Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Συνάντηση της Κεφαλογιάννη με Πλακιωτάκη για την ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη

Συνάντηση της Κεφαλογιάννη με Πλακιωτάκη για την ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη
Συζητήθηκαν προτάσεις για την ανάπτυξη τουριστικών υποδομών, υψηλών προδιαγραφών, τουριστικής εκπαίδευσης στον Δήμο του Αγίου Νικολάου
Η ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη αποτέλεσε το αντίκειμενο της συνάντησης που είχε σήμερα, Τρίτη 15/10, στο γραφείο της η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, με τον Α’ Αντιπρόεδρο της Βουλής, βουλευτή Λασιθίου και πρώην Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη και τον Δήμαρχο Αγίου Νικολάου ν. Λασιθίου, Μανόλη Μενεγάκη, παρουσία της Γενικής Γραμματέως Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Βάσιας Κουτσούκου.
Στο πλαίσιο της συνάντησης συζητήθηκαν προτάσεις για την ανάπτυξη τουριστικών υποδομών, υψηλών προδιαγραφών, τουριστικής εκπαίδευσης στον Δήμο του Αγίου Νικολάου, μια πρωτοβουλία που θα αποτελούσε πυλώνα για την ευρύτερη ανάπτυξη του τουρισμού του νομού αλλά και ολόκληρης της Περιφέρειας, με όρους βιωσιμότητας.
Το όραμα της ανάπτυξης της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη, όπως αναφέρθηκε τόσο από τον Βουλευτή και πρώην Υπουργό όσο και από τον Δήμαρχο, αποκτά ρεαλιστικά θεμέλια μετά και την πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού με έμφαση στην αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, που δίνει τη δυνατότητα σε απόφοιτους των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης να εισέρχονται χωρίς κατατακτήριες εξετάσεις στο 7ο εξάμηνο φοίτησης Τμήματος ΑΕΙ συναφούς αντικειμένου, αλλά και άλλες ρυθμίσεις που ενισχύουν τη φοίτηση σε εκπαιδευτικές σχολές του Υπουργείου Τουρισμού, όπως είναι το πάσο κλπ.
Η κα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι η ενίσχυση και αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης αποτελεί κεντρικό στόχο του Υπουργείου Τουρισμού, καθώς είναι προϋπόθεση υλοποίησης της στρατηγικής του Υπουργείου για ποιοτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης