Αντίστροφη μέτρηση για τους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά, τα εγκαίνια των οποίων θα γίνουν στις 10 Οκτωβρίου.
"Τη Δευτέρα εγκαινιάζουμε τους τρεις τελευταίους σταθμούς στη «Γραμμή 3» του Μετρό στον Πειραιά, δύο όψεις της ίδιας εικόνας", ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη διάρκεια της ομιλίας του στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ.
Με τη λειτουργία των τριών αυτών σταθμών, εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, ενώ προβλέπεται ότι θα μειωθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατά 23.000 ημερησίως, όπως επίσης και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.
Ο συνολικός χρόνος μετάβασης με το μετρό από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο υπολογίζεται σε 55 λεπτά.
Πλέον, με την ολοκλήρωση του έργου, στο σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, καθώς συνενώνονται λειτουργικά δυο γραμμές μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος και το Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.
Σημειώνεται ότι ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, επισκέφτηκε στις 2/10 τους 3 σταθμούς του Μετρό στον Πειραιά, οι οποίοι έχουν πλέον ολοκληρωθεί και η έναρξη λειτουργίας τους βρίσκεται στην τελική ευθεία.
Καραγιάννης: Θέμα ολίγων ημερών να παραδώσουμε το Μετρό στον Πειραιά
«Είναι θέμα ολίγων ημερών να παραδώσουμε το Μετρό στον Πειραιά», ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γ.Καραγιάννης.
«Δουλέψαμε συστηματικά και με επιμονή για να παραμείνει το έργο μέσα στο χρονοδιάγραμμα και μετά το Τραμ, ο Πειραιάς να έχει και Μετρό», τόνισε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1» ο κ. Καραγιάννης.
Άλλωστε, όπως επισήμανε «για να ξεπεραστεί το τεράστιο κυκλοφοριακό πρέπει να ενισχύσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς και αυτό το κάνουμε με την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον και την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 καθώς και με τις επεκτάσεις του Προαστιακού Σιδηροδρόμου σε Δυτική Αττική, Ραφήνα και Λαύριο».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών