Το μονοθέσιο του 2026 είναι πιο ελαφρύ και ευέλικτο, με το βάρος να μειώνεται κατά 30 κιλά και το πλάτος να περιορίζεται κατά 10 εκατοστά.
Η FIA δίνει στη δημοσιότητα νέες εικόνες του μονοθεσίου της Formula 1 για το 2026, αποκαλύπτοντας το μέλλον της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Οι αλλαγές που εισάγονται δεν περιορίζονται μόνο στον σχεδιασμό, αλλά αγγίζουν επίσης την τεχνολογία των κινητήρων, την αεροδυναμική και τις γενικότερες προδιαγραφές, με στόχο την καλύτερη ποιότητα αγώνων, την αύξηση της βιωσιμότητας και τη μείωση του κόστους.
Σχεδιασμός-αεροδυναμική.
Το μονοθέσιο του 2026 είναι πιο ελαφρύ και ευέλικτο, με το βάρος να μειώνεται κατά 30 κιλά και το πλάτος να περιορίζεται κατά 10 εκατοστά.
Η εμπρός πτέρυγα θα είναι στενότερη κατά 100 χιλιοστά, ενώ οι πλευρικές εισαγωγές αέρα (sidepods) έχουν επανασχεδιαστεί.
Οι αλλαγές στο πάτωμα και τις αεροτομές έχουν στόχο τη μείωση της κάθετης δύναμης κατά 30% και την ενίσχυση της ενεργειακής ανάκτησης.
Η ενεργητική αεροδυναμική, που θα εισαχθεί για πρώτη φορά, περιλαμβάνει συστήματα όπως το x-mode, το οποίο μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση σε ευθείες.
Αυτό το χαρακτηριστικό θυμίζει τις διατάξεις που συναντώνται σε πίστες υψηλών ταχυτήτων, όπως η Monza.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία είναι η αντικατάσταση του DRS από το Manual Override Mode (MOM).
Το MOM επιτρέπει στους οδηγούς να ανοίγουν τα πτερύγια των αεροτομών όταν βρίσκονται σε απόσταση προσπέρασης, με το κυνηγό μονοθέσιο να έχει επιπλέον πρόσβαση σε ηλεκτρική ενέργεια, ενώ το προπορευόμενο περιορίζεται.
Αυτό υπόσχεται πιο στρατηγική και εντυπωσιακή μάχη τροχό με τροχό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Οι αλλαγές που εισάγονται δεν περιορίζονται μόνο στον σχεδιασμό, αλλά αγγίζουν επίσης την τεχνολογία των κινητήρων, την αεροδυναμική και τις γενικότερες προδιαγραφές, με στόχο την καλύτερη ποιότητα αγώνων, την αύξηση της βιωσιμότητας και τη μείωση του κόστους.
Σχεδιασμός-αεροδυναμική.
Το μονοθέσιο του 2026 είναι πιο ελαφρύ και ευέλικτο, με το βάρος να μειώνεται κατά 30 κιλά και το πλάτος να περιορίζεται κατά 10 εκατοστά.
Η εμπρός πτέρυγα θα είναι στενότερη κατά 100 χιλιοστά, ενώ οι πλευρικές εισαγωγές αέρα (sidepods) έχουν επανασχεδιαστεί.
Οι αλλαγές στο πάτωμα και τις αεροτομές έχουν στόχο τη μείωση της κάθετης δύναμης κατά 30% και την ενίσχυση της ενεργειακής ανάκτησης.
Η ενεργητική αεροδυναμική, που θα εισαχθεί για πρώτη φορά, περιλαμβάνει συστήματα όπως το x-mode, το οποίο μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση σε ευθείες.
Αυτό το χαρακτηριστικό θυμίζει τις διατάξεις που συναντώνται σε πίστες υψηλών ταχυτήτων, όπως η Monza.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία είναι η αντικατάσταση του DRS από το Manual Override Mode (MOM).
Το MOM επιτρέπει στους οδηγούς να ανοίγουν τα πτερύγια των αεροτομών όταν βρίσκονται σε απόσταση προσπέρασης, με το κυνηγό μονοθέσιο να έχει επιπλέον πρόσβαση σε ηλεκτρική ενέργεια, ενώ το προπορευόμενο περιορίζεται.
Αυτό υπόσχεται πιο στρατηγική και εντυπωσιακή μάχη τροχό με τροχό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών