«Στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», δήλωσε ο Κώστας Μπακογιάννης
Σε καθολική αναβάθμιση της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», προχώρησε ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΔΑΕΜ, διασφαλίζοντας την άμεση και αξιόπιστη ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων από το κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, καθώς και σε απλά αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών.
Η Γραμμή λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα -όλο τον χρόνο- παρέχοντας σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τηρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετούνται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων. Είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.
Μπακογιάννης: Ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου
«Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη», δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
«Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», πρόσθεσε ο κ. Μπακογιάννης.
Η γραμμή «1595»
Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800, είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr, ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:
- Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
- Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
- Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
- Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
- Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος
- Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr
- Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr
- Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου
- Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα - εκδηλώσεις που πραγματοποιούν
- Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass
- Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη
- Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).
www.bankingnews.gr
Η Γραμμή λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα -όλο τον χρόνο- παρέχοντας σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τηρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετούνται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων. Είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.
Μπακογιάννης: Ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου
«Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη», δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
«Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά, στόχος είναι να «ακούμε» τους δημότες μας, ώστε να μπορούμε να επιλύουμε ένα προς ένα τα προβλήματά τους», πρόσθεσε ο κ. Μπακογιάννης.
Η γραμμή «1595»
Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800, είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr, ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:
- Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
- Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
- Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
- Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
- Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος
- Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr
- Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr
- Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου
- Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα - εκδηλώσεις που πραγματοποιούν
- Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass
- Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη
- Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών