Μετωπική κόντρα οδηγών ταξί-Taxi Beat embed
Η άγρια κόντρα που έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια μεταξύ της υπηρεσίας διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου beat και του συνδικάτου των οδηγών ταξί μεταφέρεται και στις δικαστικές αίθουσες.
Η Beat έχει καταθέσει αγωγή κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου προσωπικά για δυσφήμιση.
Μιλώντας στο Εuronews, ο ιδρυτής της Beat, Nίκος Δανδράκης, δηλώνει ότι τα όσα καταλογίζουν στην εταιρεία σχετικά με φοροδιαφυγή δεν ισχύουν.
Το συνδικάτο των οδηγών ταξί καταγγέλλει στο euronews ότι η beat δεν έχει προσαρμοστεί στον υφιστάμενο νόμο και αξιώνει άμεση δράση από τις ελεγκτικές αρχές.
«O κύριος Λυμπερόπουλος έβγαινε σε όλα τα κανάλια και κατηγορούσε την εταιρεία μας και εμένα προσωπικά ως φοροφυγάδες, κλέφτες ότι παίρναμε τα λεφτά των πελατών μας και τα πάμε στο εξωτερικό σε φορολογικούς παραδείσους.
Η εταιρεία μας τότε ήξερε ότι ήταν καθαρή αλλά αυτό πιστοποιήθηκε από τις ίδιες τις ελεγκτικές αρχές του κράτους οι οποίες έκαναν ενδελεχείς ελέγχους και στα φορολογικά και στα ασφαλιστικά και διοικητικά και μας βρήκαν καθαρούς».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος λέει:
«Kατηγορούμαι για δυσφήμηση από έναν άνθρωπο που είναι μη πιστοποιημένος στην ελληνική νομοθεσία ως μεταφορέας μη πιστοποιημένος φορολογικά ότι μπορεί να εισπράττει ως τρίτος πράγμα που το απαγορεύει ο 44/46.
Θα ασκήσουμε όλη την πίεση να εφαρμοστούν οι νόμοι, νόμοι που ουσιαστικά υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται.
Δικαιοσύνη στην οικονομία και τα χρήματα του ελληνικού λαού να μένουν στην χώρα».
Με την αγωγή η εξαγορασθείσα από τον γερμανικό κολοσσό Daimler, Βeat, ζητά προσωπικά από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο 260.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου έχει στο πλευρό του κυβερνητικά στελέχη που έχουν πάρει θέση υπέρ του.
www.bankingnews.gr
Η Beat έχει καταθέσει αγωγή κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου προσωπικά για δυσφήμιση.
Μιλώντας στο Εuronews, ο ιδρυτής της Beat, Nίκος Δανδράκης, δηλώνει ότι τα όσα καταλογίζουν στην εταιρεία σχετικά με φοροδιαφυγή δεν ισχύουν.
Το συνδικάτο των οδηγών ταξί καταγγέλλει στο euronews ότι η beat δεν έχει προσαρμοστεί στον υφιστάμενο νόμο και αξιώνει άμεση δράση από τις ελεγκτικές αρχές.
«O κύριος Λυμπερόπουλος έβγαινε σε όλα τα κανάλια και κατηγορούσε την εταιρεία μας και εμένα προσωπικά ως φοροφυγάδες, κλέφτες ότι παίρναμε τα λεφτά των πελατών μας και τα πάμε στο εξωτερικό σε φορολογικούς παραδείσους.
Η εταιρεία μας τότε ήξερε ότι ήταν καθαρή αλλά αυτό πιστοποιήθηκε από τις ίδιες τις ελεγκτικές αρχές του κράτους οι οποίες έκαναν ενδελεχείς ελέγχους και στα φορολογικά και στα ασφαλιστικά και διοικητικά και μας βρήκαν καθαρούς».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος λέει:
«Kατηγορούμαι για δυσφήμηση από έναν άνθρωπο που είναι μη πιστοποιημένος στην ελληνική νομοθεσία ως μεταφορέας μη πιστοποιημένος φορολογικά ότι μπορεί να εισπράττει ως τρίτος πράγμα που το απαγορεύει ο 44/46.
Θα ασκήσουμε όλη την πίεση να εφαρμοστούν οι νόμοι, νόμοι που ουσιαστικά υπάρχουν αλλά δεν εφαρμόζονται.
Δικαιοσύνη στην οικονομία και τα χρήματα του ελληνικού λαού να μένουν στην χώρα».
Με την αγωγή η εξαγορασθείσα από τον γερμανικό κολοσσό Daimler, Βeat, ζητά προσωπικά από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο 260.000 ευρώ.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου έχει στο πλευρό του κυβερνητικά στελέχη που έχουν πάρει θέση υπέρ του.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών