Τι είπε αξιόπιστη πηγή του υπουργείου Οικονομικών στο bankingnews
Αντικειμενικές δυσκολίες εμφανίζει το μηχανογραφικό σύστημα του υπουργείου Οικονομικών και κυρίως να λειτουργήσει συνδυαστικά με ένα μηχανογραφικό σύστημα ενός άλλου υπουργείου.
Η πολιτική βούληση για δικαιότερη φορολογική πολιτική που να προστατεύει τους οικονομικά ασθενέστερους μπορεί να ακυρωθεί στην πράξη καθιστώντας δύσκολη έως και ανέφικτη την αρχική πρόθεση της κυβέρνησης.
Η ειδησεογραφία των ημερών έχει στο επίκεντρο τα τέλη κυκλοφορίας και ο τρόπος εφαρμογής τους.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ Τρύφων Αλεξιάδης έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι η δική του πολιτική βούληση είναι να επιβαρυνθούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και να ελαφρυνθούν οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ. μικρού κυβισμού.
Η πολιτική βούληση να πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες μπορεί να σκοντάψει στην τεχνολογία, η οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της πολιτικής ηγεσίας.
Η αναζήτηση πληροφοριών με τεχνικά κριτήρια για το πλήθος των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε κυκλοφορία κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως είναι η αξία απόκτησης του αυτοκινήτου.
Αξιόπιστη πηγή του υπουργείου Οικονομικών είπε στο bankingnews ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν τις πληροφορίες που απαιτούνται για να υλοποιηθεί αυτό που επιδιώκει η πολιτική ηγεσία.
Διευκρίνισε ότι αν δεν αντιμετωπιστεί το τεχνικό πρόβλημα μπορεί να εκπονηθεί νέο σχέδιο που θα υπηρετεί την αρχική φιλοσοφία του υπουργείου Οικονομικών ενώ σε αντίθετη περίπτωση η …τεχνολογία θα έχει κερδίσει την πολιτική έστω και πρόσκαιρα.
Η ίδια πηγή διαψεύδει τα σενάρια που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας που έχουν ως περιεχόμενο τα τέλη κυκλοφορίας του 2015 τα οποία θα «σηκώσουν» το βάρος του ΦΠΑ στην εκπαίδευση.
Πάντως μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί ισοδύναμα ικανά να ακυρώσουν τον συντελεστή 23% στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
Η πολιτική βούληση για δικαιότερη φορολογική πολιτική που να προστατεύει τους οικονομικά ασθενέστερους μπορεί να ακυρωθεί στην πράξη καθιστώντας δύσκολη έως και ανέφικτη την αρχική πρόθεση της κυβέρνησης.
Η ειδησεογραφία των ημερών έχει στο επίκεντρο τα τέλη κυκλοφορίας και ο τρόπος εφαρμογής τους.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ Τρύφων Αλεξιάδης έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι η δική του πολιτική βούληση είναι να επιβαρυνθούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και να ελαφρυνθούν οι ιδιοκτήτες των Ι.Χ. μικρού κυβισμού.
Η πολιτική βούληση να πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες μπορεί να σκοντάψει στην τεχνολογία, η οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της πολιτικής ηγεσίας.
Η αναζήτηση πληροφοριών με τεχνικά κριτήρια για το πλήθος των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε κυκλοφορία κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως είναι η αξία απόκτησης του αυτοκινήτου.
Αξιόπιστη πηγή του υπουργείου Οικονομικών είπε στο bankingnews ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν τις πληροφορίες που απαιτούνται για να υλοποιηθεί αυτό που επιδιώκει η πολιτική ηγεσία.
Διευκρίνισε ότι αν δεν αντιμετωπιστεί το τεχνικό πρόβλημα μπορεί να εκπονηθεί νέο σχέδιο που θα υπηρετεί την αρχική φιλοσοφία του υπουργείου Οικονομικών ενώ σε αντίθετη περίπτωση η …τεχνολογία θα έχει κερδίσει την πολιτική έστω και πρόσκαιρα.
Η ίδια πηγή διαψεύδει τα σενάρια που βλέπουν το φώς της δημοσιότητας που έχουν ως περιεχόμενο τα τέλη κυκλοφορίας του 2015 τα οποία θα «σηκώσουν» το βάρος του ΦΠΑ στην εκπαίδευση.
Πάντως μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί ισοδύναμα ικανά να ακυρώσουν τον συντελεστή 23% στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών