Μέσω του The House of Sam στο Μetaverse πρόκειται να προωθήσει το εμπορικό σήμα του στους νέους της Λατινικής Αμερικής το περιφερειακό τμήμα της Samsung.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ομάδα της Samsung Latam, η χρήση του metaverse ως εργαλείου για καλύτερη προώθηση της επωνυμίας θα επιτρέψει στην εταιρεία να συνδεθεί με μια νέα γενιά καταναλωτών.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Samsung Latam, Arthur Wong, δήλωσε ότι ο στόχος του έργου είναι να πλησιάσει ακόμη περισσότερο τη Generation Z, η οποία δεν γνωρίζει πλέον όρια μεταξύ του φυσικού και του εικονικού»:
«Οι πελάτες μας θα μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να συμμετέχουν στις εκπομπές, τα μαθήματα και τις δραστηριότητες που προσφέρουμε στο Decentraland».
Στον εικονικό της χώρο The House of Sam, η εταιρεία θα προσφέρει μια σειρά από παιχνίδια που σχετίζονται με το brand και θα χαρίζει βραβεία στους χρήστες με τη μορφή αποκλειστικών φορητών συσκευών avatar στην Decentraland.
www.bankingnews.gr
Η Samsung μπαίνει στην Decentraland με δική της εικονική ιδιοκτησία
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Samsung Latam, Arthur Wong, δήλωσε ότι ο στόχος του έργου είναι να πλησιάσει ακόμη περισσότερο τη Generation Z
Σχόλια αναγνωστών