Η έξαρση των κρουσμάτων στην Αττική οδηγεί στην προθήκη εμβόλιμων δρομολογίων τις ώρες αιχμής - Δυσκολίες προκαλούν οι ελλείψεις σε οχήματα και προσωπικό - Ακόμη και ανάκληση αδειών εξετάζει η κυβέρνηση
Από τη Δευτέρα 3 Αυγούστου, τίθεται σε εφαρμογή το θερινό πρόγραμμα μετακινήσεων των ΜΜΜ, με βραδύτερους ρυθμούς στη συχνότητα των δρομολογίων, ωστόσο, με τις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, στις δημόσιες μεταφορές σήμανε συναγερμός για αύξηση δρομολογίων, παρά το γεγονός ότι οι συγκοινωνίες λειτουργούν με το 60% της επιβατικής κίνησης.
Η έξαρση των κρουσμάτων στην Αττική επιταχύνει τη λήψη πρόσθετων μέτρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα οποία ξεκίνησαν από σήμερα Πέμπτη 30 Ιουλίου, με την προσθήκη εμβόλιμων δρομολογίων τις ώρες αιχμής με σκοπό να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις.
Όμως η δυσκολία για να υπάρξει ένας αποτελεσματικότερος σχεδιασμός μεγαλώνει από τις σοβαρές ελλείψεις τόσο σε οχήματα όσο και σε προσωπικό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τραπέζι βρίσκεται ακόμη και το ενδεχόμενο της ανάκλησης αδειών Αυγούστου, ειδικά στην περίπτωση που η καμπύλη των κρουσμάτων συνεχίσει να είναι ανοδική.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το θέμα του επανασχεδιασμού των δρομολογίων λόγω COVID-19, συζητήθηκε σήμερα στη ΣΤΑΣΥ ωστόσο φαίνεται να σκοντάφτει στην έλλειψη προσωπικού.
Ξεκινά μπαράζ ελέγχων
Σε ό,τι αφορά έκτακτα μέτρα που σχετίζονται με περιορισμούς χωρητικότητας και ενίσχυσης των ελέγχων, αρμόδιες πηγές αναφέρουν ότι είναι θέματα υπό συζήτηση αλλά οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν σε επίπεδο Πολιτικής Προστασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από αύριο θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς παρατηρήθηκε ότι πολλά από τα λεγόμενα «ορφανά» κρούσματα στην ιχνηλάτηση βρέθηκε να έχουν άμεση σύνδεση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τη συχνότητα που τα χρησιμοποιησούσαν.
Οι έλεγχοι θα είναι περισσότερο εντατικότεροι στο κέντρο της Αθήνας και στις δυτικές συνοικίες, όπου παρατηρήθηκε αύξηση των κρουσμάτων.
Τι συμβαίνει στα μέσα μεταφοράς
Υπήρχαν βέβαια και εκείνοι οι οποίοι ενώ φορούσαν μάσκα, όταν έφταναν σε ένα σταθμό την έβγαζαν, λόγω της ανυπόφορης ζέστης.
Μάλιστα όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες και τα βίντεο, θα μπορούσε κάποιος να πει, πως στις στάσεις των λεωφορείων και του υπόγειου σιδηρόδρομου, οι επιβάτες τηρούσαν τις αποστάσεις μεταξύ τους αλλά όταν ερχόταν η στιγμή της επιβίβασης επικρατούσε συνωστισμός.
Το μεγαλύτερο από αυτό το πρόβλημα υπήρχε στο Μετρό αφού οι επιβάτες οι οποίοι ήταν προς επιβίβαση έτρεχαν προς τις πόρτες του τραίνου μην μπορώντας οι άλλοι επιβάτες από μέσα να βγουν έξω με αποτέλεσμα να έρχονται σε πολύ στενή επαφή.
Καθόλη την διάρκεια στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό ακουγόταν τακτικά το μήνυμα για αποστάσεις και για την υποχρεωτική χρήση μάσκας ενώ οι σεκιούριτι των σταθμών υπενθύμιζαν στον κόσμο να φοράει την μάσκα του.
Τα βίντεο που εξασφάλισε το protothema.gr τραβήχτηκαν με το κινητό τηλέφωνο επιβάτη, σήμερα το πρωί ώρα 09.00. Με την ατομική ευθύνη ...παραμάσχαλα οι επιβάτες ορμάνε μέσα στα βαγόνια εκμεταλλευόμενοι την δεκάλεπτη στάση των συρμών στην αλλαγή στο Μοναστηράκι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΤΑΣΥ σήμερα η συχνότητα δρομολογίων στη γραμμή 1, δηλαδή στον πρώην ηλεκτρικό σιδηρόδρομο είναι 10.30 λεπτά από τις 5.30 το πρωί έως τις 23:30 και 15 λεπτά τις υπόλοιπες ώρες.
Στις γραμμές 2 και 3 του μετρό η χρονοαπόσταση είναι ήδη στα 7 λεπτά από τις 6.30 το πρωί έως τις 22:00 και 10 λεπτά τις υπόλοιπες ώρες τις καθημερινές και ακόμα πιο μειωμένη τα Σαββατοκύριακα.
Όμως, το διάστημα μεταξύ της άφιξης δύο συρμών στους σταθμούς της επέκτασης (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια) είναι διπλάσιο και έχει αυξηθεί στα 14 λεπτά! Στο τραμ οι χρονοαποστάσεις κυμαίνονται από 8 έως 10 λεπτά ανάλογα με την ώρα.
www.bankingnews.gr
Η έξαρση των κρουσμάτων στην Αττική επιταχύνει τη λήψη πρόσθετων μέτρων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα οποία ξεκίνησαν από σήμερα Πέμπτη 30 Ιουλίου, με την προσθήκη εμβόλιμων δρομολογίων τις ώρες αιχμής με σκοπό να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις.
Όμως η δυσκολία για να υπάρξει ένας αποτελεσματικότερος σχεδιασμός μεγαλώνει από τις σοβαρές ελλείψεις τόσο σε οχήματα όσο και σε προσωπικό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τραπέζι βρίσκεται ακόμη και το ενδεχόμενο της ανάκλησης αδειών Αυγούστου, ειδικά στην περίπτωση που η καμπύλη των κρουσμάτων συνεχίσει να είναι ανοδική.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το θέμα του επανασχεδιασμού των δρομολογίων λόγω COVID-19, συζητήθηκε σήμερα στη ΣΤΑΣΥ ωστόσο φαίνεται να σκοντάφτει στην έλλειψη προσωπικού.
Ξεκινά μπαράζ ελέγχων
Σε ό,τι αφορά έκτακτα μέτρα που σχετίζονται με περιορισμούς χωρητικότητας και ενίσχυσης των ελέγχων, αρμόδιες πηγές αναφέρουν ότι είναι θέματα υπό συζήτηση αλλά οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν σε επίπεδο Πολιτικής Προστασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από αύριο θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς παρατηρήθηκε ότι πολλά από τα λεγόμενα «ορφανά» κρούσματα στην ιχνηλάτηση βρέθηκε να έχουν άμεση σύνδεση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τη συχνότητα που τα χρησιμοποιησούσαν.
Οι έλεγχοι θα είναι περισσότερο εντατικότεροι στο κέντρο της Αθήνας και στις δυτικές συνοικίες, όπου παρατηρήθηκε αύξηση των κρουσμάτων.
Τι συμβαίνει στα μέσα μεταφοράς
Στο ρεπορτάζ του protothema.gr διαπιστώσαμε πως η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πειθαρχεί στα μέτρα και κάνει χρήση προστατευτικής μάσκας, ενώ λίγοι από τους επιβάτες δεν φορούσαν μάσκα.
Βέβαια αξίζει να αναφερθεί πως ανάμεσα σε όσους φορούσαν μάσκα, πολλοί δεν την χρησιμοποιούσαν σωστά καθώς την είχαν στο πηγούνι τους με ελεύθερη την μύτη ενώ άλλοι την είχαν κρεμασμένη σαν σκουλαρίκι στο αυτί τους. Υπήρχαν βέβαια και εκείνοι οι οποίοι ενώ φορούσαν μάσκα, όταν έφταναν σε ένα σταθμό την έβγαζαν, λόγω της ανυπόφορης ζέστης.
Μάλιστα όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες και τα βίντεο, θα μπορούσε κάποιος να πει, πως στις στάσεις των λεωφορείων και του υπόγειου σιδηρόδρομου, οι επιβάτες τηρούσαν τις αποστάσεις μεταξύ τους αλλά όταν ερχόταν η στιγμή της επιβίβασης επικρατούσε συνωστισμός.
Το μεγαλύτερο από αυτό το πρόβλημα υπήρχε στο Μετρό αφού οι επιβάτες οι οποίοι ήταν προς επιβίβαση έτρεχαν προς τις πόρτες του τραίνου μην μπορώντας οι άλλοι επιβάτες από μέσα να βγουν έξω με αποτέλεσμα να έρχονται σε πολύ στενή επαφή.
Καθόλη την διάρκεια στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό ακουγόταν τακτικά το μήνυμα για αποστάσεις και για την υποχρεωτική χρήση μάσκας ενώ οι σεκιούριτι των σταθμών υπενθύμιζαν στον κόσμο να φοράει την μάσκα του.
Τα βίντεο που εξασφάλισε το protothema.gr τραβήχτηκαν με το κινητό τηλέφωνο επιβάτη, σήμερα το πρωί ώρα 09.00. Με την ατομική ευθύνη ...παραμάσχαλα οι επιβάτες ορμάνε μέσα στα βαγόνια εκμεταλλευόμενοι την δεκάλεπτη στάση των συρμών στην αλλαγή στο Μοναστηράκι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΣΤΑΣΥ σήμερα η συχνότητα δρομολογίων στη γραμμή 1, δηλαδή στον πρώην ηλεκτρικό σιδηρόδρομο είναι 10.30 λεπτά από τις 5.30 το πρωί έως τις 23:30 και 15 λεπτά τις υπόλοιπες ώρες.
Στις γραμμές 2 και 3 του μετρό η χρονοαπόσταση είναι ήδη στα 7 λεπτά από τις 6.30 το πρωί έως τις 22:00 και 10 λεπτά τις υπόλοιπες ώρες τις καθημερινές και ακόμα πιο μειωμένη τα Σαββατοκύριακα.
Όμως, το διάστημα μεταξύ της άφιξης δύο συρμών στους σταθμούς της επέκτασης (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια) είναι διπλάσιο και έχει αυξηθεί στα 14 λεπτά! Στο τραμ οι χρονοαποστάσεις κυμαίνονται από 8 έως 10 λεπτά ανάλογα με την ώρα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών