Όταν ο Έλληνας νιώσει και πάλι ικανοποίηση για το εισόδημά του θα υπάρξει πραγματική ανάκαμψη της αγοράς, επισημαίνει
Να εκμεταλλευτούν τις προσφορές παροτρύνει τους καταναλωτές η Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, εν όψει των εορτών των Χριστουγέννων.
«Η χριστουγεννιάτικη αγορά είναι μια ξεχωριστή περίοδος για το λιανεμπόριο, αφού καλύπτει το 25% του ετήσιου τζίρου. Οι συνήθεις προτιμήσεις των καταναλωτών για αγορές χριστουγεννιάτικων δώρων είναι τα ρούχα και παπούτσια, τα αξεσουάρ, τα gadgets και κινητά, τα καλλυντικά, τα βιβλία, καθώς και εισιτήρια διασκέδασης και ταξιδιών αναψυχής. Ο εορταστικός τζίρος πραγματοποιείται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου και κυμαίνεται στα 7 δισ. ευρώ», επισημαίνεται σε ανακοίνωσή της με αφορμή των έναρξη της εορταστικής περιόδου.
Όπως αναφέρει, «ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προσαρμοσμένες προσφορές του Δεκεμβρίου για τις αγορές των εορτών με τη χρήση πιστωτικών καρτών. Τα μπόνους των προγραμμάτων επιβράβευσης είναι έκπτωση, επιστροφή μετρητών, μετάθεση πληρωμής και άτοκες δόσεις. Προϋπόθεση, βεβαίως, όλων είναι η επάρκεια του διαθέσιμου πιστωτικού ορίου και η δυνατότητα εμπρόθεσμης μεταχρονολογημένης καταβολής των δόσεων».
«Η πραγματική ανάκαμψη της χριστουγεννιάτικης αγοράς στην Ελλάδα θα εμφανιστεί, όταν ο Έλληνας καταναλωτής νιώσει και πάλι ικανοποίηση για το εισόδημά του, όταν θα ανακουφιστεί από πρόσθετους και έκτακτους φόρους, όταν θα καλυφθούν οι προσδοκίες του, όταν ο δισταγμός αντικατασταθεί με ενθουσιασμό, όταν διατηρηθούν τα επίπεδα και η διάρκεια της εγχώριας ζήτησης», καταλήγει.
www.bankingnews.gr
«Η χριστουγεννιάτικη αγορά είναι μια ξεχωριστή περίοδος για το λιανεμπόριο, αφού καλύπτει το 25% του ετήσιου τζίρου. Οι συνήθεις προτιμήσεις των καταναλωτών για αγορές χριστουγεννιάτικων δώρων είναι τα ρούχα και παπούτσια, τα αξεσουάρ, τα gadgets και κινητά, τα καλλυντικά, τα βιβλία, καθώς και εισιτήρια διασκέδασης και ταξιδιών αναψυχής. Ο εορταστικός τζίρος πραγματοποιείται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου και κυμαίνεται στα 7 δισ. ευρώ», επισημαίνεται σε ανακοίνωσή της με αφορμή των έναρξη της εορταστικής περιόδου.
Όπως αναφέρει, «ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προσαρμοσμένες προσφορές του Δεκεμβρίου για τις αγορές των εορτών με τη χρήση πιστωτικών καρτών. Τα μπόνους των προγραμμάτων επιβράβευσης είναι έκπτωση, επιστροφή μετρητών, μετάθεση πληρωμής και άτοκες δόσεις. Προϋπόθεση, βεβαίως, όλων είναι η επάρκεια του διαθέσιμου πιστωτικού ορίου και η δυνατότητα εμπρόθεσμης μεταχρονολογημένης καταβολής των δόσεων».
«Η πραγματική ανάκαμψη της χριστουγεννιάτικης αγοράς στην Ελλάδα θα εμφανιστεί, όταν ο Έλληνας καταναλωτής νιώσει και πάλι ικανοποίηση για το εισόδημά του, όταν θα ανακουφιστεί από πρόσθετους και έκτακτους φόρους, όταν θα καλυφθούν οι προσδοκίες του, όταν ο δισταγμός αντικατασταθεί με ενθουσιασμό, όταν διατηρηθούν τα επίπεδα και η διάρκεια της εγχώριας ζήτησης», καταλήγει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών