Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη της ΕΣΗΕΑ (και οι απόφοιτοι του Α' κύκλου) με την προϋπόθεση να έχουν βασικές γνώσεις Η/Υ
Η ΕΣΗΕΑ, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς της να παράσχει στους δημοσιογράφους πρακτικές και εξειδικευμένες γνώσεις, απαραίτητες για τη μετάβασή τους από τα παραδοσιακά ΜΜΕ στο νέο περιβάλλον της ψηφιακής δημοσιογραφίας, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τον Β' κύκλο σεμιναρίων για τα Νέα Μέσα.
Έτσι, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Α' κύκλου που υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», το Διοικητικό Συμβούλιο της Ενώσεως ανακοινώνει την έναρξη νέου, πιο πρακτικού κύκλου εργαστηρίων για τα Νέα Μέσα, με επιστημονική υπεύθυνη τη δημοσιογράφο Σόνια Χαϊμαντά, visiting lecturer σε ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 30 ωρών και θα επιμερίζεται σε 5 επιμέρους αυτόνομες ενότητες, που θα καλύπτουν θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα της ψηφιακής δημοσιογραφίας.
Η πρώτη ενότητα (6 ώρες) θα συμπυκνώνει τη βασική θεωρία ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις θα έχουν περισσότερο τη μορφή εργαστηρίων.
Συμμετοχές
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη της ΕΣΗΕΑ (και οι απόφοιτοι του Α' κύκλου) με την προϋπόθεση να έχουν βασικές γνώσεις Η/Υ.
Το θεωρητικό μέρος των σεμιναρίων είναι υποχρεωτικό για όλους τους εκπαιδευόμενους, με εξαίρεση τους απόφοιτους του Α' κύκλου (6 ώρες).
Όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να παρακολουθήσουν τουλάχιστον δύο εργαστήρια (συνολικά 12 ώρες).
Το δικαίωμα απουσιών ορίζεται στο 10% των συνολικών ωρών (12 ώρες για τους αποφοίτους του Α' κύκλου και 18 ώρες για τους νέους εκπαιδευόμενους). Υπενθυμίζεται ότι συνιστά υποχρέωση των συμμετεχόντων η υπογραφή στο παρουσιολόγιο, πριν την έναρξη της παράδοσης, καθώς και η χρήση δικού τους Η/Υ (laptop ή tablet). Η χρήση Η/Υ είναι απαραίτητη σε όλα τα εργαστήρια.
Το Διοικητικό Συμβούλιο διευκρινίζει ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος από πλευράς συμμετεχόντων για την παρακολούθηση του σεμιναρίου. Η ΕΣΗΕΑ, μετά το πέρας του σεμιναρίου και σε ημερομηνία, που θα ανακοινωθεί εγκαίρως, θα χορηγήσει πιστοποιήσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», που εξασφάλισε η ΕΣΗΕΑ για τα μέλη της και παρέχει η ACTA σε προνομιακό κόστος έκδοσης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί τους ενδιαφερόμενους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο, γραπτά, στο email: seminaria@esiea.gr <mailto:seminaria@esiea.gr>; ή στο φαξ: 210-3632608, έως και την Μ. Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019.
Κάθε αίτηση συμμετοχής θα πρέπει να αναφέρει: Ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου μέλους, χώρο εργασίας, κινητό τηλέφωνο, email και τα εργαστήρια στα οποία ο αιτών επιθυμεί να εγγραφεί.
Για τη συμμετοχή στα σεμινάρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, καθώς και η προϋπόθεση των ολιγομελών τμημάτων (24 άτομα) σε κάθε εργαστήριο.
Χρόνος υλοποίησης
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν κάθε Δευτέρα και Τετάρτη ώρα 9:30 π.μ. - 12:30 μ.μ. (3 ώρες) σε 10 επιμέρους συνεδρίες, από τις 6 Μάϊου έως και τις 5 Ιουνίου 2019 (5 εβδομάδες).
Ακολούθως παρατίθεται το πλήρες πρόγραμμα του σεμιναρίου:
Πρώτη εβδομάδα
Δευτέρα 6/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 8/5 9:30-12:30
Θεωρητικός κύκλος.
Δεύτερη εβδομάδα
Δευτέρα 13/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 15/5 9:30-12:30
1ο εργαστήριο: Η καθημερινότητα στο newsroom - Τεχνικές σύνταξης και βελτιστοποίησης (SEO) - Προκλήσεις και τάσεις (διάρκεια 6 ώρες).
- Το διαχειριστικό (CMS) και η σύνταξη κειμένων, η ορθή τοποθέτηση φωτό και video - visual content, fact checking και αντιμετώπιση copy paste & fake news / Τα leads, tags, keywords, meta - description, URLS, bold
- Το εργαλείο Google Search Console
- Τα Google Analytics
- Η βελτιστοποίηση on page και offpage
- Η βελτιστοποίηση ταχύτητας φόρτωσης
- Το εποχιακό SEO, το τοπικό SEO
- Το σύστημα ασφάλειας SSL
- Τα οργανικά αποτελέσματα και τα Adworks
- Το hyperlinking, interlinking και crosslinking
- Το linking με social media
- Πνευματικά δικαιώματα
Τρίτη εβδομάδα
Δευτέρα 20/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 22/5 9:30-12:30
2ο εργαστήριο: Προγραμματισμός, διαμόρφωση και υλοποίηση site και blog (διάρκεια 6 ώρες).
- Συνεργασία με web developer
- Κατοχύρωση domain name
- Διαμόρφωση παρουσίασης και business plan, KPI για επενδυτή / χορηγό ή publisher που ενδιαφέρεται για την πρόταση
- Αναζήτηση περιεχομένου
- Εκπαίδευση συνεργατών
- Εμπορική πολιτική
Τέταρτη εβδομάδα
Δευτέρα 27/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 29/5 9:30-12:30
3ο εργαστήριο: Mobile Journalism και χρήση των social media στη Δημοσιογραφία (διάρκεια 6 ώρες).
- Οι διαφορετικοί τρόποι γραφής για Facebook, Twitter, Youtube, Instagram
- Οι νέες ειδικότητες στο newsroom (social media editor, coordinator, SM ambassadors).
- Τεχνικές σύνταξης, ανάρτησης και εμπλουτισμού θεμάτων με χρήση κινητού τηλεφώνου.
Πέμπτη εβδομάδα
Δευτέρα 3/6 9:30-12:30 και Τετάρτη 5/6 9:30-12:30
4ο εργαστήριο: Το branded και native content - Τεχνικές και "γραμμές" της δεοντολογίας (διάρκεια 6 ώρες).
- To content marketing και το native content στην ελληνική δημοσιογραφία
- Το storytelling, σύνταξη περιεχομένου για επιχειρήσεις (κείμενα, longform, video κ.ά.)
- Επιτυχημένα παραδείγματα σε HΠΑ, Ευρώπη και Ελλάδα- συμβατότητα με κώδικες δεοντολογίας
- Τα εργαλεία του Content marketing - Native Content, metrics, tools, performance, programmatic - οι τεχνικές μεγιστοποίησης της εμπειρίας του χρήστη
- Οι βέλτιστες πρακτικές και οι τάσεις από το εξωτερικό (insta ambassadors, virtual reality, augmented reatily κ.ά.).
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
www.bankingnews.gr
Έτσι, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Α' κύκλου που υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», το Διοικητικό Συμβούλιο της Ενώσεως ανακοινώνει την έναρξη νέου, πιο πρακτικού κύκλου εργαστηρίων για τα Νέα Μέσα, με επιστημονική υπεύθυνη τη δημοσιογράφο Σόνια Χαϊμαντά, visiting lecturer σε ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 30 ωρών και θα επιμερίζεται σε 5 επιμέρους αυτόνομες ενότητες, που θα καλύπτουν θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα της ψηφιακής δημοσιογραφίας.
Η πρώτη ενότητα (6 ώρες) θα συμπυκνώνει τη βασική θεωρία ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις θα έχουν περισσότερο τη μορφή εργαστηρίων.
Συμμετοχές
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα μέλη της ΕΣΗΕΑ (και οι απόφοιτοι του Α' κύκλου) με την προϋπόθεση να έχουν βασικές γνώσεις Η/Υ.
Το θεωρητικό μέρος των σεμιναρίων είναι υποχρεωτικό για όλους τους εκπαιδευόμενους, με εξαίρεση τους απόφοιτους του Α' κύκλου (6 ώρες).
Όλοι οι εκπαιδευόμενοι υποχρεούνται να παρακολουθήσουν τουλάχιστον δύο εργαστήρια (συνολικά 12 ώρες).
Το δικαίωμα απουσιών ορίζεται στο 10% των συνολικών ωρών (12 ώρες για τους αποφοίτους του Α' κύκλου και 18 ώρες για τους νέους εκπαιδευόμενους). Υπενθυμίζεται ότι συνιστά υποχρέωση των συμμετεχόντων η υπογραφή στο παρουσιολόγιο, πριν την έναρξη της παράδοσης, καθώς και η χρήση δικού τους Η/Υ (laptop ή tablet). Η χρήση Η/Υ είναι απαραίτητη σε όλα τα εργαστήρια.
Το Διοικητικό Συμβούλιο διευκρινίζει ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος από πλευράς συμμετεχόντων για την παρακολούθηση του σεμιναρίου. Η ΕΣΗΕΑ, μετά το πέρας του σεμιναρίου και σε ημερομηνία, που θα ανακοινωθεί εγκαίρως, θα χορηγήσει πιστοποιήσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», που εξασφάλισε η ΕΣΗΕΑ για τα μέλη της και παρέχει η ACTA σε προνομιακό κόστος έκδοσης.
Το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί τους ενδιαφερόμενους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο, γραπτά, στο email: seminaria@esiea.gr <mailto:seminaria@esiea.gr>; ή στο φαξ: 210-3632608, έως και την Μ. Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019.
Κάθε αίτηση συμμετοχής θα πρέπει να αναφέρει: Ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου μέλους, χώρο εργασίας, κινητό τηλέφωνο, email και τα εργαστήρια στα οποία ο αιτών επιθυμεί να εγγραφεί.
Για τη συμμετοχή στα σεμινάρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, καθώς και η προϋπόθεση των ολιγομελών τμημάτων (24 άτομα) σε κάθε εργαστήριο.
Χρόνος υλοποίησης
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν κάθε Δευτέρα και Τετάρτη ώρα 9:30 π.μ. - 12:30 μ.μ. (3 ώρες) σε 10 επιμέρους συνεδρίες, από τις 6 Μάϊου έως και τις 5 Ιουνίου 2019 (5 εβδομάδες).
Ακολούθως παρατίθεται το πλήρες πρόγραμμα του σεμιναρίου:
Πρώτη εβδομάδα
Δευτέρα 6/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 8/5 9:30-12:30
Θεωρητικός κύκλος.
Δεύτερη εβδομάδα
Δευτέρα 13/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 15/5 9:30-12:30
1ο εργαστήριο: Η καθημερινότητα στο newsroom - Τεχνικές σύνταξης και βελτιστοποίησης (SEO) - Προκλήσεις και τάσεις (διάρκεια 6 ώρες).
- Το διαχειριστικό (CMS) και η σύνταξη κειμένων, η ορθή τοποθέτηση φωτό και video - visual content, fact checking και αντιμετώπιση copy paste & fake news / Τα leads, tags, keywords, meta - description, URLS, bold
- Το εργαλείο Google Search Console
- Τα Google Analytics
- Η βελτιστοποίηση on page και offpage
- Η βελτιστοποίηση ταχύτητας φόρτωσης
- Το εποχιακό SEO, το τοπικό SEO
- Το σύστημα ασφάλειας SSL
- Τα οργανικά αποτελέσματα και τα Adworks
- Το hyperlinking, interlinking και crosslinking
- Το linking με social media
- Πνευματικά δικαιώματα
Τρίτη εβδομάδα
Δευτέρα 20/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 22/5 9:30-12:30
2ο εργαστήριο: Προγραμματισμός, διαμόρφωση και υλοποίηση site και blog (διάρκεια 6 ώρες).
- Συνεργασία με web developer
- Κατοχύρωση domain name
- Διαμόρφωση παρουσίασης και business plan, KPI για επενδυτή / χορηγό ή publisher που ενδιαφέρεται για την πρόταση
- Αναζήτηση περιεχομένου
- Εκπαίδευση συνεργατών
- Εμπορική πολιτική
Τέταρτη εβδομάδα
Δευτέρα 27/5 9:30-12:30 και Τετάρτη 29/5 9:30-12:30
3ο εργαστήριο: Mobile Journalism και χρήση των social media στη Δημοσιογραφία (διάρκεια 6 ώρες).
- Οι διαφορετικοί τρόποι γραφής για Facebook, Twitter, Youtube, Instagram
- Οι νέες ειδικότητες στο newsroom (social media editor, coordinator, SM ambassadors).
- Τεχνικές σύνταξης, ανάρτησης και εμπλουτισμού θεμάτων με χρήση κινητού τηλεφώνου.
Πέμπτη εβδομάδα
Δευτέρα 3/6 9:30-12:30 και Τετάρτη 5/6 9:30-12:30
4ο εργαστήριο: Το branded και native content - Τεχνικές και "γραμμές" της δεοντολογίας (διάρκεια 6 ώρες).
- To content marketing και το native content στην ελληνική δημοσιογραφία
- Το storytelling, σύνταξη περιεχομένου για επιχειρήσεις (κείμενα, longform, video κ.ά.)
- Επιτυχημένα παραδείγματα σε HΠΑ, Ευρώπη και Ελλάδα- συμβατότητα με κώδικες δεοντολογίας
- Τα εργαλεία του Content marketing - Native Content, metrics, tools, performance, programmatic - οι τεχνικές μεγιστοποίησης της εμπειρίας του χρήστη
- Οι βέλτιστες πρακτικές και οι τάσεις από το εξωτερικό (insta ambassadors, virtual reality, augmented reatily κ.ά.).
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών