![Από τα 7 δισ. σε μισθούς και συντάξεις του Δεκεμβρίου πόσα θα πάνε στην κατανάλωση;](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/ada8cd608f1afffba6603f97ab9ce57c_XL.jpg?NotFound318545_172247)
Η κρίσιμη ημερομηνία και οι προσφορές έως 50% της Μαρινόπουλος
Σε «μητέρα» όλων των μαχών θα εξελιχθεί ο Δεκέμβριος για τον εμπορικό κόσμο, ο οποίος περιμένει ότι η γιορτινή ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων … θα περάσει και από το δικό τους μαγαζί.
Περισσότερα από 7 δισ ευρώ θα πέσουν στην αγορά από μισθούς και συντάξεις τις επόμενες ημέρες.
Όμως είναι αμφίβολο αν περισσέψουν χρήματα για την αγορά βασικών αγαθών.
Τα ταμεία του κράτους θα… καταβροχθίσουν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων εξαιτίας της υπέρμετρης φορολογίας, που έχει υποβληθεί τα τελευταία χρόνια, για την κάλυψη των δαπανών του κράτους.
Ο ιδιωτικός τομέας θα μοιραστεί «ψίχουλα» και ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι να κατευθυνθεί στις αλυσίδες σουπερ μάρκετ.
Ο «πόλεμος» των προσφορών είναι διαρκής και έντονος ανάμεσα στις αλυσίδες και εντείνεται πιο πολύ ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έχει καθιερώσει προσφορές δυο ημέρες την εβδομάδα και συγκεκριμένα τη Δευτέρα και την Τρίτη.
Οι προσφορές αφορούν πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και φθάνουν έως τα επίπεδα του 50%.
Οι φθηνές αγοραστικές προτάσεις διαμορφώνουν μια δυναμική στην πορεία των πωλήσεων του σουπερ μάρκετ.
Ειδικότερα στη Μαρινόπουλος αντιπροσωπεύει το 25% του συνολικού τζίρου σε ετήσια βάση.
Στις μικρότερες αλυσίδες το ποσοστό των προσφορών ανέρχεται περίπου στο 10%.
Ο ιδιωτικός τομέας λοιπόν είναι έτοιμος να δώσει τον καλύτερο εαυτό του , προσφέροντας προϊόντα σε ελκυστικές τιμές ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.
Η κρίσιμή ημερομηνία για την αγορά είναι η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου διότι είναι η ημέρα καταβολής των συντάξεων.
Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών έφερε νέα δεδομένα στην αγορά.
Η πιο σημαντική είναι ότι μειώθηκαν οι μέρες για ψώνια λόγω μείωσης των εισοδημάτων.
Μια εβδομάδα μετά την ημερομηνία καταβολής των μισθών και συντάξεων είναι ουσιαστικά ο χρόνος που συγκεντρώνονται τα έσοδα των περισσότερων εμπορικών επιχειρήσεων.
Η αλυσίδα σουπερ μάρκετ Μαρινόπουλος όπως και άλλες αλυσίδες προσπαθούν με τις προσφορές να φτιάξουν ένα ελκυστικό καλάθι αγορών το οποίο να είναι τόσο ποιοτικό όσο και οικονομικό.
Ο τζίρος στην αγορά των σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 1,5 δισ ευρώ την τετραετία 2009-2014 ενώ την ίδια ώρα οι καταναλωτές έχουν στραφεί σε ένα μεγάλο βαθμό στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία είναι φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα.
Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στα καταστήματα τροφίμων, υποχώρησε στα 306 ευρώ το 2013, από 340 ευρώ το 2012. Φέτος τα στοιχεία δείχνουν ότι μειώθηκαν περαιτέρω οι αγορές. Το καλάθι αγορών ανά επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ υπολογίζεται ότι έχει μειωθεί σε 15-20 ευρώ από 20-25 ευρώ πριν από την κρίση, ενώ και σε μηνιαία βάση η μέση οικογένεια ξοδεύει περίπου 250 ευρώ για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Περισσότερα από 7 δισ ευρώ θα πέσουν στην αγορά από μισθούς και συντάξεις τις επόμενες ημέρες.
Όμως είναι αμφίβολο αν περισσέψουν χρήματα για την αγορά βασικών αγαθών.
Τα ταμεία του κράτους θα… καταβροχθίσουν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων εξαιτίας της υπέρμετρης φορολογίας, που έχει υποβληθεί τα τελευταία χρόνια, για την κάλυψη των δαπανών του κράτους.
Ο ιδιωτικός τομέας θα μοιραστεί «ψίχουλα» και ίσως το μεγαλύτερο κομμάτι να κατευθυνθεί στις αλυσίδες σουπερ μάρκετ.
Ο «πόλεμος» των προσφορών είναι διαρκής και έντονος ανάμεσα στις αλυσίδες και εντείνεται πιο πολύ ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.
Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έχει καθιερώσει προσφορές δυο ημέρες την εβδομάδα και συγκεκριμένα τη Δευτέρα και την Τρίτη.
Οι προσφορές αφορούν πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και φθάνουν έως τα επίπεδα του 50%.
Οι φθηνές αγοραστικές προτάσεις διαμορφώνουν μια δυναμική στην πορεία των πωλήσεων του σουπερ μάρκετ.
Ειδικότερα στη Μαρινόπουλος αντιπροσωπεύει το 25% του συνολικού τζίρου σε ετήσια βάση.
Στις μικρότερες αλυσίδες το ποσοστό των προσφορών ανέρχεται περίπου στο 10%.
Ο ιδιωτικός τομέας λοιπόν είναι έτοιμος να δώσει τον καλύτερο εαυτό του , προσφέροντας προϊόντα σε ελκυστικές τιμές ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.
Η κρίσιμή ημερομηνία για την αγορά είναι η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου διότι είναι η ημέρα καταβολής των συντάξεων.
Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών έφερε νέα δεδομένα στην αγορά.
Η πιο σημαντική είναι ότι μειώθηκαν οι μέρες για ψώνια λόγω μείωσης των εισοδημάτων.
Μια εβδομάδα μετά την ημερομηνία καταβολής των μισθών και συντάξεων είναι ουσιαστικά ο χρόνος που συγκεντρώνονται τα έσοδα των περισσότερων εμπορικών επιχειρήσεων.
Η αλυσίδα σουπερ μάρκετ Μαρινόπουλος όπως και άλλες αλυσίδες προσπαθούν με τις προσφορές να φτιάξουν ένα ελκυστικό καλάθι αγορών το οποίο να είναι τόσο ποιοτικό όσο και οικονομικό.
Ο τζίρος στην αγορά των σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 1,5 δισ ευρώ την τετραετία 2009-2014 ενώ την ίδια ώρα οι καταναλωτές έχουν στραφεί σε ένα μεγάλο βαθμό στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία είναι φθηνότερα σε σχέση με τα επώνυμα.
Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στα καταστήματα τροφίμων, υποχώρησε στα 306 ευρώ το 2013, από 340 ευρώ το 2012. Φέτος τα στοιχεία δείχνουν ότι μειώθηκαν περαιτέρω οι αγορές. Το καλάθι αγορών ανά επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ υπολογίζεται ότι έχει μειωθεί σε 15-20 ευρώ από 20-25 ευρώ πριν από την κρίση, ενώ και σε μηνιαία βάση η μέση οικογένεια ξοδεύει περίπου 250 ευρώ για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών