Με ισχύ 1.526 ίππων, το SU7 Ultra έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί τα ταχύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο και να διεκδικεί την «πρωτιά» σε πίστες όπως το Nurburgring.
Ένα πρωτότυπο SU7 Ultra σημείωσε χρόνο 6:46,874 στην πίστα του Nurburgring, σπάζοντας το ρεκόρ για τετράθυρα αυτοκίνητα.
Με τον Βρετανό οδηγό David Pittard στο τιμόνι, το πρωτότυπο κατάφερε να είναι πάνω από 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Porsche Taycan Turbo GT.
Παρά μια σύντομη απώλεια ισχύος για περίπου 10 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της προσπάθειας, ο χρόνος αυτός αποτελεί εξαιρετική επίδοση για το όχημα.
Το SU7 Ultra παραγωγής διαθέτει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 1.526 ίππους.
Το σύστημα περιλαμβάνει δύο κινητήρες τύπου V8 και έναν τύπου V6 (η κωδικοποίηση της εταιρίας), με αποτέλεσμα το SU7 Ultra μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ/ώρα (διαβάστε περισσότερα)
Με τον Βρετανό οδηγό David Pittard στο τιμόνι, το πρωτότυπο κατάφερε να είναι πάνω από 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Porsche Taycan Turbo GT.
Παρά μια σύντομη απώλεια ισχύος για περίπου 10 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια της προσπάθειας, ο χρόνος αυτός αποτελεί εξαιρετική επίδοση για το όχημα.
Το SU7 Ultra παραγωγής διαθέτει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 1.526 ίππους.
Το σύστημα περιλαμβάνει δύο κινητήρες τύπου V8 και έναν τύπου V6 (η κωδικοποίηση της εταιρίας), με αποτέλεσμα το SU7 Ultra μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ/ώρα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών