Ωστόσο η κυβέρνηση επιμένει η συνολική διαχείριση του λιμανιού να διενεργείται υπό την σκέπη του δημοσίου
Σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται το ΤΑΙΠΕΔ με την Cosco προκειμένου να αλλάξουν οι όροι της σύμβασης σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης.
Ειδικότερα ο κ. Σταθάκης απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Νίκου Κούζηλου τόνισε ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να διαμορφωθεί ένα «σύγχρονο μοντέλο διαχείρισης των λιμανιών».
«Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε και να αλλάξουμε τους όρους της σύμβασης με την Cosco προς όφελος δημοσίου» σημείωσε.
«Επιμένουμε η συνολική διαχείριση του λιμανιού να διενεργείται υπό την σκέπη του δημοσίου», συμπλήρωσε, υπογραμμίζοντας ότι «η κυβέρνηση διαχειρίζεται μία κατάσταση που δεν δημιούργησε».
Τέλος επισήμανε ότι η συζήτηση με την κινεζική εταιρεία γίνεται ταυτόχρονα με τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς και στο πλαίσιο της «πολύπλευρης οικονομικής πολιτικής» που έχει αναπτύξει η κυβέρνηση.
Όπως μετέδιδε το bankingnews.gr την Παρασκευή, η κυβέρνηση επιταχύνει τις διαδικασίες για την προώθηση συγκεκριμένων ιδιωτικοποιήσεων, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας με τους δανειστές.
Η Αθήνα εξετάζει την προώθηση μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων, αξιώνοντας ωστόσο τροποποίηση στους όρους των συμβάσεων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πρακτορείου Bloomberg, που επικαλείται κορυφαίες κυβερνητικές πηγές, η ελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να ολοκληρώσει τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών και των περιφερειακών αεροδρομίων εντός του 2015.
Ειδικότερα, η Αθήνα σκοπεύει να ολοκληρώσει τις αποκρατικοποιήσεις των οργανισμών διαχείρισης των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΠ και ΟΛΘ) έως τα τέλη του 2015.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον Πειραιά, η ελληνική κυβέρνηση δεν θα προσφέρει το 67% του μετοχικού κεφαλαίου που προέβλεπε αρχικά ο διαγωνισμός, αλλά το 51%.
Με βάση τους νέους όρους για τον διαγωνισμό του λιμανιού, οι επενδυτές προσκαλούνται να αγοράσουν 51% της διαχείρισης του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, αντί του 67% που προσφερόταν προηγουμένως.
Ταυτόχρονα, η νέα πρόταση δεν θα περιλαμβάνει την παραχώρηση όλων των υπηρεσιών που προέβλεπε ο αρχικός διαγωνισμός.
Ειδικότερα, δεν θα προσφερθεί στους επενδυτές η διαχείριση των υπηρεσιών για ferries, που ήταν μέρος της αρχικής προσφοράς που υποβλήθηκε στους επενδυτές το προηγούμενο έτος.
Οι νέοι όροι αναμένεται να σταλούν από το ΤΑΙΠΕΔ στους επίδοξους επενδυτές την ερχόμενη Τετάρτη.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα ο κ. Σταθάκης απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Νίκου Κούζηλου τόνισε ότι η κυβέρνηση επιδιώκει να διαμορφωθεί ένα «σύγχρονο μοντέλο διαχείρισης των λιμανιών».
«Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε και να αλλάξουμε τους όρους της σύμβασης με την Cosco προς όφελος δημοσίου» σημείωσε.
«Επιμένουμε η συνολική διαχείριση του λιμανιού να διενεργείται υπό την σκέπη του δημοσίου», συμπλήρωσε, υπογραμμίζοντας ότι «η κυβέρνηση διαχειρίζεται μία κατάσταση που δεν δημιούργησε».
Τέλος επισήμανε ότι η συζήτηση με την κινεζική εταιρεία γίνεται ταυτόχρονα με τις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς και στο πλαίσιο της «πολύπλευρης οικονομικής πολιτικής» που έχει αναπτύξει η κυβέρνηση.
Όπως μετέδιδε το bankingnews.gr την Παρασκευή, η κυβέρνηση επιταχύνει τις διαδικασίες για την προώθηση συγκεκριμένων ιδιωτικοποιήσεων, με στόχο την επίτευξη συμφωνίας με τους δανειστές.
Η Αθήνα εξετάζει την προώθηση μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων, αξιώνοντας ωστόσο τροποποίηση στους όρους των συμβάσεων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πρακτορείου Bloomberg, που επικαλείται κορυφαίες κυβερνητικές πηγές, η ελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να ολοκληρώσει τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών και των περιφερειακών αεροδρομίων εντός του 2015.
Ειδικότερα, η Αθήνα σκοπεύει να ολοκληρώσει τις αποκρατικοποιήσεις των οργανισμών διαχείρισης των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης (ΟΛΠ και ΟΛΘ) έως τα τέλη του 2015.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον Πειραιά, η ελληνική κυβέρνηση δεν θα προσφέρει το 67% του μετοχικού κεφαλαίου που προέβλεπε αρχικά ο διαγωνισμός, αλλά το 51%.
Με βάση τους νέους όρους για τον διαγωνισμό του λιμανιού, οι επενδυτές προσκαλούνται να αγοράσουν 51% της διαχείρισης του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, αντί του 67% που προσφερόταν προηγουμένως.
Ταυτόχρονα, η νέα πρόταση δεν θα περιλαμβάνει την παραχώρηση όλων των υπηρεσιών που προέβλεπε ο αρχικός διαγωνισμός.
Ειδικότερα, δεν θα προσφερθεί στους επενδυτές η διαχείριση των υπηρεσιών για ferries, που ήταν μέρος της αρχικής προσφοράς που υποβλήθηκε στους επενδυτές το προηγούμενο έτος.
Οι νέοι όροι αναμένεται να σταλούν από το ΤΑΙΠΕΔ στους επίδοξους επενδυτές την ερχόμενη Τετάρτη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών