Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν πληροφορίες ότι η διοίκηση της ΔΕΗ θα δώσει νέα παράταση στο πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών
Τρείς εργάσιμες ημέρες απομένουν στους πελάτες της ΔΕΗ που θέλουν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς την επιχείρηση.
Οι καταναλωτές που σπεύδουν την τελευταία στιγμή να λύσουν το πρόβλημα υφίσταται μία ταλαιπωρία που δεν έχει προηγούμενο.
Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου γίνεται κοσμοσυρροή από ανθρώπους του μόχθου.
Στήνονται στις ουρές από τις 5 το πρωί για να πάρουν σειρά προτεραιότητας.
Περιμένουν από τα άγρια χαράματα να ανοίξει το αρμόδιο γραφείο για να βάλουν στο χέρι το μαγικό χαρτάκι που θα τους δώσει την ευκαιρία να εκθέσουν το πρόβλημα τους στον αρμόδιο υπάλληλο προσδοκώντας να πάρουν την πολυπόθητη ρύθμιση.
Το πρόβλημα της πολύωρης αναμονής γίνεται εξαιτίας και του περιορισμένου αριθμού καταστημάτων που έχει αφήσει η ΔΕΗ.
Μετρημένα στα δάκτυλα είναι τα καταστήματα που βρίσκονται εν λειτουργία.
Να σημειωθεί ότι οι περιπτώσεις των καταναλωτών που είναι υποχρεωμένοι να πάνε στα καταστήματα είναι αυτοί που αρχικά είχαν εξασφαλίσει ρύθμιση μέσα από τον πενταψήφιο 11770, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφεραν να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος που εκδόθηκαν, με αποτέλεσμα να χαθεί η ρύθμιση που είχαν κάνει τηλεφωνικά.
Η διοίκηση της επιχείρησης απαγορεύει στον καταναλωτή που έχασε τη ρύθμιση να υποβάλλει τηλεφωνικά το αίτημα και τον υποχρεώνει να αφιερώσει μία εργάσιμη ημέρα να διευθετήσει το πρόβλημα.
Η απόφαση της διοίκησης να στέλνει τους καταναλωτές που έχασαν την ρύθμιση εκ νέου στα καταστήματα μπορεί να εκληφθεί ως βασανιστήριο, λένε οι πολίτες και οικογενειάρχες που θέλουν να διατηρήσουν για το φτωχικό τους μία υπηρεσία του ανθρώπινου πολιτισμού που είναι το ηλεκτρικό.
Ωστόσο, η διοίκηση ξέχασε ότι το Σεπτέμβριο βγήκαν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ, όπως και του φόρου εισοδήματος, με αποτέλεσμα ο οικογενειακός προϋπολογισμός να μην είναι ικανός να αντιμετωπίσει όλα τα έξοδα.
Περισσότεροι από 290.000 καταναλωτές εντάχθηκαν στη ρύθμιση οφειλών, ενώ είναι άγνωστος ο αριθμός των καταναλωτών που την έχασε.
Δώρων άδωρον η ρύθμιση οφειλών αφού για χιλιάδες καταναλωτές χάθηκε, διότι δεν πλήρωσαν έγκαιρα τους λογαριασμούς τόσο του έναντι όσο και τον εκκαθαριστικό.
Για colpo grosso κάνουν στελέχη της αγοράς, καθώς η διοίκηση της ΔΕΗ «πούλησε» έκπτωση 15% στα τιμολόγια ρεύματος (μόνο οι δύο στους δέκα πήραν το κίνητρο) για τους λογαριασμούς ρεύματος που αποπληρώνονται στην ώρα τους ενώ οι ρυθμίσεις οφειλών στη ουσία δεν δίνουν διέξοδο καθώς μεγάλο πλήθος οφειλετών δεν μπορεί να πληρώσει έγκαιρα τους επόμενους λογαριασμούς.
Στην ουσία αυτοπαγιδεύονται, καθώς δεν θα μπορούν να αλλάξουν πάροχο με αποτέλεσμα να παραμένουν εγκλωβισμένοι πληρώνοντας το υψηλότερο τιμολόγιο οικιακής χρήσης σε σχέση με την αγορά.
Σε καθεστώς ρύθμισης ανά κατηγορία, εντάχθηκαν περίπου 215.000 οικιακοί, 70.000 επαγγελματίες και 7.000 αγρότες.
Πέραν αυτών, η μεγάλη μάζα, δηλαδή ένας αριθμός 1,5 εκατομμυρίου πελατών κάθε κατηγορίας, δεν ανταποκρίθηκε.
Είτε επειδή αδιαφόρησαν, είτε επειδή θεωρούν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος αποκοπής, γύρισαν την πλάτη στο πρόγραμμα, και η ΔΕΗ τους έχει απευθύνει εκ νέου κάλεσμα να σπεύσουν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν πληροφορίες ότι η διοίκηση της ΔΕΗ θα δώσει νέα παράταση στο πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών.
Ελ. Μπ.
www.bankingnews.gr
Οι καταναλωτές που σπεύδουν την τελευταία στιγμή να λύσουν το πρόβλημα υφίσταται μία ταλαιπωρία που δεν έχει προηγούμενο.
Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου γίνεται κοσμοσυρροή από ανθρώπους του μόχθου.
Στήνονται στις ουρές από τις 5 το πρωί για να πάρουν σειρά προτεραιότητας.
Περιμένουν από τα άγρια χαράματα να ανοίξει το αρμόδιο γραφείο για να βάλουν στο χέρι το μαγικό χαρτάκι που θα τους δώσει την ευκαιρία να εκθέσουν το πρόβλημα τους στον αρμόδιο υπάλληλο προσδοκώντας να πάρουν την πολυπόθητη ρύθμιση.
Το πρόβλημα της πολύωρης αναμονής γίνεται εξαιτίας και του περιορισμένου αριθμού καταστημάτων που έχει αφήσει η ΔΕΗ.
Μετρημένα στα δάκτυλα είναι τα καταστήματα που βρίσκονται εν λειτουργία.
Να σημειωθεί ότι οι περιπτώσεις των καταναλωτών που είναι υποχρεωμένοι να πάνε στα καταστήματα είναι αυτοί που αρχικά είχαν εξασφαλίσει ρύθμιση μέσα από τον πενταψήφιο 11770, αλλά στη συνέχεια δεν κατάφεραν να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς ρεύματος που εκδόθηκαν, με αποτέλεσμα να χαθεί η ρύθμιση που είχαν κάνει τηλεφωνικά.
Η διοίκηση της επιχείρησης απαγορεύει στον καταναλωτή που έχασε τη ρύθμιση να υποβάλλει τηλεφωνικά το αίτημα και τον υποχρεώνει να αφιερώσει μία εργάσιμη ημέρα να διευθετήσει το πρόβλημα.
Η απόφαση της διοίκησης να στέλνει τους καταναλωτές που έχασαν την ρύθμιση εκ νέου στα καταστήματα μπορεί να εκληφθεί ως βασανιστήριο, λένε οι πολίτες και οικογενειάρχες που θέλουν να διατηρήσουν για το φτωχικό τους μία υπηρεσία του ανθρώπινου πολιτισμού που είναι το ηλεκτρικό.
Ωστόσο, η διοίκηση ξέχασε ότι το Σεπτέμβριο βγήκαν τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ, όπως και του φόρου εισοδήματος, με αποτέλεσμα ο οικογενειακός προϋπολογισμός να μην είναι ικανός να αντιμετωπίσει όλα τα έξοδα.
Περισσότεροι από 290.000 καταναλωτές εντάχθηκαν στη ρύθμιση οφειλών, ενώ είναι άγνωστος ο αριθμός των καταναλωτών που την έχασε.
Δώρων άδωρον η ρύθμιση οφειλών αφού για χιλιάδες καταναλωτές χάθηκε, διότι δεν πλήρωσαν έγκαιρα τους λογαριασμούς τόσο του έναντι όσο και τον εκκαθαριστικό.
Για colpo grosso κάνουν στελέχη της αγοράς, καθώς η διοίκηση της ΔΕΗ «πούλησε» έκπτωση 15% στα τιμολόγια ρεύματος (μόνο οι δύο στους δέκα πήραν το κίνητρο) για τους λογαριασμούς ρεύματος που αποπληρώνονται στην ώρα τους ενώ οι ρυθμίσεις οφειλών στη ουσία δεν δίνουν διέξοδο καθώς μεγάλο πλήθος οφειλετών δεν μπορεί να πληρώσει έγκαιρα τους επόμενους λογαριασμούς.
Στην ουσία αυτοπαγιδεύονται, καθώς δεν θα μπορούν να αλλάξουν πάροχο με αποτέλεσμα να παραμένουν εγκλωβισμένοι πληρώνοντας το υψηλότερο τιμολόγιο οικιακής χρήσης σε σχέση με την αγορά.
Σε καθεστώς ρύθμισης ανά κατηγορία, εντάχθηκαν περίπου 215.000 οικιακοί, 70.000 επαγγελματίες και 7.000 αγρότες.
Πέραν αυτών, η μεγάλη μάζα, δηλαδή ένας αριθμός 1,5 εκατομμυρίου πελατών κάθε κατηγορίας, δεν ανταποκρίθηκε.
Είτε επειδή αδιαφόρησαν, είτε επειδή θεωρούν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος αποκοπής, γύρισαν την πλάτη στο πρόγραμμα, και η ΔΕΗ τους έχει απευθύνει εκ νέου κάλεσμα να σπεύσουν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν πληροφορίες ότι η διοίκηση της ΔΕΗ θα δώσει νέα παράταση στο πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών.
Ελ. Μπ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών