Ο Θανάσης Θεοχαρόπουλος προβλέπει ότι οι επισκέπτες κρουαζιέρας στην Ελλάδα θα αυξηθούν 7% φέτος
«Η ανάπτυξη του τομέα της κρουαζιέρας και η εδραίωση της Ελλάδας ως σημαντικού προορισμού θαλάσσιου τουρισμού αποτελούν για εμάς στρατηγικές προτεραιότητες» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Θανάσης Θεοχαρόπουλος, από το βήμα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum που διεξάγεται στο Καστρί.
Παράλληλα, μίλησε για αύξηση 7% των επιβατών κρουαζιέρας φέτος για την Ελλάδα, ενώ ανέφερε ότι η προώθηση των λιμανιών του Πειραιά και του Ηρακλείου ως home ports (αφιξοαναχωρήσεις), η αύξηση του αριθμού των λιμανιών για homeporting σε όλη την επικράτεια και η αναβάθμιση των υποδομών και των εγκαταστάσεών είναι κάποιες από τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί για την αναβάθμιση του προϊόντος αλλά και για νέες επενδύσεις.
Ο υπουργός τόνισε ότι η καθιέρωση διεθνών πτήσεων που συνδέουν την Αθήνα με σημαντικούς προορισμούς που «τροφοδοτούν» την κρουαζιέρα, όπως η Κίνα, ο Καναδάς και οι ΗΠΑ και η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας θα παίξουν ένα σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αγοράς του κλάδου.
«Το μέλλον και οι προκλήσεις είναι μπροστά μας για να τα αντιμετωπίσουμε.
Τα προβλήματα δεν είναι ανυπέρβλητα, απαιτούν όμως ευελιξία, νέες ιδέες, αξιοποίηση όλων των ευκαιριών και προκλήσεων, στενή συνεργασία και συντονισμό μεταξύ κράτους, φορέων και ιδιωτικού τομέα», κατέληξε ο κ. Θεοχαρόπουλος.
«Τα κρουαζιερόπλοια της Disney Cruises μπορούν να προσεγγίσουν μόνο έξι ελληνικά λιμάνια και αυτό είναι κρίμα», δήλωσε ο κ. Paul Britton, Manager, Marine Operations, Ports and Itinerary Planning της Disney Cruise Lines, η οποία επιστρέφει φέτος στην Ελλάδα με λιμάνια προσέγγισης στον Πειραιά, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και το Κατάκολο.
«Υπάρχουν συγκεκριμένα συστατικά για μία ευχάριστη εμπειρία κρουαζιέρας, που ξεκινούν από ένα λιμάνι με δυνατότητες homeporting και εύκολη αεροπορική σύνδεση.
Ύστερα θα πρέπει να προσφέρεται μια επιλογή από κάποια δημοφιλή λιμάνια, ένα ολοκληρωμένο δρομολόγιο με ισορροπημένο πρόγραμμα για τις ημέρες εν πλω και ένα μεγάλο λιμάνι τελικού προορισμού ή μια αντίστοιχα δυνατή εμπειρία.
Η Ελλάδα έχει όλα τα παραπάνω, εκείνο που της λείπει είναι τα λιμάνια - «κρυφά διαμάντια», παρά τα 100 κατοικημένα νησιά και το αρχιπέλαγος με τα 6.000 μικρότερα νησάκια», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Ο κ. Alexandros Fan, Product and Buying Corporate Shorex Excursions της MSC Cruises αναφέρθηκε στην αυξημένη ζήτηση για εκδρομές στεριάς ως ένα σημαντικό ζήτημα που χρειάζεται να αντιμετωπιστεί.
«Η ανεπάρκεια σε αριθμό λεωφορείων και ξεναγών κατά τις περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης αποτελεί σημαντικό πρόβλημα και απαιτεί τη σύμπραξη και τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων φορέων ώστε να βρουν λύσεις για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου προϊόντος κρουαζιέρας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε: «Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες εγκαταστάσεις καθώς και επάρκεια υποδομών για να εξυπηρετήσουμε τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια».
Σύμφωνα με την κα Elena Vlad, Director of Shorex Excursions, Product Development & Operations της Holland America Group, οι πιο ελκυστικοί προορισμοί για τις εταιρείες κρουαζιέρας είναι εκείνοι που προσφέρουν εμπορικά και λειτουργικά πλεονεκτήματα σε ανταγωνιστικό κόστος.
Η ελληνική κυβέρνηση είναι ενήμερη για τις προκλήσεις αλλά και για τις προσδοκίες των εταιρειών κρουαζιέρας και εργάζεται εντατικά προς την επίλυση των ζητημάτων που θα καθησυχάσουν τις ανησυχίες των ενδιαφερόμενων φορέων, τόνισε η ίδια.
www.bankingnews.gr
Παράλληλα, μίλησε για αύξηση 7% των επιβατών κρουαζιέρας φέτος για την Ελλάδα, ενώ ανέφερε ότι η προώθηση των λιμανιών του Πειραιά και του Ηρακλείου ως home ports (αφιξοαναχωρήσεις), η αύξηση του αριθμού των λιμανιών για homeporting σε όλη την επικράτεια και η αναβάθμιση των υποδομών και των εγκαταστάσεών είναι κάποιες από τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί για την αναβάθμιση του προϊόντος αλλά και για νέες επενδύσεις.
Ο υπουργός τόνισε ότι η καθιέρωση διεθνών πτήσεων που συνδέουν την Αθήνα με σημαντικούς προορισμούς που «τροφοδοτούν» την κρουαζιέρα, όπως η Κίνα, ο Καναδάς και οι ΗΠΑ και η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας θα παίξουν ένα σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αγοράς του κλάδου.
«Το μέλλον και οι προκλήσεις είναι μπροστά μας για να τα αντιμετωπίσουμε.
Τα προβλήματα δεν είναι ανυπέρβλητα, απαιτούν όμως ευελιξία, νέες ιδέες, αξιοποίηση όλων των ευκαιριών και προκλήσεων, στενή συνεργασία και συντονισμό μεταξύ κράτους, φορέων και ιδιωτικού τομέα», κατέληξε ο κ. Θεοχαρόπουλος.
«Τα κρουαζιερόπλοια της Disney Cruises μπορούν να προσεγγίσουν μόνο έξι ελληνικά λιμάνια και αυτό είναι κρίμα», δήλωσε ο κ. Paul Britton, Manager, Marine Operations, Ports and Itinerary Planning της Disney Cruise Lines, η οποία επιστρέφει φέτος στην Ελλάδα με λιμάνια προσέγγισης στον Πειραιά, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και το Κατάκολο.
«Υπάρχουν συγκεκριμένα συστατικά για μία ευχάριστη εμπειρία κρουαζιέρας, που ξεκινούν από ένα λιμάνι με δυνατότητες homeporting και εύκολη αεροπορική σύνδεση.
Ύστερα θα πρέπει να προσφέρεται μια επιλογή από κάποια δημοφιλή λιμάνια, ένα ολοκληρωμένο δρομολόγιο με ισορροπημένο πρόγραμμα για τις ημέρες εν πλω και ένα μεγάλο λιμάνι τελικού προορισμού ή μια αντίστοιχα δυνατή εμπειρία.
Η Ελλάδα έχει όλα τα παραπάνω, εκείνο που της λείπει είναι τα λιμάνια - «κρυφά διαμάντια», παρά τα 100 κατοικημένα νησιά και το αρχιπέλαγος με τα 6.000 μικρότερα νησάκια», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Ο κ. Alexandros Fan, Product and Buying Corporate Shorex Excursions της MSC Cruises αναφέρθηκε στην αυξημένη ζήτηση για εκδρομές στεριάς ως ένα σημαντικό ζήτημα που χρειάζεται να αντιμετωπιστεί.
«Η ανεπάρκεια σε αριθμό λεωφορείων και ξεναγών κατά τις περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης αποτελεί σημαντικό πρόβλημα και απαιτεί τη σύμπραξη και τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων φορέων ώστε να βρουν λύσεις για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου προϊόντος κρουαζιέρας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε: «Χρειαζόμαστε τις κατάλληλες εγκαταστάσεις καθώς και επάρκεια υποδομών για να εξυπηρετήσουμε τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια».
Σύμφωνα με την κα Elena Vlad, Director of Shorex Excursions, Product Development & Operations της Holland America Group, οι πιο ελκυστικοί προορισμοί για τις εταιρείες κρουαζιέρας είναι εκείνοι που προσφέρουν εμπορικά και λειτουργικά πλεονεκτήματα σε ανταγωνιστικό κόστος.
Η ελληνική κυβέρνηση είναι ενήμερη για τις προκλήσεις αλλά και για τις προσδοκίες των εταιρειών κρουαζιέρας και εργάζεται εντατικά προς την επίλυση των ζητημάτων που θα καθησυχάσουν τις ανησυχίες των ενδιαφερόμενων φορέων, τόνισε η ίδια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών