Η έρευνα της Nielsen αποτυπώνει τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό νοικοκυριό
Η παρατεταμένη ύφεση της οικονομίας προκαλεί εργασιακή ανασφάλεια τους Έλληνες.
Η έρευνα της Nielsen αποτυπώνει τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό νοικοκυριό, το οποίο να σημειωθεί για να ανταποκριθεί στα αυξημένα έξοδα προχωρά στην περικοπή δαπανών που φθάνει στο φαγητό, στα ρούχα, στην υπόδηση και στους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, όπως είναι το ρεύμα και του νερό.
Οι Έλληνες ανησυχούν για την επόμενη ημέρα, η οποία είναι εστιασμένη στην προσωπική τους οικονομική τους κατάσταση.
Οι τρείς στους δέκα υποστηρίζει ότι δεν τους περισσεύουν χρήματα και τα έσοδα τους, μετά από αρκετές περικοπές, φθάνουν για την κάλυψη των μηνιαίων εξόδων τους.
Πιο αναλυτικά, η έρευνα της Nielsen καταγράφει το φόβο των Ελλήνων για συνέχιση της ύφεσης και για το 2007.
Η άποψη αυτή διατυπώθηκε σε ποσοστό 82% δηλαδή οι οκτώ στους δέκα πιστεύουν ότι η ύφεση συνεχίζεται.
Να σημειωθεί ότι αυξήθηκε κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες το ποσοστό των Ελλήνων που πιστεύει ότι η ύφεση «στοιχειώνει» την ελληνική οικονομία.
Ποια έξοδα μειώνουν οι Έλληνες για να τα βγάλουν πέρα
Σύμφωνα με τη Nielsen οι κύριες ενέργειες περικοπής εξόδων των Ελλήνων εντοπίζονται για διασκέδαση εκτός σπιτιού σε ποσοστό 72%.
Δηλαδή επτά στους δέκα έκοψαν τις ταβέρνες και ότι έχει σχέση με τη νυκτερινή διασκέδαση.
Σε ποσοστό 67%, σχεδόν οι επτά στους δέκα αγοράζει τρόφιμα ιδιωτικής ετικέτας και επιλέγει πάντα τα φθηνότερα.
Σε ποσοστό 59%, οι έξι στους δέκα δεν παραγγέλνει φαγητό από έξω.
Οι έξι στους δέκα δεν αγοράζει καινούργια ρούχα.
Προτιμά να επιδιορθώσει κάτι παλαιότερο παρά να δώσει χρήματα για την αγορά καινούργιων ρούχων.
Το 44% των Ελλήνων περιόρισε φέτος τον αριθμό των διακοπών και αρκέστηκε σε ολιγοήμερες διακοπές, ενώ την ίδια στιγμή οι τέσσερις στους δέκα δήλωσαν ότι διέγραψαν τις διακοπές από τον προγραμματισμό τους, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν.
Σε αντίστοιχο ποσοστό προσπαθεί να κάνει περικοπές στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο φυσικό αέριο και στην κατανάλωση νερού.
Ο Έλληνας που είχε πάθος με αυτοκίνητο και το χρησιμοποιούσε για όλες τις μετακινήσεις τους σήμερα δεν το… πλησιάζει, ενώ για τις μετακινήσεις τους επιλέγει άλλα μέσα μεταφοράς.
Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίσουν είναι ότι οι τέσσερις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, δηλαδή αν θα έχουν εργασία τους επόμενους μήνες και σε ποσοστό 37% ανησυχούν για την πορεία της ελληνικής Οικονομίας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η έρευνα της Nielsen αποτυπώνει τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό νοικοκυριό, το οποίο να σημειωθεί για να ανταποκριθεί στα αυξημένα έξοδα προχωρά στην περικοπή δαπανών που φθάνει στο φαγητό, στα ρούχα, στην υπόδηση και στους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, όπως είναι το ρεύμα και του νερό.
Οι Έλληνες ανησυχούν για την επόμενη ημέρα, η οποία είναι εστιασμένη στην προσωπική τους οικονομική τους κατάσταση.
Οι τρείς στους δέκα υποστηρίζει ότι δεν τους περισσεύουν χρήματα και τα έσοδα τους, μετά από αρκετές περικοπές, φθάνουν για την κάλυψη των μηνιαίων εξόδων τους.
Πιο αναλυτικά, η έρευνα της Nielsen καταγράφει το φόβο των Ελλήνων για συνέχιση της ύφεσης και για το 2007.
Η άποψη αυτή διατυπώθηκε σε ποσοστό 82% δηλαδή οι οκτώ στους δέκα πιστεύουν ότι η ύφεση συνεχίζεται.
Να σημειωθεί ότι αυξήθηκε κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες το ποσοστό των Ελλήνων που πιστεύει ότι η ύφεση «στοιχειώνει» την ελληνική οικονομία.
Ποια έξοδα μειώνουν οι Έλληνες για να τα βγάλουν πέρα
Σύμφωνα με τη Nielsen οι κύριες ενέργειες περικοπής εξόδων των Ελλήνων εντοπίζονται για διασκέδαση εκτός σπιτιού σε ποσοστό 72%.
Δηλαδή επτά στους δέκα έκοψαν τις ταβέρνες και ότι έχει σχέση με τη νυκτερινή διασκέδαση.
Σε ποσοστό 67%, σχεδόν οι επτά στους δέκα αγοράζει τρόφιμα ιδιωτικής ετικέτας και επιλέγει πάντα τα φθηνότερα.
Σε ποσοστό 59%, οι έξι στους δέκα δεν παραγγέλνει φαγητό από έξω.
Οι έξι στους δέκα δεν αγοράζει καινούργια ρούχα.
Προτιμά να επιδιορθώσει κάτι παλαιότερο παρά να δώσει χρήματα για την αγορά καινούργιων ρούχων.
Το 44% των Ελλήνων περιόρισε φέτος τον αριθμό των διακοπών και αρκέστηκε σε ολιγοήμερες διακοπές, ενώ την ίδια στιγμή οι τέσσερις στους δέκα δήλωσαν ότι διέγραψαν τις διακοπές από τον προγραμματισμό τους, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν.
Σε αντίστοιχο ποσοστό προσπαθεί να κάνει περικοπές στο ηλεκτρικό ρεύμα, στο φυσικό αέριο και στην κατανάλωση νερού.
Ο Έλληνας που είχε πάθος με αυτοκίνητο και το χρησιμοποιούσε για όλες τις μετακινήσεις τους σήμερα δεν το… πλησιάζει, ενώ για τις μετακινήσεις τους επιλέγει άλλα μέσα μεταφοράς.
Ανάμεσα στα στοιχεία που ξεχωρίσουν είναι ότι οι τέσσερις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους, δηλαδή αν θα έχουν εργασία τους επόμενους μήνες και σε ποσοστό 37% ανησυχούν για την πορεία της ελληνικής Οικονομίας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών