Τελευταία Νέα
Κοινωνία

ΔΕΔΔΗΕ: Προσοχή των καταναλωτών για περιστατικά εξαπάτησης – Οι υπάλληλοι δεν ζητούν στοιχεία για τραπεζικούς λογαριασμούς

ΔΕΔΔΗΕ: Προσοχή των καταναλωτών για περιστατικά εξαπάτησης – Οι υπάλληλοι δεν ζητούν στοιχεία για τραπεζικούς λογαριασμούς
Oυδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω εφαρμογών messenger
Tην προσοχή των καταναλωτών εφιστά εκ νέου ο ΔΕΔΔΗΕ για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία, αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ξεκαθαρίζει ότι ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης