Τελευταία Νέα
Οικονομία

Υπ. Υποδομών: Ο διαγωνισμός που παίρνει παράταση για 6η φορά - Οι ερωτήσεις των εργολάβων για το έργο «χρυσορυχείο»

Υπ. Υποδομών: Ο διαγωνισμός που παίρνει παράταση για 6η φορά - Οι ερωτήσεις των εργολάβων για το έργο «χρυσορυχείο»
Στις 9 Δεκεμβρίου 2014 η διεξαγωγή του διαγωνισμού για την κατασκευή και εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας
«Γεφύρι» της Ἀρτας θυμίζει ο διαγωνισμός για την κατασκευή και εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, ο οποίος παίρνει και νέα παράταση.
Πρόκειται για την 6η κατά σειρά παράταση, καθώς ο διαγωνισμός αρχικά ήταν να διεξαχθεί στα μέσα του 2012.
Το υπουργείο Υποδομών έδωσε και νέα παράταση, με νέα ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού στις 9 Δεκεμβρίου 2014.
Η παράταση δόθηκε έπειτα από ερωτήσεις ενδιαφερομένων εταιρειών που θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό όπως είναι η Vinci, o Άκτωρ και η METKA.
Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, ο οποίος θα αποτελέσει όμως αντικείμενο διαβούλευσης, η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 1,1 χλμ. και με τις οδικές προσβάσεις θα φτάσει περί τα 3 χιλιόμετρα, από τον ανισόπεδο Περάματος μέχρι τoν Α/Κ Παλουκίων.
Από εκεί και πέρα θα εξαρτηθεί από τις διαθέσεις των επενδυτών εάν θα συμπεριληφθούν και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, μήκους περίπου 14,5 χιλιομέτρων.
Το τελικό μήκος του δρόμου που θα κατασκευαστεί αναμένεται να είναι 17,5 χλμ, καθώς θα εκτείνεται από τη λεωφόρο Σχιστού - Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο, οδεύει μέσα στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και φτάνει μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, όπου δημιουργείται κόμβος για τη σύνδεσή του με την υφιστάμενη οδό Περάματος - Κερατσινίου - Πειραιά.
Να σημειωθεί ότι το έργο αποτελεί «χρυσορυχείο» για τους εργολάβους καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, το 2009 τα έσοδα των πλοίων από τα εισιτήρια ανήλθαν σε 33 εκατ. ευρώ.

Πρώτη ενημέρωση: 08:14, Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης