Σταματά προσωρινά ο καθαρισμός στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ της Αττικής
Η εταιρεία καθαρισμού στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Αττικής άρχισε επίσχεση εργασίας προκειμένου να πάρει τα λεφτά που της χρωστούν, αποκάλυψε ο Πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών ΟΑΣΑ – ΟΣΥ, Απόστολος Ραυτόπουλος -μιλώντας στο News 24/7.
Μίλησε για απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών καθώς όπως είπε από τα 1600 οχήματα που είναι ο στόλος, μόνο τα 900 με 950 είναι διαθέσιμα.
Τα άλλα είτε έχουν μακροχρόνιες βλάβες είτε υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών.
Κατά τον ίδιο χρειάζονται 1300 με 1400 οχήματα.
Έκανε λόγο για λεωφορεία που βρίσκονται στους δρόμους εδώ και 25 χρόνια ενώ το 2010 ήταν η τελευταία φορά που αγοράστηκαν οχήματα.
Διευκρίνισε ότι στο θερινό ωράριο 1 που ισχύει τώρα, στο λεκανοπέδιο κυκλοφορούν 700 λεωφορεία και στο θερινό ωράριο 2 θα κινούνται 400-450.
Κατηγόρησε επίσης την προηγούμενη κυβέρνηση ότι ενώ έβγαλε δύο προκηρύξεις για 185 θέσεις εργαζομένων που θα υπέγραφαν μία 18μηνη σύμβαση για να καθαρίζουν τα λεωφορεία, η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
“Κοροϊδέψανε τον κόσμο” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ραυτόπουλος, τονίζοντας ότι στην πρώτη προκήρυξη υπέβαλαν αίτηση 10.000 άνθρωποι και στη δεύτερη 5.000.
Μίλησε επίσης για την προκήρυξη για 750 λεωφορεία ηλεκτρικά και φυσικού αερίου, η οποία -όπως είπε- επίσης δε βγήκε ποτέ.
www.bankingnews.gr
Μίλησε για απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών καθώς όπως είπε από τα 1600 οχήματα που είναι ο στόλος, μόνο τα 900 με 950 είναι διαθέσιμα.
Τα άλλα είτε έχουν μακροχρόνιες βλάβες είτε υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών.
Κατά τον ίδιο χρειάζονται 1300 με 1400 οχήματα.
Έκανε λόγο για λεωφορεία που βρίσκονται στους δρόμους εδώ και 25 χρόνια ενώ το 2010 ήταν η τελευταία φορά που αγοράστηκαν οχήματα.
Διευκρίνισε ότι στο θερινό ωράριο 1 που ισχύει τώρα, στο λεκανοπέδιο κυκλοφορούν 700 λεωφορεία και στο θερινό ωράριο 2 θα κινούνται 400-450.
Κατηγόρησε επίσης την προηγούμενη κυβέρνηση ότι ενώ έβγαλε δύο προκηρύξεις για 185 θέσεις εργαζομένων που θα υπέγραφαν μία 18μηνη σύμβαση για να καθαρίζουν τα λεωφορεία, η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.
“Κοροϊδέψανε τον κόσμο” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ραυτόπουλος, τονίζοντας ότι στην πρώτη προκήρυξη υπέβαλαν αίτηση 10.000 άνθρωποι και στη δεύτερη 5.000.
Μίλησε επίσης για την προκήρυξη για 750 λεωφορεία ηλεκτρικά και φυσικού αερίου, η οποία -όπως είπε- επίσης δε βγήκε ποτέ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών