Θα περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες
Τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό από Άλσος Βεΐκου έως Γουδή συνολικού μήκους 13 χλμ ανακοίνωσαν ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχoΐδης και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.
Η εκκίνηση του διαγωνισμού θα γίνει τον Δεκέμβριο και θα διαρκέσει ένα χρόνο.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Εκτός από το τμήμα Ευαγγελισμός – Άλσος Βεΐκου (με σταθμούς στο Άλσος Βεΐκου, στο Γαλάτσι, στην Κυψέλη, στην Ευελπίδων, στην Λ.Αλεξάνδρας, στα Εξάρχεια, στην Ακαδημίας, στο Κολωνάκι) , πρόκειται να κατασκευαστεί και το τμήμα Ευαγγελισμού – Γουδή, το οποίο περιλαμβάνει σταθμούς στο Παγκράτι, την Καισαριανή, στα Άνω Ιλίσια και του Ζωγράφου.
Το έργο περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί 210.000 επιβάτες την ημέρα.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,2 - 1,3 δισ. ευρώ.
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα καταβάλει 800 εκατομμύρια ευρώ και το υπόλοιπο θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.
Σημαντικά θα είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ.
Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.
www.bankingnews.gr
Η εκκίνηση του διαγωνισμού θα γίνει τον Δεκέμβριο και θα διαρκέσει ένα χρόνο.
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Εκτός από το τμήμα Ευαγγελισμός – Άλσος Βεΐκου (με σταθμούς στο Άλσος Βεΐκου, στο Γαλάτσι, στην Κυψέλη, στην Ευελπίδων, στην Λ.Αλεξάνδρας, στα Εξάρχεια, στην Ακαδημίας, στο Κολωνάκι) , πρόκειται να κατασκευαστεί και το τμήμα Ευαγγελισμού – Γουδή, το οποίο περιλαμβάνει σταθμούς στο Παγκράτι, την Καισαριανή, στα Άνω Ιλίσια και του Ζωγράφου.
Το έργο περιλαμβάνει 14 σταθμούς και 13 σήραγγες και θα εξυπηρετεί 210.000 επιβάτες την ημέρα.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1,2 - 1,3 δισ. ευρώ.
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα καταβάλει 800 εκατομμύρια ευρώ και το υπόλοιπο θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.
Σημαντικά θα είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ.
Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών