Η «έξυπνη» τιμολόγηση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη για την επιτυχία
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Google, οι ταξιδιώτες σήμερα λαχταρούν πολυτελείς αποδράσεις από την καθημερινότητα, αλλά θέλουν επίσης μια καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Μπορούμε να δούμε αυτή την επιθυμία να αποτυπώνεται στα Google Trends, όπου υπάρχουν αξιοσημείωτα περισσότερες αναζητήσεις για το “καλύτερο” από το “φθηνό” στην κατηγορία ταξιδιών.
Το 2024, οι ταξιδιώτες κάνουν την πολυτέλεια φιλική προς τον προϋπολογισμό τους μέσω εντυπωσιακών ταξιδιωτικών εμπειριών. Αυτό περιλαμβάνει αναβαθμίσεις — το 54% των ταξιδιωτών θα πλήρωνε για αναβαθμίσεις δωματίου και το 47% είναι πρόθυμο να επενδύσει σε αναβαθμίσεις πτήσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Το 2024, οι ταξιδιώτες κάνουν την πολυτέλεια φιλική προς τον προϋπολογισμό τους μέσω εντυπωσιακών ταξιδιωτικών εμπειριών. Αυτό περιλαμβάνει αναβαθμίσεις — το 54% των ταξιδιωτών θα πλήρωνε για αναβαθμίσεις δωματίου και το 47% είναι πρόθυμο να επενδύσει σε αναβαθμίσεις πτήσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών