Τα αιτήματα των οδηγών
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι οδηγοί Ταξί αύριο Πέμπτη, μετά από απόφαση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ), ενώ στο πλαίσιο της απεργίας θα γίνει συγκέντρωση στις 10 π.μ., στην Λεωφόρο Καβάλας και πορεία προς το Υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΑΤΑ "η απόδοση ευθυνών για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, χωρίς εκπτώσεις και συμψηφισμούς, είναι απαίτηση όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά όλης της ελληνικής κοινωνίας. Το ΣΑΤΑ συμμετείχε σε όλες τις διαμαρτυρίες που οργανώθηκαν και ζητά ασφαλείς δημόσιες μεταφορές. Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου.
Ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το Υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε.
Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το Υπουργείο Μεταφορών.
Η συνειδητή αδιαφορία της κυβέρνησης για τον αργό θάνατο των ταξί καθρεφτίζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα σε αυτή την πολιτική, αν κάνουμε ότι δεν μας αγγίζει, αν θεωρούμε υπερβολική και άσκοπη αντίδραση «να ενοχλήσουμε» την κυβέρνηση, τότε δεν είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης που μας έδειξαν με την ψήφο τους οι Αθηναίοι συνάδελφοι.
Υποτακτικοί δεν θα γίνουμε ποτέ. Θα ενοχλούμε κι ας ενοχλούνται. Θα φωνάζουμε κι ας μην ακούνε. Θα τους δείχνουμε κι ας κρύβονται. Το ταξί θα αντέξει, είτε το θέλουν, είτε όχι.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών, όσα δεν έκανε για τον κλάδο μας, όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό και πως με την δική του ανοχή βοηθάει πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή".
Τα αιτήματα των οδηγών
«Όλοι στην 24ωρη απεργία τη Πέμπτη 23 Μαρτίου που αποφάσισε το ΣΑΤΑ. Όλοι στη συγκέντρωση στις 10 το πρωί στη Σπ. Πάτση και Καβάλας με τα αυτοκίνητα και πορεία στο Υπουργείο Μεταφορών. Ξεσηκωμός!! Όλοι στο δρόμο. Διαδηλώνουμε για τις ανάγκες μας», σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους, οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί.
Συνεχίζοντας στο κάλεσμά τους οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί αναφέρουν τα εξής:
«Συνάδελφε αυτοαπασχολούμενε ταξιτζή,
Συνεχίζουμε αγωνιστικά, κλιμακώνουμε τους αγώνες μας με απεργία γεμάτη δύναμη και αισιοδοξία, μετά τις μεγάλες κινητοποιήσεις καταδίκης, του εγκληματικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Ιδιαίτερα αισιόδοξο γεγονός και ανάταση του κινήματος είναι η συμμετοχή της νεολαίας, των παιδιών μας, που μαζί με το λαϊκό κίνημα καταδικάζουν τις πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ σήμερα, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, που οδήγησαν στην απαξίωση του σιδηρόδρομου και στη δολοφονία 57 νέων ανθρώπων.
Οι ταξιτζήδες συμμετείχαμε σε όλες τις κινητοποιήσεις μαζί με επαγγελματίες με σωματεία και Ομοσπονδίες που έχουμε κοινά προβλήματα και αγωνιζόμαστε μαζί γιατί στον συλλογικό οργανωμένο αγώνα είναι η δύναμη.
Δεν είναι ατυχία ούτε η κακιά στιγμή, είναι το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή!
Καταδικάσαμε την πολιτική της απελευθέρωσης – ιδιωτικοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που την συναντάμε σε κάθε βήμα μπροστά μας. Αυτή η πολιτική είναι η ρίζα των βασικότερων προβλημάτων των επαγγελματιών στις μεταφορές, την ηλεκτρική ενέργεια, την εξυγίανση του τραπεζικού συστήματος μέσω των πλειστηριασμών, τώρα την ιδιωτικοποίηση του νερού και πάει λέγοντας.
Σε όλα αυτά που μας κάνουν τη ζωή μας κόλαση απαντάμε με απεργία τη Πέμπτη.
Δεν πάει άλλο, δεν γίνεται να ματώνουμε άλλο για τα κέρδη των μονοπωλίων. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στην απεργιακή κινητοποίηση του ΣΑΤΑ την Πέμπτη 23/3 στις 10 το πρωί.
Αυτά που μας πνίγουν μας βγάζουν στον δρόμο
Απαιτούμε Διεκδικούμε:
Κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ σε πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο και ηλεκτρική ενέργεια.
Αφορολόγητο πετρέλαιο στους ταξιτζήδες, όπως δίνει η κυβέρνηση στους εφοπλιστές.
Να μετατεθεί το 2035 η αντικατάσταση των ταξί με ηλεκτρικά, να καταργηθεί ο νόμος που μας υποχρεώνει από το 2026.
Καμία διακοπή ρεύματος σε όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στους υπέρογκους λογαριασμούς. Αμεση ρύθμιση των χρεών
Λέμε όχι στις πολιτικές απελευθέρωσης της ενέργειας, της πράσινης μετάβασης, του χρηματιστηρίου της ενέργειας
Κατάργηση του ΦΠΑ στα βασικά είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, του ΕΝΦΙΑ για τα λαϊκά νοικοκυριά.
Διαγραφή χρεών σε εφορία και τράπεζες. Του συνόλου των τόκων και των προστίμων. Του 30% του υπόλοιπου χρέους για τους εν ενεργεία και του 50% για όσους έβαλαν λουκέτο.
Αναστολή κατασχέσεων και απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας.
Μείωση 50% των ασφάλιστρων στα αυτοκίνητα για αυτοαπασχολούμενους μέχρι 12.000 ευρώ εισόδημα. Αρκετά κερδίζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες στην πλάτη μας.
Κρατικές επιδοτήσεις για αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες, με εισόδημα ως 12.000, για την αντικατάσταση οχήματος, εγκατάσταση ταξιμέτρων κλπ.
Να μειωθούν άμεσα οι ληστρικές προμήθειες των εταιρειών
Επιστροφή στο αφορολόγητο όριο των 12.000, με προοδευτική αύξηση της φορολογίας για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, της προκαταβολής φόρου.
Γενναία μείωση και πλαφόν στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος. Φθηνότερο τιμολόγιο σε φως, νερό, τηλέφωνο, χωρίς πρόσθετα χαράτσια.
Διαγραφή τόκων και προστίμων για χρέη ατομικής ασφάλισης. Επίσης, διαγραφή του μέρους των χρεών που αφορά την εισφορά υγείας. Η υγεία πρέπει να είναι δημόσια και δωρεάν για όλους, με σύγχρονες και επαρκείς υπηρεσίες. Αυξήσεις στις συντάξεις.
Καθιέρωση ακατάσχετου επιχειρηματικού λογαριασμού χωρίς όριο.
Να αναπροσαρμοστεί η fix τιμή από και προς αεροδρόμιο 45 και 60 ευρώ».
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΑΤΑ "η απόδοση ευθυνών για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, χωρίς εκπτώσεις και συμψηφισμούς, είναι απαίτηση όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά όλης της ελληνικής κοινωνίας. Το ΣΑΤΑ συμμετείχε σε όλες τις διαμαρτυρίες που οργανώθηκαν και ζητά ασφαλείς δημόσιες μεταφορές. Το «πάμε και όπου βγει» και η εμπορευματοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών όπως οι μεταφορές, δεν μπορούν να αποτελούν κατευθυντήρια γραμμή κυβερνητικού έργου.
Ο κλάδος των ταξί βιώνει σε καθημερινή βάση την απληστία και τη μανία για μεγαλύτερο κέρδος, από εταιρίες που –παράνομα- παρέχουν υπηρεσίες αστικής μεταφοράς. Το Υπουργείο Μεταφορών απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο ότι δεν «ακούει» τις φωνές χιλιάδων επαγγελματιών. Με εξαίρεση την αύξηση κομίστρου, κανένα άλλο αίτημα του κλάδου μας όχι μόνο δεν υλοποιήθηκε, αλλά ούτε καν συζητήθηκε.
Προβλήματα οικονομικής φύσης (αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης, επαγγελματικό καύσιμο, επιδοτήσεις για όλους τους τύπους αυτοκινήτων ), επαγγελματικής φύσης (άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων αμιγώς ηλεκτρικά από το 2026, πρόσβαση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί), ζητήματα ανταγωνισμού (σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό, πάταξη της υποκλοπής έργου, ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό και οι εφαρμογές κράτησης ταξί) αγνοήθηκαν επιδεικτικά από το Υπουργείο Μεταφορών.
Η συνειδητή αδιαφορία της κυβέρνησης για τον αργό θάνατο των ταξί καθρεφτίζει την νεοφιλελεύθερη πολιτική που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αν δεν αντιδράσουμε τώρα σε αυτή την πολιτική, αν κάνουμε ότι δεν μας αγγίζει, αν θεωρούμε υπερβολική και άσκοπη αντίδραση «να ενοχλήσουμε» την κυβέρνηση, τότε δεν είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης που μας έδειξαν με την ψήφο τους οι Αθηναίοι συνάδελφοι.
Υποτακτικοί δεν θα γίνουμε ποτέ. Θα ενοχλούμε κι ας ενοχλούνται. Θα φωνάζουμε κι ας μην ακούνε. Θα τους δείχνουμε κι ας κρύβονται. Το ταξί θα αντέξει, είτε το θέλουν, είτε όχι.
Την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, τα ταξί της Αθήνας θα υπενθυμίσουν στο Υπουργείο Μεταφορών, όσα δεν έκανε για τον κλάδο μας, όσα έκανε για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό και πως με την δική του ανοχή βοηθάει πολυεθνικές εφαρμογές να ροκανίζουν το μεροκάματο του ταξιτζή".
Τα αιτήματα των οδηγών
«Όλοι στην 24ωρη απεργία τη Πέμπτη 23 Μαρτίου που αποφάσισε το ΣΑΤΑ. Όλοι στη συγκέντρωση στις 10 το πρωί στη Σπ. Πάτση και Καβάλας με τα αυτοκίνητα και πορεία στο Υπουργείο Μεταφορών. Ξεσηκωμός!! Όλοι στο δρόμο. Διαδηλώνουμε για τις ανάγκες μας», σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους, οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί.
Συνεχίζοντας στο κάλεσμά τους οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί αναφέρουν τα εξής:
«Συνάδελφε αυτοαπασχολούμενε ταξιτζή,
Συνεχίζουμε αγωνιστικά, κλιμακώνουμε τους αγώνες μας με απεργία γεμάτη δύναμη και αισιοδοξία, μετά τις μεγάλες κινητοποιήσεις καταδίκης, του εγκληματικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Ιδιαίτερα αισιόδοξο γεγονός και ανάταση του κινήματος είναι η συμμετοχή της νεολαίας, των παιδιών μας, που μαζί με το λαϊκό κίνημα καταδικάζουν τις πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ σήμερα, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, που οδήγησαν στην απαξίωση του σιδηρόδρομου και στη δολοφονία 57 νέων ανθρώπων.
Οι ταξιτζήδες συμμετείχαμε σε όλες τις κινητοποιήσεις μαζί με επαγγελματίες με σωματεία και Ομοσπονδίες που έχουμε κοινά προβλήματα και αγωνιζόμαστε μαζί γιατί στον συλλογικό οργανωμένο αγώνα είναι η δύναμη.
Δεν είναι ατυχία ούτε η κακιά στιγμή, είναι το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή!
Καταδικάσαμε την πολιτική της απελευθέρωσης – ιδιωτικοποίησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που την συναντάμε σε κάθε βήμα μπροστά μας. Αυτή η πολιτική είναι η ρίζα των βασικότερων προβλημάτων των επαγγελματιών στις μεταφορές, την ηλεκτρική ενέργεια, την εξυγίανση του τραπεζικού συστήματος μέσω των πλειστηριασμών, τώρα την ιδιωτικοποίηση του νερού και πάει λέγοντας.
Σε όλα αυτά που μας κάνουν τη ζωή μας κόλαση απαντάμε με απεργία τη Πέμπτη.
Δεν πάει άλλο, δεν γίνεται να ματώνουμε άλλο για τα κέρδη των μονοπωλίων. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στην απεργιακή κινητοποίηση του ΣΑΤΑ την Πέμπτη 23/3 στις 10 το πρωί.
Αυτά που μας πνίγουν μας βγάζουν στον δρόμο
Απαιτούμε Διεκδικούμε:
Κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και του ΦΠΑ σε πετρέλαιο, βενζίνη, φυσικό αέριο και ηλεκτρική ενέργεια.
Αφορολόγητο πετρέλαιο στους ταξιτζήδες, όπως δίνει η κυβέρνηση στους εφοπλιστές.
Να μετατεθεί το 2035 η αντικατάσταση των ταξί με ηλεκτρικά, να καταργηθεί ο νόμος που μας υποχρεώνει από το 2026.
Καμία διακοπή ρεύματος σε όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στους υπέρογκους λογαριασμούς. Αμεση ρύθμιση των χρεών
Λέμε όχι στις πολιτικές απελευθέρωσης της ενέργειας, της πράσινης μετάβασης, του χρηματιστηρίου της ενέργειας
Κατάργηση του ΦΠΑ στα βασικά είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, του ΕΝΦΙΑ για τα λαϊκά νοικοκυριά.
Διαγραφή χρεών σε εφορία και τράπεζες. Του συνόλου των τόκων και των προστίμων. Του 30% του υπόλοιπου χρέους για τους εν ενεργεία και του 50% για όσους έβαλαν λουκέτο.
Αναστολή κατασχέσεων και απαγόρευση πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας.
Μείωση 50% των ασφάλιστρων στα αυτοκίνητα για αυτοαπασχολούμενους μέχρι 12.000 ευρώ εισόδημα. Αρκετά κερδίζουν οι ασφαλιστικές εταιρίες στην πλάτη μας.
Κρατικές επιδοτήσεις για αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες, με εισόδημα ως 12.000, για την αντικατάσταση οχήματος, εγκατάσταση ταξιμέτρων κλπ.
Να μειωθούν άμεσα οι ληστρικές προμήθειες των εταιρειών
Επιστροφή στο αφορολόγητο όριο των 12.000, με προοδευτική αύξηση της φορολογίας για τις μεγάλες επιχειρήσεις. Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, της προκαταβολής φόρου.
Γενναία μείωση και πλαφόν στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος. Φθηνότερο τιμολόγιο σε φως, νερό, τηλέφωνο, χωρίς πρόσθετα χαράτσια.
Διαγραφή τόκων και προστίμων για χρέη ατομικής ασφάλισης. Επίσης, διαγραφή του μέρους των χρεών που αφορά την εισφορά υγείας. Η υγεία πρέπει να είναι δημόσια και δωρεάν για όλους, με σύγχρονες και επαρκείς υπηρεσίες. Αυξήσεις στις συντάξεις.
Καθιέρωση ακατάσχετου επιχειρηματικού λογαριασμού χωρίς όριο.
Να αναπροσαρμοστεί η fix τιμή από και προς αεροδρόμιο 45 και 60 ευρώ».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών