργασία με την Worldline και έχει διατηρήσει το 20% στην ελληνική θυγατρική μετά την πώληση του κλάδου έναντι 254 εκατ. ευρώ (συνολική αποτίμηση 320 εκατ. ευρώ).
Για το 2024 η εταιρεία αναμένεται να ολοκληρώσει 700 εκατ. συναλλαγές αξίας 20 δισ. ευρώ που αντιστοιχούν πάνω από το 20% των συναλλαγών καρτών από το 35% περίπου των τερματικών POS.

Παφίλας Δημήτρης
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης