Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Περισσότερα από 110 εκατομμύρια SMS στο 13033 μέσα σε 42 ημέρες

Υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Περισσότερα από 110 εκατομμύρια SMS στο 13033 μέσα σε 42 ημέρες
Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό
Περισσότερα από 100 εκατομμύρια γραπτά μηνύματα για κατ’ εξαίρεση μετακίνηση διεκπεραιώθηκαν μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 13033 στις 42 ημέρες της καραντίνας, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Σε σχετική ανακοίνωση, το 13033 λειτούργησε από τις 06:00 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως και τις 06:00 το πρωί της 4ης Μαΐου και γρήγορα εξελίχθηκε στη βασική υπηρεσία δήλωσης των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων.
Σύμφωνα με στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση της ΓΓΤΤ, στις 42 ημέρες λειτουργίας του 13033 διεκπεραιώθηκαν 110 εκατ. γραπτά μηνύματα.
Το μέσο ημερήσιο ποσοστό επιτυχίας, δηλαδή το ποσοστό των μηνυμάτων που είχαν τη σωστή δομή για τη δήλωση της κατ’ εξαίρεση μετακίνησης, διαμορφώθηκε σε 94,2%, ενώ υπήρξαν πολλές ημέρες όπου το ποσοστό ξεπέρασε το 99%.
Κατά μέσο όρο το 13033 εξυπηρετούσε 1.818 μηνύματα το λεπτό, ενώ στην ώρα με τη μεγαλύτερη κίνηση διεκπεραιώθηκαν 7.500 μηνύματα για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησης ανά λεπτό.
Η υπηρεσία, που σχεδιάστηκε και τέθηκε σε λειτουργία σε λιγότερο από 48 ώρες, απέσπασε θετικά σχόλια, με τον ΟΟΣΑ να τη χαρακτηρίζει ως βέλτιστη πρακτική για τη διαχείριση των κατ’ εξαίρεση μετακινήσεων αναφέρει το υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης