Τί αποκαλύπτει ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πατέρας της Μάρθης που έχασε τη ζωή της στο έγκλημα των Τεμπών
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τα στοιχεία της ποινικής έρευνας που είναι σε εξέλιξη, έχει προκύψει ότι εδώ και τέσσερα χρόνια, η Hellenic Train, δεν έχει υπογράψει, ως οφείλει από τον νόμο, σύμβαση πρόσβασης και χρήσης του δικτύου.
«H Hellenic Train κινείται στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο με βάση νόμο του 2022 ο οποίος επικύρωσε τη συμφωνία παραχώρησης των σιδηροδρομικών μεταφορών, από το ελληνικό Δημόσιο στην ίδια και με βάση συμφωνία πρόσβασης και χρήσης του δικτύου, η οποία υπογράφεται μεταξύ της σιδηροδρομικής επιχείρησης, δηλαδή της ίδιας και του διαχειριστή του δικτύου, δηλαδή του ΟΣΕ», είπε στο Kontra Channel , ενώ συμπλήρωσε:
«Αυτή η σύμβαση χρήσης του δικτύου, η οποία είναι πολύ σημαντική διότι καθορίζει λεπτομέρειες, αλλά και τις υποχρεώσεις των δύο συμβαλλόμενων μερών, πρέπει να υπογράφεται κάθε έτος». «Επί τέσσερα χρόνια, δηλαδή από το 2019 οπότε υπογράφηκε η τελευταία σύμβαση, δεν έχει υπογραφεί συμφωνία πρόσβασης και χρήσης του δικτύου». «Δεν υπογράφηκε ούτε μετά το δυστύχημα».
Όπως εξήγησε ο κ. Ψαρόπουλος, «η σύμβαση παραχώρησης των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Hellenic Train, προβλέπει ρητά ότι αυτή η συμφωνία, υπογράφεται κάθε έτος και πρέπει να κοινοποιείται εντός 30 ημερών στο υπουργείο Μεταφορώ»ν.
«Αυτό σημαίνει ότι το υπουργείο Μεταφορών γνώριζε ότι δεν υπάρχει συμφωνία χρήσης του δικτύου». Όπως αποκάλυψε μάλιστα, «ο ΟΣΕ, απέστειλε, τον Νοέμβριο του 2021 εξώδικο προς την Hellenic Train, προκειμένου να υπογράψει τις συμβάσεις χρήσης του δικτύου των ετών 2020 και 2021, δηλώνοντας ότι διαφορετικά θα αναγκαζόταν προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και της ασφάλειας των μεταφορών, να πράξει τα νόμιμα».
«Αυτή η εξώδικη δήλωση δεν απαντήθηκε ποτέ. Με άλλα λόγια, από την 1η Ιανουαρίου 2020, χρησιμοποιείται το σιδηροδρομικό δίκτυο, χωρίς να είναι σε ισχύ συμφωνία χρήσης του».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών