Kρίσιμο σύμφωνα με τον υπουργό είναι να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ– COSCO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Στην ανάγκη στήριξης της ναυτιλίας, προκειμένου η χώρα να βγει από την κρίση αναφέρθηκε ο αρμόδιος υπουργός, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από το βήμα του 50ου Ετήσιου Ναυτιλιακού Φόρουμ «Capital link».
Επιδίωξη του υπουργείου Ναυτιλίας, είναι η ενίσχυση του Ελληνικού Νηολογίου, ενώ στο πλαίσιο της πολιτικης που εφαρμόζει είναι η αναβάθμιση της Ναυτικής Εκπαίδευσης, η αναδιάρθρωση του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής καθώς και η βελτίωση των λιμανιών.
Ο τρόπος διαχείρισης των λιμένων, αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο και σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη «η αξιοποίηση των λιμανιών συμβαδίζει με το νέο μοντέλο παραγωγικό μοντέλο της χώρας, αφού μέσω αυτής θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και θα τονωθούν τα δημόσια έσοδα».
Η απελευθέρωση των δυνατοτήτων των ελληνικών λιμανιών και η προσέλκυση επενδύσεων σε αυτά αποτελεί βασικό στόχο, σύμφωνα με τον υπουργό και χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το λιμάνι του Πειραιά. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας σήμερα έχει αλλάξει εικόνα, αποκτώντας μια δυναμική «μητροπολιτικού χαρακτήρα» για όλη τη Μεσόγειο, εκτίμησε ο ίδιος.
Σε αυτή την κατεύθυνση, σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη, είναι κρίσιμο να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ– COSCO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς η συμφωνία περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις ύψους 230 εκ. ευρώ.
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στην πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ, η οποία κατατίθεται την Τετάρτη προς έγκριση στη Βουλή και σύμφωνα με τον υπουργό υπηρετεί τους στόχους ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας, ο ελληνικός στόλος, μετρά 1.551 πλοία και διατήρησε την πρώτη θέση σε χωρητικότητα, ενώ αριθμεί 3.428 πλοία, αντιπροσωπεύοντας το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Η ελληνική σημαία κατατάσσεται στην έκτη θέση διεθνώς και δεύτερη στην Ευρώπη και ο ελληνόκτητος στόλος εκπροσωπεί το 42,72 % της Ένωσης.
Η ναυτιλία συμμετέχει στην εθνική οικονομία με 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 6% του ΑΕΠ και σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, απασχολεί άμεσα εκατόν εξήντα πέντε χιλιάδες ανθρώπους και λειτουργεί επ' ωφελεία πεντακοσίων χιλιάδων ανθρώπων. Ειδικότερα, η άμεση συνεισφορά του βασικού ναυτιλιακού κλάδου υπολογίζεται στα περίπου 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,5% του Ελληνικού ΑΕΠ.
www.bankingnews.gr
Επιδίωξη του υπουργείου Ναυτιλίας, είναι η ενίσχυση του Ελληνικού Νηολογίου, ενώ στο πλαίσιο της πολιτικης που εφαρμόζει είναι η αναβάθμιση της Ναυτικής Εκπαίδευσης, η αναδιάρθρωση του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής καθώς και η βελτίωση των λιμανιών.
Ο τρόπος διαχείρισης των λιμένων, αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο και σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη «η αξιοποίηση των λιμανιών συμβαδίζει με το νέο μοντέλο παραγωγικό μοντέλο της χώρας, αφού μέσω αυτής θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και θα τονωθούν τα δημόσια έσοδα».
Η απελευθέρωση των δυνατοτήτων των ελληνικών λιμανιών και η προσέλκυση επενδύσεων σε αυτά αποτελεί βασικό στόχο, σύμφωνα με τον υπουργό και χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το λιμάνι του Πειραιά. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας σήμερα έχει αλλάξει εικόνα, αποκτώντας μια δυναμική «μητροπολιτικού χαρακτήρα» για όλη τη Μεσόγειο, εκτίμησε ο ίδιος.
Σε αυτή την κατεύθυνση, σύμφωνα με τον κ. Βαρβιτσιώτη, είναι κρίσιμο να εγκριθεί ο Φιλικός Διακανονισμός ΟΛΠ– COSCO από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς η συμφωνία περιλαμβάνει επιπλέον επενδύσεις ύψους 230 εκ. ευρώ.
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στην πρόσκληση εκδήλωσης επενδυτικού ενδιαφέροντος για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ, η οποία κατατίθεται την Τετάρτη προς έγκριση στη Βουλή και σύμφωνα με τον υπουργό υπηρετεί τους στόχους ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας, ο ελληνικός στόλος, μετρά 1.551 πλοία και διατήρησε την πρώτη θέση σε χωρητικότητα, ενώ αριθμεί 3.428 πλοία, αντιπροσωπεύοντας το 15,56% της παγκόσμιας χωρητικότητας.
Η ελληνική σημαία κατατάσσεται στην έκτη θέση διεθνώς και δεύτερη στην Ευρώπη και ο ελληνόκτητος στόλος εκπροσωπεί το 42,72 % της Ένωσης.
Η ναυτιλία συμμετέχει στην εθνική οικονομία με 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 6% του ΑΕΠ και σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, απασχολεί άμεσα εκατόν εξήντα πέντε χιλιάδες ανθρώπους και λειτουργεί επ' ωφελεία πεντακοσίων χιλιάδων ανθρώπων. Ειδικότερα, η άμεση συνεισφορά του βασικού ναυτιλιακού κλάδου υπολογίζεται στα περίπου 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 3,5% του Ελληνικού ΑΕΠ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών