Η ιταλική εφημερίδα εκτιμά πως στο Norman Atlantic δεν τηρήθηκαν οι κανόνες και διαδικασίες εκκένωσης του πλοίου σε περίπτωση πυρκαγιάς
Στην αποκάλυψη ότι στο γκαράζ του πλοίου Norman Atlantic υπήρχε πετρελαιοκίνητο φορτηγό με αναμμένη τη μηχανή προέβη η διαδικτυακή έκδοση της ιταλικής εφημερίδας «Ιl Fatto Quotidiano», επικαλούμενη ηχογραφημένη συνομιλία που περιέχεται στο μαύρο κουτί.
Αναλυτικότερα, όπως σημειώνει η εφημερίδα και αναμεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στις 4:17 το πρωί της 28ης Δεκεμβρίου ένα μέλος που πληρώματος, το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός.
Στην ερώτηση αν ο καπνός προέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο, το μέλος του πληρώματος απαντά: «Ναι, προέρχεται από εδώ, η μηχανή είναι αναμμένη και βγαίνει καπνός».
Επιβεβαιώνει, δε, ότι «το φορτηγό δεν είναι συνδεδεμένο με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου».
Σημειώνεται ότι με βάση του διεθνείς κανονισμούς απαγορεύεται κατηγορηματικά να μένουν αναμμένες μηχανές, μέσα στα γκαράζ των πλοίων.
Εννέα λεπτά αργότερα, ο καπετάνιος σημαίνει συναγερμό μόνον για το πλήρωμα, με «crew call», και αμέσως μετά δίνει την εντολή να τεθεί σε λειτουργία το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης.
Λίγο αργότερα, όμως, στις 4:40 τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου, η πυρκαγιά στο πλοίο είναι -σύμφωνα με την εφημερίδα- ήδη εκτός ελέγχου.
Όπως επισημαίνει η Il Fatto Quotidiano, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι στο Νοrman Atlantic μπορεί να μην έτυχαν σεβασμού οι κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς και εκκένωσης του πλοίο.
www.bankingnews.gr
Αναλυτικότερα, όπως σημειώνει η εφημερίδα και αναμεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στις 4:17 το πρωί της 28ης Δεκεμβρίου ένα μέλος που πληρώματος, το οποίο βρισκόταν στην γέφυρα 4, πληροφορεί όσους βρίσκονται στην αίθουσα διακυβέρνησης του πλοίου ότι έχει εντοπίσει αναμμένη ντίζελ μηχανή φορτηγού, από την οποία βγαίνει καπνός.
Στην ερώτηση αν ο καπνός προέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο, το μέλος του πληρώματος απαντά: «Ναι, προέρχεται από εδώ, η μηχανή είναι αναμμένη και βγαίνει καπνός».
Επιβεβαιώνει, δε, ότι «το φορτηγό δεν είναι συνδεδεμένο με το ηλεκτρικό δίκτυο του πλοίου».
Σημειώνεται ότι με βάση του διεθνείς κανονισμούς απαγορεύεται κατηγορηματικά να μένουν αναμμένες μηχανές, μέσα στα γκαράζ των πλοίων.
Εννέα λεπτά αργότερα, ο καπετάνιος σημαίνει συναγερμό μόνον για το πλήρωμα, με «crew call», και αμέσως μετά δίνει την εντολή να τεθεί σε λειτουργία το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης.
Λίγο αργότερα, όμως, στις 4:40 τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου, η πυρκαγιά στο πλοίο είναι -σύμφωνα με την εφημερίδα- ήδη εκτός ελέγχου.
Όπως επισημαίνει η Il Fatto Quotidiano, τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι στο Νοrman Atlantic μπορεί να μην έτυχαν σεβασμού οι κανόνες και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς και εκκένωσης του πλοίο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών