Πρόκειται για δύο Airbus A340 – 300, τα οποία είχαν αγοραστεί με leasing πριν από περίπου 15 χρόνια από την κρατική τότε Ολυμπιακή Αεροπορία
Εγκρίθηκε από τη Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων η δαπάνη για τη συντήρηση δύο αεροσκαφών Airbus που προσπαθεί να πουλήσει εδώ και χρόνια το ΤΑΙΠΕΔ.
Το κόστος συντήρησης για τα δύο αεροσκάφη εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 219.500 ευρώ.
Πρόκειται για δύο Airbus A340 – 300, τα οποία είχαν αγοραστεί με leasing πριν από περίπου 15 χρόνια από την κρατική τότε Ολυμπιακή Αεροπορία, μαζί με άλλα δύο αεροσκάφη.
Ειδικότερα, συνεδρίασε σήμερα η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων προκειμένου να εγκρίνει δαπάνη συντήρησης 219.500 ευρώ για τη «διατήρηση διαρκούς αξιοπλοΐας» των δύο αεροσκαφών η οποία θα καλυφθεί από το δημόσιο.
Σημειώνεται πως τα δύο αεροσκάφη όπως και τα υπόλοιπα δύο ίδιου τύπου είχε συμφωνήσει να αγοράσει προ διετίας η αμερικανική Apollo Aviation.
Τελικά η εταιρεία αγόρασε μόνο τα δύο, ενώ τα άλλα δύο μένουν ακόμη... στα αζήτητα.
Η Διυπουργική Επιτροπή ενέκρινε «την εκ νέου παράταση ως τις 31.7.2014 της από 01.08.2010 σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης υπό ειδική εκκαθάριση εταιρείας Ολυμπιακές Αερογραμμές με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών Οργανισμού Διατήρησης Διαρκούς Αξιοπλοΐας (CAMO), για την διενεργούμενη τεχνική διατήρηση σε κατάσταση καθήλωσης των αεροσκαφών (preservation), την παροχή υπηρεσιών ασφάλισης και στάθμευσης, καθώς και συναφών υποστηρικτικών διοικητικών υπηρεσιών».
www.bankingnews.gr
Το κόστος συντήρησης για τα δύο αεροσκάφη εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 219.500 ευρώ.
Πρόκειται για δύο Airbus A340 – 300, τα οποία είχαν αγοραστεί με leasing πριν από περίπου 15 χρόνια από την κρατική τότε Ολυμπιακή Αεροπορία, μαζί με άλλα δύο αεροσκάφη.
Ειδικότερα, συνεδρίασε σήμερα η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων προκειμένου να εγκρίνει δαπάνη συντήρησης 219.500 ευρώ για τη «διατήρηση διαρκούς αξιοπλοΐας» των δύο αεροσκαφών η οποία θα καλυφθεί από το δημόσιο.
Σημειώνεται πως τα δύο αεροσκάφη όπως και τα υπόλοιπα δύο ίδιου τύπου είχε συμφωνήσει να αγοράσει προ διετίας η αμερικανική Apollo Aviation.
Τελικά η εταιρεία αγόρασε μόνο τα δύο, ενώ τα άλλα δύο μένουν ακόμη... στα αζήτητα.
Η Διυπουργική Επιτροπή ενέκρινε «την εκ νέου παράταση ως τις 31.7.2014 της από 01.08.2010 σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης υπό ειδική εκκαθάριση εταιρείας Ολυμπιακές Αερογραμμές με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών Οργανισμού Διατήρησης Διαρκούς Αξιοπλοΐας (CAMO), για την διενεργούμενη τεχνική διατήρηση σε κατάσταση καθήλωσης των αεροσκαφών (preservation), την παροχή υπηρεσιών ασφάλισης και στάθμευσης, καθώς και συναφών υποστηρικτικών διοικητικών υπηρεσιών».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών