Τελευταία Νέα
Οικονομία

ΥΠΕΚΑ - Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τον οδικό άξονα Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο

ΥΠΕΚΑ - Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τον οδικό άξονα Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο
Το έργο αφορά βελτίωση της υφιστάμενης οδού και νέα χάραξη και έχει αφετηρία επί της υφιστάμενης Ε.Ο. πριν τον οικισμό του Μπράλλου και πέρας επί της υφιστάμενης οδού μετά την επιρροή του Ι.Κ. Ελαιώνα
Ενέκρινε τους περιβαλλοντικούς όρους για την κατασκευή και λειτουργία του έργου «Βελτίωση του οδικού άξονα Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο, Τμήμα Μπράλλος - Άμφισσα» στους Νομούς Φθιώτιδας και Φωκίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, συνολικού μήκους 28,61 χλμ περίπου, ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννης Μανιάτης.
Σύμφωνα με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, φορέας υλοποίησης του έργου είναι η ΕΥΔΕ/ΠΑΘΕ του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και η γεωγραφική θέση του προσδιορίζεται εντός περιοχής υπαγόμενης διοικητικά στους δήμους Λαμιέων, Αμφίκλειας-Ελάτειας και Δελφών του Νομών Φθιώτιδας και Φωκίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Το έργο εντάσσεται στον άξονα της Ε.Ο. Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο που αποτελεί τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65», αφορά βελτίωση της υφιστάμενης οδού και νέα χάραξη. Έχει αφετηρία επί της υφιστάμενης Ε.Ο. πριν τον οικισμό του Μπράλλου και πέρας επί της υφιστάμενης οδού μετά την επιρροή του Ι.Κ. Ελαιώνα.
Επιπλέον, περιλαμβάνει παράπλευρο δίκτυο, ισόπεδους κόμβους, τεχνικά έργα (γέφυρες, τοίχους αντιστήριξης, σήραγγες, Άνω και Κάτω Διαβάσεις, οχετούς).
Η υφιστάμενη Ε.Ο. Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο εξυπηρετεί μεγάλο φόρτο τοπικών μετακινήσεων, αλλά και διερχόμενων μετακινήσεων από την κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της δυτικής και νότιας χώρας καθώς αποτελεί συνδετήριο άξονα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ και Ιόνιας οδού. Ως εκ τούτου και με δεδομένο το χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της κυκλοφορίας σήμερα κρίθηκε απαραίτητη η αναβάθμισή της κατά τμήματα ένα από τα οποία είναι και το ΜΠΡΑΛΛΟΣ – ΑΜΦΙΣΣΑ.
Με την αναβάθμιση αυτή επιτυγχάνεται:
- Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Επισημαίνεται ότι στο προαναφερόμενο τμήμα κινείται ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό βαρέων οχημάτων λόγω των μεταλλείων του βωξίτη στον Παρνασσό.
- Σημαντική μείωση του απαιτούμενου χρόνου της διαδρομής από Πάτρα και το Αντίρριο έως τη Λαμία, αλλά και σημαντική μείωση της απόστασης και του χρόνου διαδρομής για τους χρήστες με προέλευση της Νοτιο-δυτική Ελλάδα και προορισμό την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα (Κεντρική Στερεά, Θεσσαλία, Κεντρική Μακεδονία) και αντίστροφα.
- Η παράκαμψη των υφιστάμενων πόλεων και οικισμών.
- Η οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής από την οποία διέρχεται ο άξονας.
- Η τουριστική ανάπτυξη των βόρειων παραλιών του Κορινθιακού και του Πατραϊκού Κόλπου.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης