Το ΙΝΚΑ προτείνει τους καταναλωτές να ανοίγουν επί τόπου το εμπόρευμα παρουσία της κουριερ και εάν δεν είναι το σωστό προϊόν, άμεσα, να επιστρέφουν το εμπόρευμα
Μετά από καταγγελίες για εξαπάτηση σχετικά με την πολιτική επιστροφών που ακολουθούν ορισμένες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως σημειώνει σε ανακοίνωση του, το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί το υπουργείο Ανάπτυξης να διερευνήσει το θέμα για να προστατευτούν οι αγοραστές.
Επίσης, έθεσε το θέμα και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ζητώντας από τις εταιρείες μεταφορών, όταν ο πολίτης καταναλωτής με βάση την ισχύουσα νομοθεσία περί επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν, να επιστρέφουν άμεσα, οι εταιρείες μεταφορών τα χρήματα στον καταναλωτή με την παραλαβή- επιστροφή του προϊόντος.
Επιπλέον, το ΙΝΚΑ προτείνει τους καταναλωτές να ανοίγουν επί τόπου το εμπόρευμα παρουσία της κουριερ και εάν δεν είναι το σωστό προϊόν, άμεσα, να επιστρέφουν το εμπόρευμα και οι couriers να μην καταβάλλουν τα χρήματα της αξίας του εμπορεύματος στις εταιρείες εάν δεν περάσουν οι 14 μέρες.
www.bankingnews.gr
Επίσης, έθεσε το θέμα και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ζητώντας από τις εταιρείες μεταφορών, όταν ο πολίτης καταναλωτής με βάση την ισχύουσα νομοθεσία περί επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν, να επιστρέφουν άμεσα, οι εταιρείες μεταφορών τα χρήματα στον καταναλωτή με την παραλαβή- επιστροφή του προϊόντος.
Επιπλέον, το ΙΝΚΑ προτείνει τους καταναλωτές να ανοίγουν επί τόπου το εμπόρευμα παρουσία της κουριερ και εάν δεν είναι το σωστό προϊόν, άμεσα, να επιστρέφουν το εμπόρευμα και οι couriers να μην καταβάλλουν τα χρήματα της αξίας του εμπορεύματος στις εταιρείες εάν δεν περάσουν οι 14 μέρες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών