Οι θερινές εκπτώσεις φέτος αρχίζουν τη Δευτέρα 10 Ιουλίου και θα λήξουν 31 Αυγούστου 2017
Πρεμιέρα των θερινών εκπτώσεων τη Δευτέρα 10 Ιουλίου, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι 31/8 , και ο εμπορικός κόσμος προσδοκά να επιτευχθεί αύξηση του κύκλου εργασιών στο σύνολο του λιανικού εμπορίου κοντά στα επίπεδα του 5%.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, «οι φετινές θερινές εκπτώσεις ξεκινούν υπό κανονικές συνθήκες και χωρίς άμεσες μνημονιακές εκκρεμότητες, ως εκ τούτου ελπίζουμε να αφήσουν θετικό πρόσημο σε αγοραστική κίνηση και τζίρο στην ελληνική αγορά».
Τονίζει δε, πως «οι καλοκαιρινές εκπτώσεις το δίμηνο Ιουλίου - Αυγούστου, κυμαίνονται συνήθως σε επίπεδα λιανικών πωλήσεων της τάξης των 7 δισ. ευρώ, που αναμένεται να δώσουν μια σημαντική ανάσα στα ταμεία των εμπορικών καταστημάτων με τη προϋπόθεση ότι τα αυξημένα νούμερα του τουρισμού, θα αποτυπωθούν με θετικά αποτελέσματα στο σύνολο του ελληνικού εμπορίου.
Στόχος μας μετά την κατά μέσον όρο αύξηση 1,8% του κύκλου εργασιών στο σύνολο του λιανικού εμπορίου το καλοκαίρι του 2016, είναι να επιτύχουμε φέτος μια ακόμα αύξηση κοντά στα επίπεδα του 5%.
Εύχομαι σε εμπόρους και καταναλωτές, καλές καλοκαιρινές εκπτώσεις, καλές δουλειές και καλές αγορές...».
Με την ευκαιρία της διενέργειας των θερινών εκπτώσεων η ΕΣΕΕ με επιστολή της στις εμπορικές ομοσπονδίες και όλους τους εμπορικούς συλλόγους της χώρας, έδωσε οδηγίες και διευκρινίσεις αναφορικά με την έναρξη των θερινών εκπτώσεων, αλλά και τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή.
Ειδικότερα, οι θερινές εκπτώσεις φέτος, σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 4177/2013, αρχίζουν τη Δευτέρα, 10 Ιουλίου και θα λήξουν την Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017.
Σε ότι, αφορά τον τζίρος των θερινών εκπτώσεων τα τελευταία επτά χρόνια, κινείται σε περίπου 7 δισ. ευρώ με χαμηλότερο τζίρο το καλοκαίρι του 2015 στα 6,8 δισ. ευρώ και υψηλότερο το 2014 στα 7,2 δισ. ευρώ.
Πέρυσι, ήτοι το 2016, η αύξηση του τζίρου σε σχέση με το 2015 ήταν 1,8%, όμως ο γενικός δείκτης των συνολικών απωλειών του κύκλου εργασιών του διμήνου Ιουλίου/ Αυγούστου από το 2008 μέχρι σήμερα δείχνει -33,6%.
Από την ΕΣΕΕ οι μεταβολές σε (%) του Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο (εποχικά διορθωμένος) για τη περίοδο Ιούλιος/ Αύγουστος της περυσινής εκπτωτικής περιόδου αλλά και συνολικά για τη περίοδο 2008- 2016, ανά ομάδα λιανικού εμπορίου, αναλύονται ως εξής:
- Η ομάδα "Ένδυση και υπόδηση", κατέγραψε το 2016 άνοδο 9,5%, σε σύγκριση με το προβληματικό 2015, αλλά έχει από το 2008 συνολική μείωση -31,5%.
- Η ομάδα "Πολυκαταστήματα" με αύξηση πέρυσι 7,7% αλλά με συνολική μείωση τη περίοδο της κρίσης -39,9%.
- Η ομάδα "Έπιπλα, Ηλεκτρικά Είδη και οικιακός εξοπλισμός - Είδη νοικοκυριού", με αύξηση 6,7% το 2016, έχει τεράστιες συνολικές απώλειες που φτάνουν το 60%.
- Η ομάδα "Καύσιμα- Μεταφορές", με μείωση -4,7% το 2016, λόγω πτώσης στις τιμές αγοράς αυτοκινήτων, στα καύσιμα, στη συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς, αλλά με αύξηση των τιμών στα εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο, στις οδικές μεταφορές και στις εγκαταστάσεις διοδίων και παρκόμετρων. Οι συνολικές απώλειες όμως την περίοδο 2008- 2016 είναι -34,3%.
- Η ομάδα "Φαρμακευτικά- καλλυντικά", με οριακή υποχώρηση και το 2016 κατά -0,7%, έχει συνολικές απώλειες οκταετίας -36,1%.
- Η ομάδα "Βιβλία- χαρτικά", κατέγραψε αύξηση πέρυσι 7,6% και συνολικές απώλειες -29%.
- Η ομάδα "Τρόφιμα- ποτά", πέτυχε οριακή αύξηση 0,6% αλλά συνολική μείωση -31,1%.
- Η ομάδα "Μεγάλα καταστήματα τροφίμων" με αύξηση 1,4% το 2016 και μείωση από το 2008 μέχρι σήμερα -20,6%.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης, «οι φετινές θερινές εκπτώσεις ξεκινούν υπό κανονικές συνθήκες και χωρίς άμεσες μνημονιακές εκκρεμότητες, ως εκ τούτου ελπίζουμε να αφήσουν θετικό πρόσημο σε αγοραστική κίνηση και τζίρο στην ελληνική αγορά».
Τονίζει δε, πως «οι καλοκαιρινές εκπτώσεις το δίμηνο Ιουλίου - Αυγούστου, κυμαίνονται συνήθως σε επίπεδα λιανικών πωλήσεων της τάξης των 7 δισ. ευρώ, που αναμένεται να δώσουν μια σημαντική ανάσα στα ταμεία των εμπορικών καταστημάτων με τη προϋπόθεση ότι τα αυξημένα νούμερα του τουρισμού, θα αποτυπωθούν με θετικά αποτελέσματα στο σύνολο του ελληνικού εμπορίου.
Στόχος μας μετά την κατά μέσον όρο αύξηση 1,8% του κύκλου εργασιών στο σύνολο του λιανικού εμπορίου το καλοκαίρι του 2016, είναι να επιτύχουμε φέτος μια ακόμα αύξηση κοντά στα επίπεδα του 5%.
Εύχομαι σε εμπόρους και καταναλωτές, καλές καλοκαιρινές εκπτώσεις, καλές δουλειές και καλές αγορές...».
Με την ευκαιρία της διενέργειας των θερινών εκπτώσεων η ΕΣΕΕ με επιστολή της στις εμπορικές ομοσπονδίες και όλους τους εμπορικούς συλλόγους της χώρας, έδωσε οδηγίες και διευκρινίσεις αναφορικά με την έναρξη των θερινών εκπτώσεων, αλλά και τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή.
Ειδικότερα, οι θερινές εκπτώσεις φέτος, σύμφωνα με το άρθρο 15 του νόμου 4177/2013, αρχίζουν τη Δευτέρα, 10 Ιουλίου και θα λήξουν την Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017.
Σε ότι, αφορά τον τζίρος των θερινών εκπτώσεων τα τελευταία επτά χρόνια, κινείται σε περίπου 7 δισ. ευρώ με χαμηλότερο τζίρο το καλοκαίρι του 2015 στα 6,8 δισ. ευρώ και υψηλότερο το 2014 στα 7,2 δισ. ευρώ.
Πέρυσι, ήτοι το 2016, η αύξηση του τζίρου σε σχέση με το 2015 ήταν 1,8%, όμως ο γενικός δείκτης των συνολικών απωλειών του κύκλου εργασιών του διμήνου Ιουλίου/ Αυγούστου από το 2008 μέχρι σήμερα δείχνει -33,6%.
Από την ΕΣΕΕ οι μεταβολές σε (%) του Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο (εποχικά διορθωμένος) για τη περίοδο Ιούλιος/ Αύγουστος της περυσινής εκπτωτικής περιόδου αλλά και συνολικά για τη περίοδο 2008- 2016, ανά ομάδα λιανικού εμπορίου, αναλύονται ως εξής:
- Η ομάδα "Ένδυση και υπόδηση", κατέγραψε το 2016 άνοδο 9,5%, σε σύγκριση με το προβληματικό 2015, αλλά έχει από το 2008 συνολική μείωση -31,5%.
- Η ομάδα "Πολυκαταστήματα" με αύξηση πέρυσι 7,7% αλλά με συνολική μείωση τη περίοδο της κρίσης -39,9%.
- Η ομάδα "Έπιπλα, Ηλεκτρικά Είδη και οικιακός εξοπλισμός - Είδη νοικοκυριού", με αύξηση 6,7% το 2016, έχει τεράστιες συνολικές απώλειες που φτάνουν το 60%.
- Η ομάδα "Καύσιμα- Μεταφορές", με μείωση -4,7% το 2016, λόγω πτώσης στις τιμές αγοράς αυτοκινήτων, στα καύσιμα, στη συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς, αλλά με αύξηση των τιμών στα εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο, στις οδικές μεταφορές και στις εγκαταστάσεις διοδίων και παρκόμετρων. Οι συνολικές απώλειες όμως την περίοδο 2008- 2016 είναι -34,3%.
- Η ομάδα "Φαρμακευτικά- καλλυντικά", με οριακή υποχώρηση και το 2016 κατά -0,7%, έχει συνολικές απώλειες οκταετίας -36,1%.
- Η ομάδα "Βιβλία- χαρτικά", κατέγραψε αύξηση πέρυσι 7,6% και συνολικές απώλειες -29%.
- Η ομάδα "Τρόφιμα- ποτά", πέτυχε οριακή αύξηση 0,6% αλλά συνολική μείωση -31,1%.
- Η ομάδα "Μεγάλα καταστήματα τροφίμων" με αύξηση 1,4% το 2016 και μείωση από το 2008 μέχρι σήμερα -20,6%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών