Η κυβέρνηση απέδειξε ότι δεν λειτουργεί ως κυβέρνηση των ελλήνων αλλά κυβέρνηση των φίλων
Ως ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο το οποίο η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να αποκαλύψει στο πλαίσιο της διαφάνειας άπαξ και διέθεσε 19,8 εκατ ευρώ για να εξαγοράσει τα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα.
Με πρωτοφανείς όρους ευνοιοκρατίας, μέσα ενημέρωσης τα οποία ήταν φιλικά προς την κυβέρνηση έλαβαν μεγάλη οικονομική υποστήριξη, χωρίς να πληρούν τα κριτήρια και χωρίς καμία αξιοκρατία.
Π.χ. στον χώρο των εφημερίδων εβδομαδιαία έντυπα με κυκλοφορίες των 1000 φύλλων έλαβαν οικονομική υποστήριξη πολλαπλάσια άλλων εντύπων μεγαλύτερης κυκλοφορίας.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση επέλεξε να στηρίξει μόνο τα μέσα τα οποία θεωρούνται φιλικά διακείμενα, χαρίζοντας χρήματα, χωρίς κριτήρια και χωρίς καμία αξιοκρατία.
Στους τηλεοπτικούς σταθμούς σημειώθηκε πάρτι κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος καθώς διατέθηκαν σχεδόν 1 εκατ ευρώ σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό μια περίοδο όπου τα διαφημιστικά έσοδα συρρικνώνονταν και ειδικά την περίοδο της καραντίνας αποτέλεσαν μεγάλη πρόκληση.
Sites ενημέρωσης ανύπαρκτης επισκεψιμότητας έλαβαν δυσανάλογη οικονομική στήριξη.
Sites τα οποία δεν ενημερώνονται και ουσιαστικά δεν παρέχουν καθημερινή ενημέρωση έλαβαν οικονομική βοήθεια επειδή είναι φιλικά προσκείμενα στην κυβέρνηση.
Είναι προφανές ότι από το κατάλογο των 1232 Μέσων Ενημέρωσης απουσιάζει μόνο ένα το bankingnews το οποίο δώρισε το ποσό που του αναλογούσε στο εθνικό σύστημα Υγείας.
Παραδόξως αυτό δεν αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου.
Αντί μια τέτοια πρωτοβουλία να αποτελέσει αντικείμενο προβολής κατά την επίσημη ενημέρωση... καν δεν αναφέρθηκε για να υπερισχύσει ότι όλοι είναι ίδιοι.
Την ίδια στιγμή η εταιρία προβολής δηλαδή η εταιρία ανάδοχος έλαβε 411 χιλιάδες ευρώ.
Αυτό που μπορεί ξεκάθαρα να ειπωθεί είναι ότι ερήμην του έλληνα φορολογούμενου σημειώθηκε πάρτι κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, εις βάρος της αντικειμενικότητας και εις βάρος της ισοτιμίας, της αξιοσύνης και της αξιοκρατίας.
Η κυβέρνηση απέδειξε ότι δεν λειτουργεί ως κυβέρνηση των ελλήνων αλλά κυβέρνηση των φίλων.
Η μοιρασιά στα 1232 μέσα ενημέρωσης είχε ένα σκοπό την παραπλάνηση.
Έδωσαν ψίχουλα στους πολλούς για να φανούν δήθεν αντικειμενικοί και ευνόησαν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης.
Τα μέσα ενημέρωσης δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν κρατική βοήθεια, δεν θα έπρεπε για ένα δήθεν κοινωνικό μήνυμα το μείνε στο σπίτι να πληρώνονται με 19,8 εκατ ευρώ.
Είναι η πρώτη φορά που η μια κυβέρνηση φανερά εξαγοράζει την σιωπή των μέσων ενημέρωσης.
Η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να αποκαλύψει την αλήθεια...
Τι ανέφερε νωρίτερα το bankingnews.gr
Στη δημοσιότητα η λίστα των 1.232 Μέσων Ενημέρωσης που έλαβαν αμοιβή για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» κατά του κορωνοϊού
Τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν στα Μέσα Ενημέρωσης για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» έδωσε στη δημοσιότητα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
«Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές», σημείωσε ο κ. Πέτσας, συμπληρώνοντας πως «οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών».
Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, «η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές.
Διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν».
Στη συνέχεια έγινε ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος που χρειαζόταν, προκειμένου να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρήσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης.
Ακολούθως, ο σχετικός κατάλογος εστάλη για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.
ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθούν οι εντολές καταχώρησης- Αλλιώς η λίστα Πέτσα «μαγειρεύτηκε»
«Τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης» και «τις αρχικές τιμολογήσεις», ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του σε συνέχεια της δημοσίευσης της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια του κορωνοϊού, υπογραμμίζοντας ότι διαφορετικά θα επιβεβαιωθεί πως «τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν"».
«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό.
Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις», σημειώνει η ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, προσθέτοντας ότι «εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν" ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».
«Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή.
Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα», συνεχίζει και καταλήγει: «Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».
Κίνημα Αλλαγής: Η κυβέρνηση εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα» με χρήματα του ελληνικού λαού
Για αδιαφάνεια όσον αφορά τα ποσά που δόθηκαν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» κάνει λόγο το Κίνημα Αλλαγής σχολιάζοντας τη λίστα που δημοσίευσε σήμερα (6/7/2020) η κυβέρνηση.
«Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η κυβέρνηση.
Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Κινήματος Αλλαγής.
«Η κυβέρνηση με χρήματα του ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος.
Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα"» σχολιάζει το γραφείο Τύπου του ΚΙΝΑΛ και σημειώνει: «Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ».
Δείτε εδώ τη λίστα που δημοσιοποιήθηκε
www.bankingnews.gr
Με πρωτοφανείς όρους ευνοιοκρατίας, μέσα ενημέρωσης τα οποία ήταν φιλικά προς την κυβέρνηση έλαβαν μεγάλη οικονομική υποστήριξη, χωρίς να πληρούν τα κριτήρια και χωρίς καμία αξιοκρατία.
Π.χ. στον χώρο των εφημερίδων εβδομαδιαία έντυπα με κυκλοφορίες των 1000 φύλλων έλαβαν οικονομική υποστήριξη πολλαπλάσια άλλων εντύπων μεγαλύτερης κυκλοφορίας.
Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση επέλεξε να στηρίξει μόνο τα μέσα τα οποία θεωρούνται φιλικά διακείμενα, χαρίζοντας χρήματα, χωρίς κριτήρια και χωρίς καμία αξιοκρατία.
Στους τηλεοπτικούς σταθμούς σημειώθηκε πάρτι κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος καθώς διατέθηκαν σχεδόν 1 εκατ ευρώ σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό μια περίοδο όπου τα διαφημιστικά έσοδα συρρικνώνονταν και ειδικά την περίοδο της καραντίνας αποτέλεσαν μεγάλη πρόκληση.
Sites ενημέρωσης ανύπαρκτης επισκεψιμότητας έλαβαν δυσανάλογη οικονομική στήριξη.
Sites τα οποία δεν ενημερώνονται και ουσιαστικά δεν παρέχουν καθημερινή ενημέρωση έλαβαν οικονομική βοήθεια επειδή είναι φιλικά προσκείμενα στην κυβέρνηση.
Είναι προφανές ότι από το κατάλογο των 1232 Μέσων Ενημέρωσης απουσιάζει μόνο ένα το bankingnews το οποίο δώρισε το ποσό που του αναλογούσε στο εθνικό σύστημα Υγείας.
Παραδόξως αυτό δεν αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου.
Αντί μια τέτοια πρωτοβουλία να αποτελέσει αντικείμενο προβολής κατά την επίσημη ενημέρωση... καν δεν αναφέρθηκε για να υπερισχύσει ότι όλοι είναι ίδιοι.
Την ίδια στιγμή η εταιρία προβολής δηλαδή η εταιρία ανάδοχος έλαβε 411 χιλιάδες ευρώ.
Αυτό που μπορεί ξεκάθαρα να ειπωθεί είναι ότι ερήμην του έλληνα φορολογούμενου σημειώθηκε πάρτι κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος, εις βάρος της αντικειμενικότητας και εις βάρος της ισοτιμίας, της αξιοσύνης και της αξιοκρατίας.
Η κυβέρνηση απέδειξε ότι δεν λειτουργεί ως κυβέρνηση των ελλήνων αλλά κυβέρνηση των φίλων.
Η μοιρασιά στα 1232 μέσα ενημέρωσης είχε ένα σκοπό την παραπλάνηση.
Έδωσαν ψίχουλα στους πολλούς για να φανούν δήθεν αντικειμενικοί και ευνόησαν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης.
Τα μέσα ενημέρωσης δεν θα έπρεπε να λαμβάνουν κρατική βοήθεια, δεν θα έπρεπε για ένα δήθεν κοινωνικό μήνυμα το μείνε στο σπίτι να πληρώνονται με 19,8 εκατ ευρώ.
Είναι η πρώτη φορά που η μια κυβέρνηση φανερά εξαγοράζει την σιωπή των μέσων ενημέρωσης.
Η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να αποκαλύψει την αλήθεια...
Τι ανέφερε νωρίτερα το bankingnews.gr
Στη δημοσιότητα η λίστα των 1.232 Μέσων Ενημέρωσης που έλαβαν αμοιβή για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» κατά του κορωνοϊού
Τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν στα Μέσα Ενημέρωσης για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» έδωσε στη δημοσιότητα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
«Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές», σημείωσε ο κ. Πέτσας, συμπληρώνοντας πως «οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών».
Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, όπως είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, «η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές.
Διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν».
Στη συνέχεια έγινε ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος που χρειαζόταν, προκειμένου να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρήσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης.
Ακολούθως, ο σχετικός κατάλογος εστάλη για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.
ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθούν οι εντολές καταχώρησης- Αλλιώς η λίστα Πέτσα «μαγειρεύτηκε»
«Τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης» και «τις αρχικές τιμολογήσεις», ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του σε συνέχεια της δημοσίευσης της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια του κορωνοϊού, υπογραμμίζοντας ότι διαφορετικά θα επιβεβαιωθεί πως «τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν"».
«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό.
Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις», σημειώνει η ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, προσθέτοντας ότι «εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν" ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».
«Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή.
Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα», συνεχίζει και καταλήγει: «Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις».
Κίνημα Αλλαγής: Η κυβέρνηση εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα» με χρήματα του ελληνικού λαού
Για αδιαφάνεια όσον αφορά τα ποσά που δόθηκαν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την εκστρατεία «Μένουμε Σπίτι» κάνει λόγο το Κίνημα Αλλαγής σχολιάζοντας τη λίστα που δημοσίευσε σήμερα (6/7/2020) η κυβέρνηση.
«Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η κυβέρνηση.
Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Κινήματος Αλλαγής.
«Η κυβέρνηση με χρήματα του ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος.
Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα"» σχολιάζει το γραφείο Τύπου του ΚΙΝΑΛ και σημειώνει: «Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ».
Δείτε εδώ τη λίστα που δημοσιοποιήθηκε
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών