Η Αρχή απέρριψε το αίτημα που είχε υποβάλλει η «Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας» για την εγκατάσταση 24 καμερών μέσα σε κάθε συρμό μετρό
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα απέρριψε το αίτημα που είχε υποβάλλει η «Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας», για εγκατάσταση καμερών στο εσωτερικό των συρμών του μετρό, ενώ αντίθετα επέτρεψε την εγκατάσταση τους στις εξωτερικές πλευρές των συρμών. Συγκεκριμένα η εταιρεία «Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας» (ΑΜΕΛ) είχε υποάλλει αίτημα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για την εγκατάσταση 24 καμερών μέσα σε κάθε συρμό των γραμμών 2 και 3 (ο κάθε συρμός έχει 6 βαγόνια και σε κάθε βαγόνι θα υπήρχαν 4 εσωτερικές κάμερες, τοποθετημένες στην οροφή) και την εγκατάσταση 12 εξωτερικών καμερών σε κάθε συρμό (δύο εξωτερικές πλευρικές κάμερες σε κάθε ένα από τα 6 βαγόνια του συρμού).
Οι εικόνες από τις κάμερες θα κατέληγαν στις δύο καμπίνες του οδηγού, ενώ η οθόνη του οδηγού θα εστίαζε στην κάμερα εκείνη που θα υπήρχε κάποιο «γεγονός συναγερμού», όπως είναι η ενεργοποίηση του σήματος συναγερμού από επιβάτη ή η ανίχνευση καπνού, κ.λπ.
Επίσης, οι εικόνες από τις κάμερες θα αποθηκεύονται σε κωδικοποιημένη μορφή, σε προστατευόμενο αποθηκευτικό χώρο μέσα στις καμπίνες του οδηγού, και η αφαίρεσή τους θα γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο με τη χρήση ειδικού κλειδιού. Επιπροσθέτως, η εταιρεία σκόπευε να δημιουργήσει «σταθμό εργασίας» για τη συλλογή και επεξεργασία του υλικού που θα καταγράφεται από τους συρμούς.
Να σημειωθεί ότι ήδη λειτουργούν 670 κάμερες σε κεντρικά σημεία των σταθμών του μετρό, (είσοδοι, αποβάθρες, διάδρομοι, χώροι διακίνησης, κ.λπ.).
Η Αττικό Μετρό ζήτησε την εγκατάσταση των καμερών για λόγους ασφαλείας έναντι κακόβουλων πράξεων και για λόγους ασφαλείας έναντι τυχαίων γεγονότων ή ατυχημάτων.
bankingnews.gr
Οι εικόνες από τις κάμερες θα κατέληγαν στις δύο καμπίνες του οδηγού, ενώ η οθόνη του οδηγού θα εστίαζε στην κάμερα εκείνη που θα υπήρχε κάποιο «γεγονός συναγερμού», όπως είναι η ενεργοποίηση του σήματος συναγερμού από επιβάτη ή η ανίχνευση καπνού, κ.λπ.
Επίσης, οι εικόνες από τις κάμερες θα αποθηκεύονται σε κωδικοποιημένη μορφή, σε προστατευόμενο αποθηκευτικό χώρο μέσα στις καμπίνες του οδηγού, και η αφαίρεσή τους θα γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο με τη χρήση ειδικού κλειδιού. Επιπροσθέτως, η εταιρεία σκόπευε να δημιουργήσει «σταθμό εργασίας» για τη συλλογή και επεξεργασία του υλικού που θα καταγράφεται από τους συρμούς.
Να σημειωθεί ότι ήδη λειτουργούν 670 κάμερες σε κεντρικά σημεία των σταθμών του μετρό, (είσοδοι, αποβάθρες, διάδρομοι, χώροι διακίνησης, κ.λπ.).
Η Αττικό Μετρό ζήτησε την εγκατάσταση των καμερών για λόγους ασφαλείας έναντι κακόβουλων πράξεων και για λόγους ασφαλείας έναντι τυχαίων γεγονότων ή ατυχημάτων.
bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών