Μόλις το 24% των Αμερικανών εγκρίνει το... πολιτικό κήρυγμα από διασημότητες
Στρατιές από... celebrities επιστρατεύθηκαν πριν από τις πρόσφατες προερικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου και από τα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να προσελκύσουν την ψήφο του κοινού.
Ωστόσο, η αποδοχή της πολιτικής τους παρέμβασης από το κοινό αποδεικνύεται εξαιρετικά χαμηλή, σύμφωνα με δημοσκόπηση του AP-NORC.
Μάλιστα μόλις το 24% των Αμερικανών εγκρίνει το... πολιτικό κήρυγμα από διασημότητες.
Το ποσοστό αυτό περιλαμβάνει μόλις το 11% των Ρεπουμπλικανών και το 12% των ανεξάρτητων ψηφοφόρων.
Ακόμα και μεταξύ των Δημοκρατικών, που είναι εν γένει πιο δεκτικοί σε τέτοιες πρωτοβουλίες, μόνο το 39% στηρίζει την αξιοποίηση των celebrities για την προώθηση πολιτικών μηνυμάτων.
Βαρέθηκαν τις... πολιτικές ειδήσεις οι Αμερικανοί
Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματίες αθλητές.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, μόλις το 39% των Δημοκρατικών, το 16% των Ρεπουμπλικανών και το 15% των ανεξάρτητων υποστηρίζουν την ανάμιξη των αγαπημένων τους παικτών σε πολιτικά ζητήματα.
Η ίδια έρευνα, που διεξήχθη στις αρχές Δεκεμβρίου μετά τις πολωτικές προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, ανέδειξε την κόπωση των Αμερικανών από τις πολιτικές ειδήσεις.
Ένα μεγάλο μέρος του κοινού είχε ήδη κουραστεί πριν τις εκλογές, ενώ περίπου 25% λιγότεροι Αμερικανοί παρακολούθησαν ζωντανή κάλυψη των εκλογών το 2024, συγκριτικά με τέσσερα χρόνια νωρίτερα.
Τα δίκτυα MSNBC και CNN φαίνεται πως υπέστησαν τις μεγαλύτερες απώλειες στην τηλεθέαση κατά τη διάρκεια της εκλογικής περιόδου.
Μετά την ολοκλήρωση του εκλογικού κύκλου, η ανάγκη για αποσυμφόρηση από την πολιτική ειδησεογραφία είναι έντονη.
Επτά στους δέκα Δημοκρατικούς, καθώς και περίπου έξι στους δέκα Ρεπουμπλικανούς και ανεξάρτητους, δηλώνουν ότι κάνουν πλέον ένα διάλειμμα από τις πολιτικές ειδήσεις.
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, η αποδοχή της πολιτικής τους παρέμβασης από το κοινό αποδεικνύεται εξαιρετικά χαμηλή, σύμφωνα με δημοσκόπηση του AP-NORC.
Μάλιστα μόλις το 24% των Αμερικανών εγκρίνει το... πολιτικό κήρυγμα από διασημότητες.
Το ποσοστό αυτό περιλαμβάνει μόλις το 11% των Ρεπουμπλικανών και το 12% των ανεξάρτητων ψηφοφόρων.
Ακόμα και μεταξύ των Δημοκρατικών, που είναι εν γένει πιο δεκτικοί σε τέτοιες πρωτοβουλίες, μόνο το 39% στηρίζει την αξιοποίηση των celebrities για την προώθηση πολιτικών μηνυμάτων.
Βαρέθηκαν τις... πολιτικές ειδήσεις οι Αμερικανοί
Το ίδιο ισχύει και για τους επαγγελματίες αθλητές.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, μόλις το 39% των Δημοκρατικών, το 16% των Ρεπουμπλικανών και το 15% των ανεξάρτητων υποστηρίζουν την ανάμιξη των αγαπημένων τους παικτών σε πολιτικά ζητήματα.
Η ίδια έρευνα, που διεξήχθη στις αρχές Δεκεμβρίου μετά τις πολωτικές προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, ανέδειξε την κόπωση των Αμερικανών από τις πολιτικές ειδήσεις.
Ένα μεγάλο μέρος του κοινού είχε ήδη κουραστεί πριν τις εκλογές, ενώ περίπου 25% λιγότεροι Αμερικανοί παρακολούθησαν ζωντανή κάλυψη των εκλογών το 2024, συγκριτικά με τέσσερα χρόνια νωρίτερα.
Τα δίκτυα MSNBC και CNN φαίνεται πως υπέστησαν τις μεγαλύτερες απώλειες στην τηλεθέαση κατά τη διάρκεια της εκλογικής περιόδου.
Μετά την ολοκλήρωση του εκλογικού κύκλου, η ανάγκη για αποσυμφόρηση από την πολιτική ειδησεογραφία είναι έντονη.
Επτά στους δέκα Δημοκρατικούς, καθώς και περίπου έξι στους δέκα Ρεπουμπλικανούς και ανεξάρτητους, δηλώνουν ότι κάνουν πλέον ένα διάλειμμα από τις πολιτικές ειδήσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών