Όφελος 764,5 εκατ. ευρώ, με την υπογραφή Σπίρτζη
Απίστευτο και όμως αληθινό: Ο υπουργός Υποδομών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, σε επαναδιαπραγμάτευση με τους κατασκευαστές μεγάλων έργων, κατάφερε να μειώσει το κόστος για τους φορολογούμενους κατά 764.477.773 ευρώ.
Πρόκειται για χρήματα τα οποία θα έδινε το ελληνικό Δημόσιο για την κατασκευή των οδικών αξόνων, όμως, μετά τις επαναδιαπραγματεύσεις, οι φορολογούμενοι επωφελούνται, καθώς τα ίδια έργα θα γίνουν με λιγότερα χρήματα.
Πιο συγκεκριμένα, από το έργο Ε65 οι κατασκευαστές ζητούσαν 181.758.601 ευρώ και η νέα συμφωνία έκλεισε στα 60.000.000 ευρώ. Το αρχικό κόστος για τους παραχωρησιούχους ήταν 23.144.843 ευρώ και μειώθηκε στα 7.500.000 ευρώ. Το όφελος που προέκυψε ήταν 137.403.444 ευρώ.
Τα οικονομικά οφέλη από την Ολυμπία Οδός ανήλθαν σε 171.834.053 ευρώ. Η αρχική συμφωνία προέβλεπε κόστος 297.220.000 ευρώ, κόστους που μειώθηκε στα 145.181.837 ευρώ, ενώ και στον τομέα των παραχωρησιούχων από 89.558.540 μειώθηκε σε 69.762.650 ευρώ.
Η εξοικονόμηση από το έργο της Ιόνιας Οδούς ήταν 230. 240.276 ευρώ. Η αρχική απαίτηση των κατασκευαστών ήταν 317.422.135 ευρώ και με τη νέα συμφωνία περιορίστηκε κατά 50% στα 150.000.000 ευρώ. Το κόστος του παραχωρησιούχου από τα 89.818.141 ευρώ διαμορφώθηκε στα 24.000.000.
Το συνολικό όφελος από το έργο του Μορέας ήταν 225.000.000 ευρώ.
Το άθροισμα από τα τέσσερα έργα ήταν 764.477.773 ευρώ και το όφελος φέρει την υπογραφή του Χρήστου Σπίρτζη.
Ν.Θ.
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για χρήματα τα οποία θα έδινε το ελληνικό Δημόσιο για την κατασκευή των οδικών αξόνων, όμως, μετά τις επαναδιαπραγματεύσεις, οι φορολογούμενοι επωφελούνται, καθώς τα ίδια έργα θα γίνουν με λιγότερα χρήματα.
Πιο συγκεκριμένα, από το έργο Ε65 οι κατασκευαστές ζητούσαν 181.758.601 ευρώ και η νέα συμφωνία έκλεισε στα 60.000.000 ευρώ. Το αρχικό κόστος για τους παραχωρησιούχους ήταν 23.144.843 ευρώ και μειώθηκε στα 7.500.000 ευρώ. Το όφελος που προέκυψε ήταν 137.403.444 ευρώ.
Τα οικονομικά οφέλη από την Ολυμπία Οδός ανήλθαν σε 171.834.053 ευρώ. Η αρχική συμφωνία προέβλεπε κόστος 297.220.000 ευρώ, κόστους που μειώθηκε στα 145.181.837 ευρώ, ενώ και στον τομέα των παραχωρησιούχων από 89.558.540 μειώθηκε σε 69.762.650 ευρώ.
Η εξοικονόμηση από το έργο της Ιόνιας Οδούς ήταν 230. 240.276 ευρώ. Η αρχική απαίτηση των κατασκευαστών ήταν 317.422.135 ευρώ και με τη νέα συμφωνία περιορίστηκε κατά 50% στα 150.000.000 ευρώ. Το κόστος του παραχωρησιούχου από τα 89.818.141 ευρώ διαμορφώθηκε στα 24.000.000.
Το συνολικό όφελος από το έργο του Μορέας ήταν 225.000.000 ευρώ.
Το άθροισμα από τα τέσσερα έργα ήταν 764.477.773 ευρώ και το όφελος φέρει την υπογραφή του Χρήστου Σπίρτζη.
Ν.Θ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών