«Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε»
«Πρόθεση και στόχος και επιδίωξη της κυβέρνησης και στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, παρά τις εξελίξεις προς την κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης, είναι να διατηρηθούν οι ασφαλείς και σταθερές θέσεις εργασίας».
Αυτό τόνισε σήμερα Τρίτη 31 Μαΐου κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, απευθυνόμενος στους εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν.
Συνεχίζοντας, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο υπουργός υπογράμμισε ότι «σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα - βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση.
Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης».
Ακόμη, ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση.
Επεσήμανε δε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο, εξηγώντας ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».
«Στο πλαίσιο που υπάρχει εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση.
Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες.
Στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση», συνέχισε ο αρμόδιος υπουργός και σημείωσε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη.
Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν», υπογράμμισε.
Ακόμη, ο κ. Δρίτσας τόνισε στους εργαζόμενους του ΟΛΘ πως το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση «έφτασε στο σημείο να συμβιβαστεί εξαναγκαζόμενη και να δεχτεί τις δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις μπορεί να το ερμηνεύει κάποιος ως προδοσία», αλλά «αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση.
Η πραγματική απάντηση είναι ότι η ζωή είναι πολύ σκληρή και χρειάζεται σε αυτές τις συνθήκες να μη το βάζει κανείς κάτω, έστω και εάν φαντάζουν όλα πάρα πολύ δύσκολα.
Λοιπόν, αυτή η κυβέρνηση δε το βάζει κάτω.
Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε».
Τέλος, ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό.
Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις», πρόσθεσε ο υπουργός.
www.bankingnews.gr
Αυτό τόνισε σήμερα Τρίτη 31 Μαΐου κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, απευθυνόμενος στους εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν.
Συνεχίζοντας, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο υπουργός υπογράμμισε ότι «σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα - βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση.
Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης».
Ακόμη, ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση.
Επεσήμανε δε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο, εξηγώντας ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».
«Στο πλαίσιο που υπάρχει εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση.
Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες.
Στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση», συνέχισε ο αρμόδιος υπουργός και σημείωσε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη.
Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν», υπογράμμισε.
Ακόμη, ο κ. Δρίτσας τόνισε στους εργαζόμενους του ΟΛΘ πως το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση «έφτασε στο σημείο να συμβιβαστεί εξαναγκαζόμενη και να δεχτεί τις δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις μπορεί να το ερμηνεύει κάποιος ως προδοσία», αλλά «αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση.
Η πραγματική απάντηση είναι ότι η ζωή είναι πολύ σκληρή και χρειάζεται σε αυτές τις συνθήκες να μη το βάζει κανείς κάτω, έστω και εάν φαντάζουν όλα πάρα πολύ δύσκολα.
Λοιπόν, αυτή η κυβέρνηση δε το βάζει κάτω.
Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε».
Τέλος, ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό.
Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις», πρόσθεσε ο υπουργός.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών