Με τη στήριξη του ΕΟΤ βάζει πλώρη και στις αγορές του εξωτερικού
Πλώρη για τις αγορές του κόσμου έχει βάλει η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh.My.Greece, Unlock the feeling” και συγκεκριμένα η ταινία που προβάλλει το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Οπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η εν λόγω καμπάνια ταξιδεύει στο εξωτερικό, με τη στήριξη του ΕΟΤ και των δικτύων που έχει στις αγορές του εξωτερικού.
Η παρούσα συνεργασία, όπως τονίστηκε, είναι ένα δείγμα γραφής προς στην κατεύθυνση της σύμπραξης ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
"Ο ΕΟΤ από τη μεριά του έδωσε την άδεια χρήσης του σήματος της Ελλάδας και η Marketing Greece παραχώρησε το υλικό στον ΕΟΤ, προκειμένου να προωθήσει την καμπάνια παγκοσμίως", ανάφερε η κα Δρέττα.
Μάλιστα τονίστηκε, ότι σε λιγότερο από μια εβδομάδα, η νέα καμπάνια είχε μεγάλη απήχηση στα κοινωνικά δίκτυα (έγινε viral) σημειώνοντας περισσότερα από 1 εκατομμύριο οργανικά video views (διάδοση χωρίς μεσολάβηση διαφημιστικής προώθησης).
"Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στον τρόπο που προβάλλουμε τον ελληνικό τουρισμό, συγκινεί περισσότερο", σημειώνει η κα Δρέττα, αναφερόμενη στην ταινία.
Για το 2019 η εταιρία Marketing Greece εργάζεται προς την κατεύθυνση του επανασχεδιασμού του δικτυακού της τόπου, (DiscoverGreece.com), ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα ετοιμάζεται και "ταινία προβολής και προώθησης" του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας.
www.bankingnews.gr
Οπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, η εν λόγω καμπάνια ταξιδεύει στο εξωτερικό, με τη στήριξη του ΕΟΤ και των δικτύων που έχει στις αγορές του εξωτερικού.
Η παρούσα συνεργασία, όπως τονίστηκε, είναι ένα δείγμα γραφής προς στην κατεύθυνση της σύμπραξης ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.
"Ο ΕΟΤ από τη μεριά του έδωσε την άδεια χρήσης του σήματος της Ελλάδας και η Marketing Greece παραχώρησε το υλικό στον ΕΟΤ, προκειμένου να προωθήσει την καμπάνια παγκοσμίως", ανάφερε η κα Δρέττα.
Μάλιστα τονίστηκε, ότι σε λιγότερο από μια εβδομάδα, η νέα καμπάνια είχε μεγάλη απήχηση στα κοινωνικά δίκτυα (έγινε viral) σημειώνοντας περισσότερα από 1 εκατομμύριο οργανικά video views (διάδοση χωρίς μεσολάβηση διαφημιστικής προώθησης).
"Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση στον τρόπο που προβάλλουμε τον ελληνικό τουρισμό, συγκινεί περισσότερο", σημειώνει η κα Δρέττα, αναφερόμενη στην ταινία.
Για το 2019 η εταιρία Marketing Greece εργάζεται προς την κατεύθυνση του επανασχεδιασμού του δικτυακού της τόπου, (DiscoverGreece.com), ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα ετοιμάζεται και "ταινία προβολής και προώθησης" του χειμερινού τουρισμού της Ελλάδας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών