Τελευταία Νέα
Οικονομία

Έρχεται το πρώτο crash test της νέας διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ - Στις 30 Σεπτεμβρίου ο διαγωνισμός για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Έρχεται το πρώτο crash test της νέας διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ - Στις 30 Σεπτεμβρίου ο διαγωνισμός για τα περιφερειακά αεροδρόμια
Τα αεροδρόμια θα παραχωρηθούν για 40 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης για άλλα 10 έτη
Το πρώτο crash test για τη νέα διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ αναμένεται να αποτελέσει ο διαγωνισμός για τα περιφερειακά αεροδρόμια.
Οι δεσμευτικές προσφορές, εκτός απροόπτου, θα κατατεθούν στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζουν ότι «όλα θα κριθούν στο ποιος θα προσφέρει το μεγαλύτερο τίμημα».
Τα αεροδρόμια θα παραχωρηθούν για 40 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης για άλλα 10 έτη, δηλαδή συνολικά 50 έτη.
Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού ο οποίος έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2013 συνεχίζουν επτά σχήματα.
Συγκεκριμένα, δεσμευτικές προσφορές θα κληθούν να καταθέσουν οι: Vinci-Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ - Zurich Airport, Fraport - Copelouzos, ΜΕΤΚΑ - Corporacion America, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Aeroports De La Cote d Azur και η Advent International.
Οι δύο ομάδες των προς παραχώρηση αεροδρομίων που προτείνει το ΤΑΙΠΕΔ είναι οι εξής:
Η πρώτη ομάδα αποτελείται από τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας.
Προαιρετικά ο επενδυτής της συγκεκριμένης ομάδας μπορεί να επιλέξει και όποιο επιθυμεί από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.
Η δεύτερη συστάδα απαρτίζεται από τους αερολιμένες Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης. Προαιρετικά ο επενδυτής της συγκεκριμένης ομάδας μπορεί να προσθέσει στις επιλογές του και κάποιον από τους εξής αερολιμένες: Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Από τη Ρόδο, τη Θεσσαλονίκη, την Κω, την Κέρκυρα και τα Χανιά προβλέπεται ότι περνούν περισσότεροι από 13 εκατ. επιβάτες, απορροφώντας το 71% της επιβατικής κίνησης.
Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.
Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ. 

Πρώτη ενημέρωση: 08:12, Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης