«Το Δημόσιο είχε ένα μεγάλο κόστος, είχε ξεκινήσει αυτόν τον αεροδιάδρομο, αλλά δεν είχε προκηρυχθεί τερματικός σταθμός»
Θετικά αποτίμησε τη συνεργασία ανάμεσα σε κράτος και ιδιωτικός τομέα για την ολοκλήρωση του αεροδρομίου της Πάρου ο αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Aegean Airlines, Ευτύχιος Βασιλάκης.
«Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά το κράτος και ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πάρα πολύ καλά», ανέφερε ξεκινώντας το χαιρετισμό του από τα εγκαίνια του αεροδρομίου, στα οποία παρευρέθηκε ο Αλέξης Τσίπρας και ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε ό,τι αφορά την επιτυχημένη πορεία της Aegean, ο κ. Βασιλάκης τόνισε:
«Εμείς πριν από 3 χρόνια αναλάβαμε, ενώνοντας την Aegean με την Ολυμπιακή, να δείξουμε ότι το να έχει η χώρα έναν εθνικό πρωταθλητή έχει κάποια αξία.
Μέσα σε 3 χρόνια έχουμε αποδείξει ότι έχουμε αυξήσει τις θέσεις εργασίας, έχουμε αυξήσει κατά 4 εκατ. τις θέσεις στο εξωτερικό, έχουμε προσθέσει 50 προορισμούς στο εξωτερικό, έχουμε βεβαίως προσλάβει, λειτουργούμε με 1000 άτομα σχεδόν περισσότερο απ’ ότι όταν οι δύο εταιρίες ήταν χώρια.
Και στις άγονες γραμμές, στις δύσκολες αυτές εποχές, με τα αρκετά χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου, τα αξιοποιήσαμε όμως και αυξήσαμε 50% την κίνηση στις άγονες γραμμές τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι όπως ξέρετε ο εσωτερικός τουρισμός είχε πρόβλημα.
Η αύξηση στην κίνηση έγινε γιατί τώρα έρχονται περισσότεροι ξένοι και συνδέονται με περισσότερα δρομολόγια σε περισσότερα νησιά.
Αυτό είναι και το πλεονέκτημα ενός μεγαλύτερου δικτύου, μιας μεγαλύτερης εταιρίας».
Για το πολύ σημαντικό έργο που παραδόθηκε στην Πάρο, ο αντιπρόεδρος της Aegean δήλωσε:
«Εδώ στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη, ακριβώς στο κομμάτι βέβαια το αεροπορικό γιατί το παλιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Το Δημόσιο είχε ένα μεγάλο κόστος, είχε ξεκινήσει αυτόν τον πολύ ωραίο αεροδιάδρομο που βλέπετε από πίσω, αλλά δεν είχε προκηρυχθεί τερματικός σταθμός.
Από το 2014 λοιπόν γίνονται πολλές προσπάθειες και με την τότε κυβέρνηση και με τον Δήμο τότε και αργότερα με τον καινούριο Δήμαρχο προκειμένου να προχωρήσει με κάποιο τρόπο αυτή η προσπάθεια.
Ο Δήμος πράγματι είχε την πρωτοβουλία, πήρε και έκανε ένα σχέδιο για τον αεροσταθμό αυτό και μέσα από μια πολύ καλή συζήτηση με τον κύριο Υπουργό βρήκαμε τον τρόπο να διαθέσουμε περίπου 2εκατ. για να χτιστεί αυτό μέσα σε 102 μέρες.
Το σημαντικό, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι ότι από αυτό το μήνα θα έχουμε τρεις με τέσσερις φορές παραπάνω θέσεις απ’ ότι πριν.
Απ’ αυτό το μήνα και τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, ήδη πολλοί από εσάς έχουν αγοράσει από τα 20.000 εισιτήρια με 39,00 € γιατί υπάρχουν θέσεις.
Απ’ αυτό το μήνα θα υπάρχει και σύνδεση πρακτική με το εξωτερικό γιατί μπορεί να συνδέονται πλέον, έχουμε θέσεις στα αεροπλάνα για να ανοίγουμε τέτοια προοπτική.
Και βέβαια τα έσοδα του Δημοσίου πέρα από τα 4 εκατ. το χρόνο, 4,2 εκατ. όπως πολύ σωστά είπε ο κος Υπουργός, που θα γλιτώσουμε θα προστεθούν και άλλα 2,5 εκατ. το χρόνο από τα έσοδα από το ΦΠΑ, άμεσα έσοδα από το ΦΠΑ και από τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, άρα δηλαδή 6,5 εκατ. ετησίως όφελος, χωρίς την τοπική οικονομία, που προορίζει το Δημόσιο ένα μέρος απ’ αυτά να διαθέσει στην επέκταση του σταθμού, ώστε να μπορέσει να φέρει και μεγαλύτερα αεροπλάνα και περισσότερους επιβάτες».
Κλείνοντας την ομιλία του, ευχαρίστησε για μία ακόμα φορά όσους βοήθησαν στην ολοκλήρωση και παράδοση του αεροδρομίου της Πάρου, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο στέλεχος της εταιρείας, τον κ. Μαστραντωνάκη, την ομάδα που δούλεψε με την ΙΝΤΡΑΚΑΡΤ, το Δήμο και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αλλά και τον κ. Σπίτζη.
www.bankingnews.gr
«Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη φορά το κράτος και ο ιδιωτικός τομέας και οι τοπικοί φορείς συνεργάστηκαν πάρα πολύ καλά», ανέφερε ξεκινώντας το χαιρετισμό του από τα εγκαίνια του αεροδρομίου, στα οποία παρευρέθηκε ο Αλέξης Τσίπρας και ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε ό,τι αφορά την επιτυχημένη πορεία της Aegean, ο κ. Βασιλάκης τόνισε:
«Εμείς πριν από 3 χρόνια αναλάβαμε, ενώνοντας την Aegean με την Ολυμπιακή, να δείξουμε ότι το να έχει η χώρα έναν εθνικό πρωταθλητή έχει κάποια αξία.
Μέσα σε 3 χρόνια έχουμε αποδείξει ότι έχουμε αυξήσει τις θέσεις εργασίας, έχουμε αυξήσει κατά 4 εκατ. τις θέσεις στο εξωτερικό, έχουμε προσθέσει 50 προορισμούς στο εξωτερικό, έχουμε βεβαίως προσλάβει, λειτουργούμε με 1000 άτομα σχεδόν περισσότερο απ’ ότι όταν οι δύο εταιρίες ήταν χώρια.
Και στις άγονες γραμμές, στις δύσκολες αυτές εποχές, με τα αρκετά χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου, τα αξιοποιήσαμε όμως και αυξήσαμε 50% την κίνηση στις άγονες γραμμές τα τελευταία χρόνια, παρά το γεγονός ότι όπως ξέρετε ο εσωτερικός τουρισμός είχε πρόβλημα.
Η αύξηση στην κίνηση έγινε γιατί τώρα έρχονται περισσότεροι ξένοι και συνδέονται με περισσότερα δρομολόγια σε περισσότερα νησιά.
Αυτό είναι και το πλεονέκτημα ενός μεγαλύτερου δικτύου, μιας μεγαλύτερης εταιρίας».
Για το πολύ σημαντικό έργο που παραδόθηκε στην Πάρο, ο αντιπρόεδρος της Aegean δήλωσε:
«Εδώ στην Πάρο δεν υπήρχε ανάπτυξη, ακριβώς στο κομμάτι βέβαια το αεροπορικό γιατί το παλιό αεροδρόμιο δεν την επέτρεπε.
Το Δημόσιο είχε ένα μεγάλο κόστος, είχε ξεκινήσει αυτόν τον πολύ ωραίο αεροδιάδρομο που βλέπετε από πίσω, αλλά δεν είχε προκηρυχθεί τερματικός σταθμός.
Από το 2014 λοιπόν γίνονται πολλές προσπάθειες και με την τότε κυβέρνηση και με τον Δήμο τότε και αργότερα με τον καινούριο Δήμαρχο προκειμένου να προχωρήσει με κάποιο τρόπο αυτή η προσπάθεια.
Ο Δήμος πράγματι είχε την πρωτοβουλία, πήρε και έκανε ένα σχέδιο για τον αεροσταθμό αυτό και μέσα από μια πολύ καλή συζήτηση με τον κύριο Υπουργό βρήκαμε τον τρόπο να διαθέσουμε περίπου 2εκατ. για να χτιστεί αυτό μέσα σε 102 μέρες.
Το σημαντικό, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι ότι από αυτό το μήνα θα έχουμε τρεις με τέσσερις φορές παραπάνω θέσεις απ’ ότι πριν.
Απ’ αυτό το μήνα και τα εισιτήρια θα είναι φθηνότερα, ήδη πολλοί από εσάς έχουν αγοράσει από τα 20.000 εισιτήρια με 39,00 € γιατί υπάρχουν θέσεις.
Απ’ αυτό το μήνα θα υπάρχει και σύνδεση πρακτική με το εξωτερικό γιατί μπορεί να συνδέονται πλέον, έχουμε θέσεις στα αεροπλάνα για να ανοίγουμε τέτοια προοπτική.
Και βέβαια τα έσοδα του Δημοσίου πέρα από τα 4 εκατ. το χρόνο, 4,2 εκατ. όπως πολύ σωστά είπε ο κος Υπουργός, που θα γλιτώσουμε θα προστεθούν και άλλα 2,5 εκατ. το χρόνο από τα έσοδα από το ΦΠΑ, άμεσα έσοδα από το ΦΠΑ και από τα τέλη αναχώρησης από την Αθήνα, άρα δηλαδή 6,5 εκατ. ετησίως όφελος, χωρίς την τοπική οικονομία, που προορίζει το Δημόσιο ένα μέρος απ’ αυτά να διαθέσει στην επέκταση του σταθμού, ώστε να μπορέσει να φέρει και μεγαλύτερα αεροπλάνα και περισσότερους επιβάτες».
Κλείνοντας την ομιλία του, ευχαρίστησε για μία ακόμα φορά όσους βοήθησαν στην ολοκλήρωση και παράδοση του αεροδρομίου της Πάρου, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο στέλεχος της εταιρείας, τον κ. Μαστραντωνάκη, την ομάδα που δούλεψε με την ΙΝΤΡΑΚΑΡΤ, το Δήμο και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αλλά και τον κ. Σπίτζη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών