γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Οι προσφορές και εκπτώσεις ήταν σχεδόν ανύπαρκτες .
«Fake news» η Black Friday για τους καταναλωτές οι οποίοι μπορεί να έκαναν… 100στάρι να προλάβουν τις προσφορές αλλά τελικά δεν τις βρήκαν διότι δεν υπήρχαν.
Στη διαπίστωση αυτή κάνει η πιο ισχυρή μηχανή αναζήτησης η Skroutz, αποκαλύπτοντας επι της ουσίας ότι οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου έπιασαν κορόιδο τους καταναλωτές
Πιο συγκεκριμένα η μηχανή αναζήτησης Skroutz ισχυρίζεται ότι μόλις το 8,5% των προϊόντων, αγοράστηκε φθηνότερα και το 90,3% των προϊόντων πουλήθηκαν σε παρόμοιες τιμές σε σχέση με πέρυσι ενώ το υπόλοιπο 1,2% των προϊόντων προσφέρθηκαν σε υψηλότερες τιμές.
Οι φετινές εκπτώσεις κατά την back Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολο τους σε αντίθεση με πέρυσι που έφθαναν στο 1 5% των προϊόντων.
Δηλαδή οι προσφορές ήταν σε διπλάσιο ποσοστό πέρυσι σε σχέση με φέτος.
Τα στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι κατηγορίες προϊόντων- που είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και κατατάχθηκαν στην κορυφή της λίστας ήταν τα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς και όσα είχαν σχέση με τα Χόμπι και τον Αθλητισμό.
Αντίθετα στην τεχνολογία και στα είδη σπιτιού και κήπου υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής χωρίς την ύπαρξη σημαντικό όφελος για τους καταναλωτές .
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με σημαντική έκπτωση ενώ οι αγορές σε Sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση
Τι έψαχναν οι καταναλωτές:
Όσον αφορά τις αναζητήσεις των χρηστών (searches) την ημέρα της Black Friday, στο Skroutz πραγματοποιήθηκαν 1,6 εκατομμύρια αναζητήσεις ,αύξηση 77,7% σε σχέση με την αντίστοιχη ημέρα πέρυσι. Οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές ήταν τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, οι τηλεοράσεις και οι αφυγραντήρες. Ακόμη, μεταξύ των δημοφιλών επιλογών για τους καταναλωτές συμπεριλαμβάνονται τα Laptops, τα ανδρικά μπουφάν και τα Γυναικεία Μποτάκια.
Οι Top 10 πωλήσεις
Όσον αφορά τις πωλήσεις σε όγκο, ρεκόρ σημείωσαν οι κατηγορίες κινητά τηλέφωνα, Sneakers, θήκες κινητών τηλεφώνων και κρέμες προσώπου.
Σημαντικές πωλήσεις, επιπλέον, είχαν τα αθλητικά Παπούτσια, τα ειδικά συμπληρώματα, τα Bluetooth Handsfree, οι βιταμίνες και τα είδη προστασίας οθόνης κινητών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισέφεραν με αύξηση ρεκόρ στον παραγόμενο τζίρο με 5,91 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα Laptops και οι Τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο ύψους 1,33 εκ. ευρώ και 1,26 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
Φέτος, η Black Friday για την ελληνική αγορά διήρκησε τουλάχιστον μία εβδομάδα, αφού πολλά καταστήματα ξεκίνησαν τις σχετικές προωθητικές ενέργειες και την επικοινωνία για τις προσφορές από την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου.
Συγκρίνοντας τα στοιχεία της εβδομάδας της Black Friday για το 2019 (από 25/11 έως 1/12) με την περσινή χρονιά (από 19/11 έως 25/11) και εξετάζοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πλατφόρμα του Skroutz, προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:
Τα clicks που έκαναν οι χρήστες στη σελίδα παρουσιάζουν μια μείωση 0,7% από τα 7,25 εκ. στα 7 εκατομμύρια.
Ο όγκος των παραγγελιών σε σχέση με το 2018 έχει μια μεγάλη αύξηση κατά 44,7%, αγγίζοντας τις 370.000 παραγγελίες.
Η σημαντική αύξηση των παραγγελιών δημιούργησε κατ’ επέκταση μια εντυπωσιακή αύξηση 56,9% στον παραγόμενο τζίρο προς τα καταστήματα, ο οποίος εκτιμάται ότι έφτασε τα 26,5 εκατομμύρια ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Στη διαπίστωση αυτή κάνει η πιο ισχυρή μηχανή αναζήτησης η Skroutz, αποκαλύπτοντας επι της ουσίας ότι οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου έπιασαν κορόιδο τους καταναλωτές
Πιο συγκεκριμένα η μηχανή αναζήτησης Skroutz ισχυρίζεται ότι μόλις το 8,5% των προϊόντων, αγοράστηκε φθηνότερα και το 90,3% των προϊόντων πουλήθηκαν σε παρόμοιες τιμές σε σχέση με πέρυσι ενώ το υπόλοιπο 1,2% των προϊόντων προσφέρθηκαν σε υψηλότερες τιμές.
Οι φετινές εκπτώσεις κατά την back Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολο τους σε αντίθεση με πέρυσι που έφθαναν στο 1 5% των προϊόντων.
Δηλαδή οι προσφορές ήταν σε διπλάσιο ποσοστό πέρυσι σε σχέση με φέτος.
Τα στατιστικά στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι κατηγορίες προϊόντων- που είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και κατατάχθηκαν στην κορυφή της λίστας ήταν τα προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς και όσα είχαν σχέση με τα Χόμπι και τον Αθλητισμό.
Αντίθετα στην τεχνολογία και στα είδη σπιτιού και κήπου υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής χωρίς την ύπαρξη σημαντικό όφελος για τους καταναλωτές .
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με σημαντική έκπτωση ενώ οι αγορές σε Sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση
Τι έψαχναν οι καταναλωτές:
Όσον αφορά τις αναζητήσεις των χρηστών (searches) την ημέρα της Black Friday, στο Skroutz πραγματοποιήθηκαν 1,6 εκατομμύρια αναζητήσεις ,αύξηση 77,7% σε σχέση με την αντίστοιχη ημέρα πέρυσι. Οι μεγαλύτεροι πρωταγωνιστές ήταν τα κινητά τηλέφωνα, τα αθλητικά παπούτσια, οι τηλεοράσεις και οι αφυγραντήρες. Ακόμη, μεταξύ των δημοφιλών επιλογών για τους καταναλωτές συμπεριλαμβάνονται τα Laptops, τα ανδρικά μπουφάν και τα Γυναικεία Μποτάκια.
Οι Top 10 πωλήσεις
Όσον αφορά τις πωλήσεις σε όγκο, ρεκόρ σημείωσαν οι κατηγορίες κινητά τηλέφωνα, Sneakers, θήκες κινητών τηλεφώνων και κρέμες προσώπου.
Σημαντικές πωλήσεις, επιπλέον, είχαν τα αθλητικά Παπούτσια, τα ειδικά συμπληρώματα, τα Bluetooth Handsfree, οι βιταμίνες και τα είδη προστασίας οθόνης κινητών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισέφεραν με αύξηση ρεκόρ στον παραγόμενο τζίρο με 5,91 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα Laptops και οι Τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο ύψους 1,33 εκ. ευρώ και 1,26 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
Φέτος, η Black Friday για την ελληνική αγορά διήρκησε τουλάχιστον μία εβδομάδα, αφού πολλά καταστήματα ξεκίνησαν τις σχετικές προωθητικές ενέργειες και την επικοινωνία για τις προσφορές από την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου.
Συγκρίνοντας τα στοιχεία της εβδομάδας της Black Friday για το 2019 (από 25/11 έως 1/12) με την περσινή χρονιά (από 19/11 έως 25/11) και εξετάζοντας τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πλατφόρμα του Skroutz, προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:
Τα clicks που έκαναν οι χρήστες στη σελίδα παρουσιάζουν μια μείωση 0,7% από τα 7,25 εκ. στα 7 εκατομμύρια.
Ο όγκος των παραγγελιών σε σχέση με το 2018 έχει μια μεγάλη αύξηση κατά 44,7%, αγγίζοντας τις 370.000 παραγγελίες.
Η σημαντική αύξηση των παραγγελιών δημιούργησε κατ’ επέκταση μια εντυπωσιακή αύξηση 56,9% στον παραγόμενο τζίρο προς τα καταστήματα, ο οποίος εκτιμάται ότι έφτασε τα 26,5 εκατομμύρια ευρώ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών