Δεν συνάδει με τα προσυμφωνημένα, καταγγέλει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά
Στενά επιχειρηματικά συμφέροντα εξυπηρετεί ο «κώδικας δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες», υποστηρίζει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, ο οποίος ζητά από το υπουργείο την άμεση ανάκλησή του.
Ο εν λόγω κώδικας αποτελεί τροχοπέδη για τις μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΣΠ, ο οποίος μάλιστα κατηγορεί τον κώδικα ότι λειτουργεί παραπλανητικά προς τους καταναλωτές και τους προκαλεί σύγχυση.
«Σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με όλα όσα είχαν συμφωνηθεί στην εκτεταμένη διαβούλευση των κοινωνικών εταίρων και των ενώσεων καταναλωτών με τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και είχαν αποτυπωθεί στο αρχικό σχέδιο του υπουργείου», υπογραμμίζει ο ΕΣΠ, ενώ επισημαίνει ότι πολλές προσυμφωνημένες ρυθμίσεις δεν υιοθετήθηκαν τελικά από το υπουργείο Ανάπτυξης.
Αναλυτικότερα, ορισμένες από αυτές είναι οι όροι λειτουργίας των καταστημάτων «stock και outlet», το ηλεκτρονικό μητρώο προσφορών, προωθητικών ενεργειών και καταγγελιών, ο περιορισμός των εκπτωτικών περιόδων, η συγκρότηση ειδικής επιτροπής παρακολούθησης παραπλανητικών και αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, η χρήση της «τιμής γνωριμίας», αλλά και η καθιέρωση μοναδικής τιμής για 20 μέρες πριν την έναρξη των τακτικών εκπτώσεων.
www.bankingnews.gr
Ο εν λόγω κώδικας αποτελεί τροχοπέδη για τις μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΕΣΠ, ο οποίος μάλιστα κατηγορεί τον κώδικα ότι λειτουργεί παραπλανητικά προς τους καταναλωτές και τους προκαλεί σύγχυση.
«Σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με όλα όσα είχαν συμφωνηθεί στην εκτεταμένη διαβούλευση των κοινωνικών εταίρων και των ενώσεων καταναλωτών με τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και είχαν αποτυπωθεί στο αρχικό σχέδιο του υπουργείου», υπογραμμίζει ο ΕΣΠ, ενώ επισημαίνει ότι πολλές προσυμφωνημένες ρυθμίσεις δεν υιοθετήθηκαν τελικά από το υπουργείο Ανάπτυξης.
Αναλυτικότερα, ορισμένες από αυτές είναι οι όροι λειτουργίας των καταστημάτων «stock και outlet», το ηλεκτρονικό μητρώο προσφορών, προωθητικών ενεργειών και καταγγελιών, ο περιορισμός των εκπτωτικών περιόδων, η συγκρότηση ειδικής επιτροπής παρακολούθησης παραπλανητικών και αθέμιτων εμπορικών πρακτικών, η χρήση της «τιμής γνωριμίας», αλλά και η καθιέρωση μοναδικής τιμής για 20 μέρες πριν την έναρξη των τακτικών εκπτώσεων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών