Δεν πρόκειται να αλλάξουμε τον θεσμό, έχει τονίσει ο υπουργός, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο διορθωτικών παρεμβάσεων
Σε τεχνικό πρόβλημα αποδίδει τις χαμηλές βαθμολογίες της Α' Λυκείου το υπουργείο Παιδείας, αναφέροντας ότι υπήρξε λάθος στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών.
Κατόπιν αυτού, επισημαίνεται, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.
Από το υπουργείο Παιδείας τονίζεται ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων, ενώ από την πλευρά του ο υπουργός έχει καταστήσει σαφές ότι, εάν χρειαστεί, θα υπάρξουν διορθώσεις, όχι όμως και κατάργηση του θεσμού.
www.bankingnews.gr
Κατόπιν αυτού, επισημαίνεται, οι διορθωτές κλήθηκαν να προχωρήσουν στην ιδιόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών ή να κάνουν χρήση του σωστού αλγορίθμου.
Από το υπουργείο Παιδείας τονίζεται ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων, ενώ από την πλευρά του ο υπουργός έχει καταστήσει σαφές ότι, εάν χρειαστεί, θα υπάρξουν διορθώσεις, όχι όμως και κατάργηση του θεσμού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών