Καλύτερα στις επόμενες εκλογές να μη βασιστούν στο Hollywood και τους influencers...
Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει η έρευνα της Washington Examiner με βάση τα στοιχεία της AdImpact, αυτό ήταν μόνο ένα από τα πολλά ασύλληπτα έξοδα της εκστρατείας των Δημοκρατικών, η οποία πλήρωσε 654 εκατ. δολάρια για διαφημίσεις έναντι 378 εκατ. που ξόδεψε αντίστοιχα η καμπάνια του νικητή Donald Trump.
Σε ό,τι αφορά στην Oprah, μετά την πληρωμή του εκατομμυρίου ακολούθησε φυσικά η εκδήλωση στην οποία στήριξε κι επίσημα την Kamala Harris για την προεδρία: την αγκάλιασε, τη φίλησε, μίλησε με τα πιο θερμά λόγια (ένα εκατομμύριο είναι αυτό).
Και σαν να μην ήταν αρκετή η υποστήριξη της Oprah, η εκστρατεία έδωσε επίσης «εξαψήφιο» ποσό για μια εμφάνιση της Kamala στο podcast «Call Her Daddy», μια επιλογή που εν τέλει συνέβαλε στον δημοσκοπικό κατήφορο της απερχόμενης αντιπροέδρου...
Φυσικά, η Kamala και οι Δημοκρατικοί δεν σταμάτησαν εκεί. Η προεκλογική εκστρατεία έδωσε 20 εκατ. δολάρια σε συναυλίες λίγες ημέρες πριν τις εκλογές σε κρίσιμες πολιτείες, με καλλιτέχνες όπως ο Jon Bon Jovi, η Christina Aguilera και η Lady Gaga. Η Alanis Morissette επρόκειτο επίσης να εμφανιστεί - αλλά μυστηριωδώς η εμφάνιση ακυρώθηκε.
Την ίδια στιγμή, τα οικονομικά στοιχεία της καμπάνιας έδειξαν ότι οι σύμβουλοι και οι influencers πήραν επίσης ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας, με πάνω από 3,9 εκατ. δολάρια να πηγαίνουν στο Village Marketing Agency, το οποίο συγκέντρωσε χιλιάδες influencers για να διαφημίσουν την K. Harris στο διαδίκτυο.
Σε άλλη αποκάλυψη, αξιωματούχος από την προεκλογική εκστρατεία της K.Harris, αποκάλυψε στο Fox News πως η καμπάνια έχει χρέη, παρά το 1 δισ. δολ. δωρεών.
Έξυπνη στρατηγική... ήττας!
Καλύτερα στις επόμενες εκλογές να μη βασιστούν στο Hollywood και τους influencers, αλλά να εστιάσουν στα προβλήματα του κόσμου...
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών