Την Παρασκευή 19/5 αναμένεται το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων
Την θέση ότι εξετάζονται όλες οι εκδοχές για τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, το οποίο συνέβη το περασμένο Σάββατο και είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 3 άνθρωποι διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κ.Πετράκης.
Σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΪ ο κ.Πετράκης είπε ότι «υπάρχουν όλες οι εκδοχές στο τραπέζι», επισημαίνοντας ότι η εμπειρία από ανάλογα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο εξωτερικό δείχνει ότι το Σάββατο το βράδυ μπορεί να υπήρξε μια αρνητική συγκυρία πολλών παραγόντων, παράγοντες που αν επενεργούσαν μόνοι τους ήταν απίθανο να προκαλούσαν το δυστύχημα.
«Ψάχνουμε να βρούμε τις αιτίες (…).
Θα αναλύσουμε την κατάσταση» τόνισε ο κ.Πετράκης, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ο ΟΣΕ εξετάζει την τοποθέτηση καμερών σε σταθερά σημεία των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά και στις μηχανές των αμαξοστοιχιών, που θα εποπτεύουν τη συμπεριφορά του συστήματος.
«Η τοποθέτηση καμερών θέλει πολλή μελέτη, θέλει εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και το κόστος είναι μεγάλο» υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Σημειώνεται ότι το πρώτο πόρισμα της επιτροπής που έχει συσταθεί για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα αναμένεται να κατατεθεί έως την Παρασκευή 19/5.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν καλά συντηρημένη με περίφραξη, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι είτε υπήρχε κάποιο εμπόδιο (π.χ. μια πέτρα στις γραμμές) είτε αστοχία υλικού.
Πάντως, πολλοί ειδικοί δεν αποκλείουν ως αιτία του δυστυχήματος να ήταν η ταχύτητα του τρένου, το οποίο φέρεται να κινούνταν με 130 χλμ/ωρα, όταν η κίνηση των τρένων στις παρακαμπτηρίους των σιδηροδρομικών γραμμών δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 60 χιλιόμετρα την ώρα.
www.bankingnews.gr
Σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΪ ο κ.Πετράκης είπε ότι «υπάρχουν όλες οι εκδοχές στο τραπέζι», επισημαίνοντας ότι η εμπειρία από ανάλογα σιδηροδρομικά δυστυχήματα στο εξωτερικό δείχνει ότι το Σάββατο το βράδυ μπορεί να υπήρξε μια αρνητική συγκυρία πολλών παραγόντων, παράγοντες που αν επενεργούσαν μόνοι τους ήταν απίθανο να προκαλούσαν το δυστύχημα.
«Ψάχνουμε να βρούμε τις αιτίες (…).
Θα αναλύσουμε την κατάσταση» τόνισε ο κ.Πετράκης, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ο ΟΣΕ εξετάζει την τοποθέτηση καμερών σε σταθερά σημεία των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά και στις μηχανές των αμαξοστοιχιών, που θα εποπτεύουν τη συμπεριφορά του συστήματος.
«Η τοποθέτηση καμερών θέλει πολλή μελέτη, θέλει εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και το κόστος είναι μεγάλο» υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Σημειώνεται ότι το πρώτο πόρισμα της επιτροπής που έχει συσταθεί για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα αναμένεται να κατατεθεί έως την Παρασκευή 19/5.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή ήταν καλά συντηρημένη με περίφραξη, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι είτε υπήρχε κάποιο εμπόδιο (π.χ. μια πέτρα στις γραμμές) είτε αστοχία υλικού.
Πάντως, πολλοί ειδικοί δεν αποκλείουν ως αιτία του δυστυχήματος να ήταν η ταχύτητα του τρένου, το οποίο φέρεται να κινούνταν με 130 χλμ/ωρα, όταν η κίνηση των τρένων στις παρακαμπτηρίους των σιδηροδρομικών γραμμών δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 60 χιλιόμετρα την ώρα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών