Οι Sunday Times υμνούν την ομορφιά των ελληνικών νησιών
Με ένα τεύχος γεμάτο με άρωμα Ελλάδας κυκλοφόρησαν οι Sunday Times του Λονδίνου, με την πολύτιμη συνδρομή της Υπηρεσίας Εξωτερικού ΕΟΤ Μεγάλης Βρετανίας.
Τόσο το πρωτοσέλιδο, όσο και το πολυσέλιδο αφιέρωμα που φιλοξενεί το περιοδικό «The Sunday Times Travel Magazine» του Μαΐου, «υμνούν» την ανυπέρβλητη ομορφιά των λιγότερων γνωστών στην αγορά της Βρετανίας ελληνικών νησιών, χωρίς ωστόσο να αγνοεί τους ιδιαίτερα προβεβλημένους νησιωτικούς προορισμούς.
Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο ταξιδιωτικό οδηγό (Total Guide Greek Islands), 27 σελίδων που προβάλλει κι αναδεικνύει τη μοναδική εμπειρία των ήσυχων διακοπών σε νησιά όπως η Κύθνος, η Σίφνος, η Φολέγανδρος, η Μήλος, η Άνδρος, η Τήνος, η Νάξος, η Πάρος, η Αντίπαρος, τα Κουφονήσια, τα Κύθηρα, το Μεγανήσι, οι Παξοί, η Σύμη, η Χάλκη, το Καστελόριζο, η Κάρπαθος, η Λέρος, η Χίος, αλλά και η Αμμουλιανή της Χαλκιδικής.
Παράλληλα, επιλέγει να αναδείξει ήσυχους τουριστικούς προορισμούς στα γνωστά παγκοσμίως νησιά όπως είναι η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σκιάθος, η Κεφαλονιά, η Ίος και η Κως.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η δράση-προβολή αυτή δεν επέφερε το παραμικρό κόστος στον προϋπολογισμό του Οργανισμού κι «αποδεικνύει την επιτυχία της στρατηγικής επικοινωνίας που υλοποιείται διεθνώς από τον ΕΟΤ, στη βάση της εθνικής τουριστικής πολιτικής του υπουργείου Τουρισμού, με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό με το μικρότερο δυνατόν κόστος».
www.bankingnews.gr
Τόσο το πρωτοσέλιδο, όσο και το πολυσέλιδο αφιέρωμα που φιλοξενεί το περιοδικό «The Sunday Times Travel Magazine» του Μαΐου, «υμνούν» την ανυπέρβλητη ομορφιά των λιγότερων γνωστών στην αγορά της Βρετανίας ελληνικών νησιών, χωρίς ωστόσο να αγνοεί τους ιδιαίτερα προβεβλημένους νησιωτικούς προορισμούς.
Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο ταξιδιωτικό οδηγό (Total Guide Greek Islands), 27 σελίδων που προβάλλει κι αναδεικνύει τη μοναδική εμπειρία των ήσυχων διακοπών σε νησιά όπως η Κύθνος, η Σίφνος, η Φολέγανδρος, η Μήλος, η Άνδρος, η Τήνος, η Νάξος, η Πάρος, η Αντίπαρος, τα Κουφονήσια, τα Κύθηρα, το Μεγανήσι, οι Παξοί, η Σύμη, η Χάλκη, το Καστελόριζο, η Κάρπαθος, η Λέρος, η Χίος, αλλά και η Αμμουλιανή της Χαλκιδικής.
Παράλληλα, επιλέγει να αναδείξει ήσυχους τουριστικούς προορισμούς στα γνωστά παγκοσμίως νησιά όπως είναι η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Σκιάθος, η Κεφαλονιά, η Ίος και η Κως.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η δράση-προβολή αυτή δεν επέφερε το παραμικρό κόστος στον προϋπολογισμό του Οργανισμού κι «αποδεικνύει την επιτυχία της στρατηγικής επικοινωνίας που υλοποιείται διεθνώς από τον ΕΟΤ, στη βάση της εθνικής τουριστικής πολιτικής του υπουργείου Τουρισμού, με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό με το μικρότερο δυνατόν κόστος».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών